Mijn huis ligt op 25 meter boven NAP, dus ik maak we weinig zorgenquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dit is al wat gunstigeren. Maar alsnog rond NAP hier in de buurt.
Mijn poezen hebben geen zwemvliezen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:14 schreef Webschip het volgende:
Voor de vissen is het weer gunstig om beneden NAP te zijn.
En poezen hebben al zo'n hekel aan water...quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn poezen hebben geen zwemvliezen.
Ik moet een drijvende kattenbak gaan bouwen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:18 schreef Webschip het volgende:
[..]
En poezen hebben al zo'n hekel aan water...
tip:quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Jutezak, baksteen. Probleem opgelost.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach wat zielig. Dat beest kan bijna niet meer lopen onder haar gewicht, en je ziet haar bang kijken in het water.quote:
Dan kan je beter een soort ark van Noach bouwen ,dan kan je er zelf ook in.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik moet een drijvende kattenbak gaan bouwen.
In eerste instantie, daarna probeert ze best rustig trappelend het trapje 't zwembad uit te vindenquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach wat zielig. Dat beest kan bijna niet meer lopen onder haar gewicht, en je ziet haar bang kijken in het water.
Mensen doen rare dingen met dieren.
Ik kraak wel een woonboot.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:21 schreef Webschip het volgende:
Dan kan je beter een soort ark van Noach bouwen ,dan kan je er zelf ook in.
Ze heeft ook weinig keus.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:21 schreef Perrin het volgende:
In eerste instantie, daarna probeert ze best rustig trappelend het trapje 't zwembad uit te vinden
Paniek was een optie..quote:
Waarom heb je zo'n hekel aan katten eigenlijk?quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geen dank, daarnaast zijn zeeleeuwen ook veel toffer dan huiskatten.
Dat is weer eens wat anders dan een cat lady.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geen dank, daarnaast zijn zeeleeuwen ook veel toffer dan huiskatten.
Ze stinken en zijn funest voor het beetje natuurlijke leven wat nog over is in woonwijken. Er zou een hele fikse belasting op geheven moeten worden. Minimaal 1.500 ¤/kat/jaar om mee te beginnen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:26 schreef Webschip het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n hekel aan katten eigenlijk?
Afgezet, want ik vind ze niet allemaal leuk (kleine kinderen en katten).quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:26 schreef Perrin het volgende:
Deze dan om het goed te maken, voor ik weer met bepaalde markante historische personen wordt vergeleken.
(wel mute zetten)
* Perrin geeft op.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Afgezet, want ik vind ze niet allemaal leuk (kleine kinderen en katten).
Katten stinken niet hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze stinken en zijn funest voor het beetje natuurlijke leven wat nog over is in woonwijken. Er zou een hele fikse belasting op geheven moeten worden. Minimaal 1.500 ¤/kat/jaar om mee te beginnen.
Ik heb 3-voud ook een dm gestuurd maar krijg geen antwoord.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:30 schreef 99.999 het volgende:
Koos, heb je m'n DM wel ontvangen? Zo niet stuur dan nog even een PM.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze stinken en zijn funest voor het beetje natuurlijke leven wat nog over is in woonwijken. Er zou een hele fikse belasting op geheven moeten worden. Minimaal 1.500 ¤/kat/jaar om mee te beginnen.
quote:
De gemiddelde hond is niet zo van het voor z'n plezier afmaken van jonge vogeltjes.quote:Maar waarom specifiek katten? Honden geven meer overlast hoor.
Een kat is zeer hygiënisch.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]!!!! Als ze netjes zijn schoongemaakt, geprepareerd en opgezet misschien.
[..]
De gemiddelde hond is niet zo van het voor z'n plezier afmaken van jonge vogeltjes.
Ben je gek ? Zonder katten word je overspoeld door ongedierte als muizenquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch stinken ze een uur in de wind.quote:
Wi heeft er geen hekel aan nutteloos ongedierte?quote:En heb je hond nooit een mol zien vangen?
Het zijn roofdieren
Maar wat mij zo intrigeert, waarom die haat tegen die beesten? Ben je ooit gekrabd door een kat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |