Conservatisme is noodzakelijk.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:32 schreef Euribob het volgende:
[..]
VVD wordt de conservatieve partij van Nederland, heeft verder niets met politieke visie te maken.
quote:
Niks daarvan. Verandering is goed.quote:
Integendeel. Juist de meest liberale mensen zijn het sociaalst.quote:
Moesten eruit ivm slaapproblemen. Wel wat meer dan alleen keelpijn en 6 kilo kwijt. Nog erg slecht kunnen eten, veel pijnstillers en slecht slapen. Maar het gaat iedere dag een beetje beter.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Alleen keelpijn? Wat hoop je er mee te bereiken?
Bedankt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank je. Ga jij nou maar aan je toekomst denken; ik heb ook veel goede jaren gehad dankzij een prima opleiding en leuk werk. Doen!
Ook.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Niks daarvan. Verandering is goed.
En ook dankzij jullie hèquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik zal mijn best doen! Gelukkig dat je nog fijne afleiding hebt dankzij Netflix!
Dat is niet mijn conservatisme nee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Conservatisme is niet met tokkies tegen elke kritische blik of nuance fulmineren toch?
libertariër is wat anders dan eenquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Integendeel. Juist de meest liberale mensen zijn het sociaalst.
6 kilo kwijt lijkt me een gunstige bijkomstigheid. Was het wegens snurken?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Moesten eruit ivm slaapproblemen. Wel wat meer dan alleen keelpijn en 6 kilo kwijt. Nog erg slecht kunnen eten, veel pijnstillers en slecht slapen. Maar het gaat iedere dag een beetje beter.
Libertariers hebben echter niets met liberalisme te maken. Integendeel zelfs.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Integendeel. Juist de meest liberale mensen zijn het sociaalst.
Apneu inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
6 kilo kwijt lijkt me een gunstige bijkomstigheid. Was het wegens snurken?
Het is de klassieke-liberaal.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
libertariër is wat anders dan een
liberaal
De fundamentalistische liberaal, zelfs.quote:
Toch wel. Het is het klassiek-liberalisme.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Libertariers hebben echter niets met liberalisme te maken. Integendeel zelfs.
Al-Qaeda is volgens die visie de klassieke moslim.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Toch wel. Het is het klassiek-liberalisme.
Al die fundi's zijn vergelijkbaarquote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klinkt als 'de ware moslim'
inb4 duke
Protest afgewezen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef arjan1112 het volgende:
ik protesteer tegen het gebruik van het woord 'tokkies' tokkies bestaan niet, het is een discriminerende term.
We zullen ze voortaan als "rokers" bestempelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef arjan1112 het volgende:
ik protesteer tegen het gebruik van het woord 'tokkies' tokkies bestaan niet, het is een discriminerende term.
Neuh, die beledig je daar diep mee.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Toch wel. Het is het klassiek-liberalisme.
Godverguido.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Klinkt als 'de ware moslim'
inb4 duke
Rokers bestaan niet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
We zullen ze voortaan als "rokers" bestempelen.
Mwah, dat kan best genuanceerd worden. Populisme trekt enkel veel aandacht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:36 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Helaas gaat het wel vaak zo. Misschien alleen in Engeland en Duitsland niet.
Wie wil je als nieuwe rechter.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:39 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ik dien een verzoek tot het wraken van de rechter in.
Ja, sucks. Kan best gevaarlijk zijn. Ik had geen zin heel mijn leven aan een apparaat te liggen dus heb voor de operatie gekozen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat is wel klote. Heb een collega die er bijna arbeidsongeschikt door is geraakt.
Wat weet je toch eigenlijk weinig http://nl.wikipedia.org/wiki/Klassiek-liberalismequote:
Als je het hiermee op kan lossen mag je blij zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, sucks. Kan best gevaarlijk zijn. Ik had geen zin heel mijn leven aan een apparaat te liggen dus heb voor de operatie gekozen.
Hij heeft niet voor niets de prijs van slechtste discussievoerder.quote:
Niet alle libertariers.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:42 schreef arjan1112 het volgende:
Nou klassiek liberalen zijn voor een nachtwakerstaat...
een overheid die voor wegen, politie , leger en dergelijke zorgt..
libertariers willen bovenstaande ook privatiseren, toch een aanzienlijk verschil
Binnen het libertarisme heb je ook gradaties.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:42 schreef arjan1112 het volgende:
Nou klassiek liberalen zijn voor een nachtwakerstaat...
een overheid die voor wegen, politie , leger en dergelijke zorgt..
libertariers willen bovenstaande ook privatiseren, toch een aanzienlijk verschil
Poeh, hè. Inhoudelijk sterk hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Hij heeft niet voor niets de prijs van slechtste discussievoerder.
Of een ambtenaar en een werkende.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Van afstand is het verschil tussen een marxist en een leninist wellicht ook klein.
Het neo-liberalisme zie ik meer als de trend van het blind volgen van de markt. Daar vallen meerdere stromingen onder.quote:
De wereld overnemen.quote:
Dat is het juist niet. Het is meer privatiseren zonder een grammetje controle over te geven.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:44 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het neo-liberalisme zie ik meer als de trend van het blind volgen van de markt. Daar vallen meerdere stromingen onder.
Vandaar dat waht de neo-liberale maarschalk ook in oorlogstenue is.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Heeft weinig meer met liberalisme te maken.
Scherp.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 21:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Vandaar dat waht de neo-liberale maarschalk ook in oorlogstenue is.
In welk opzichtquote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:16 schreef GSbrder het volgende:
De term 'neoliberalisme' komt meer overeen met de visie van D66 dan de VVD.
Definties zijn pas pure bagger.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:43 schreef waht het volgende:
Labels zijn sowieso bagger zonder definitie.
Definieer.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:45 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Definties zijn pas pure bagger.
conclusie: alles is bagger.
schuldige: waht
Wij doen wel normaal. De vraag moet zijn: wat ben jij aan het doen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:50 schreef robin007bond het volgende:
Kunnen jullie een beetje normaal doen? Stelletje poepie scheetzakken.
[ afbeelding ]
Niet echt iets bijzonders. Ik wil de dag nog zo lang mogelijk laten duren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij doen wel normaal. De vraag moet zijn: wat ben jij aan het doen.
Met een whoopie cushion.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet echt iets bijzonders. Ik wil de dag nog zo lang mogelijk laten duren.
Zeg dat wel. Wat een agressieve bejaarden. Hebben ze het altijd over werkverschaffing voor boefjes, maar deze mensen zouden ook wel bij wat meer activiteit gebaat zijn.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nog nooit zo een rare aflevering gezien, wat een mensen.
Werd iemands recht van overpad geschonden?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 22:59 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Nog nooit zo een rare aflevering gezien, wat een mensen.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef remlof het volgende:
Het was gezellig met Vs in onze tokkiestamkroeg.
Geen halve maatregelen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef arjan1112 het volgende:
Er was een hek met een dranger erop geplaatst, daar waren de buren het niet mee eens, moest genocide komen enz
Mooi.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:04 schreef remlof het volgende:
Het was gezellig met Vs in onze tokkiestamkroeg.
"The Amazing Racist" stukjes passen wel bij hem.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 23:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij die term aan 3-voud denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |