Ze stinken en zijn funest voor het beetje natuurlijke leven wat nog over is in woonwijken. Er zou een hele fikse belasting op geheven moeten worden. Minimaal 1.500 ¤/kat/jaar om mee te beginnen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:26 schreef Webschip het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n hekel aan katten eigenlijk?
Afgezet, want ik vind ze niet allemaal leuk (kleine kinderen en katten).quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:26 schreef Perrin het volgende:
Deze dan om het goed te maken, voor ik weer met bepaalde markante historische personen wordt vergeleken.
(wel mute zetten)
* Perrin geeft op.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Afgezet, want ik vind ze niet allemaal leuk (kleine kinderen en katten).
Katten stinken niet hoor.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze stinken en zijn funest voor het beetje natuurlijke leven wat nog over is in woonwijken. Er zou een hele fikse belasting op geheven moeten worden. Minimaal 1.500 ¤/kat/jaar om mee te beginnen.
Ik heb 3-voud ook een dm gestuurd maar krijg geen antwoord.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:30 schreef 99.999 het volgende:
Koos, heb je m'n DM wel ontvangen? Zo niet stuur dan nog even een PM.
quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze stinken en zijn funest voor het beetje natuurlijke leven wat nog over is in woonwijken. Er zou een hele fikse belasting op geheven moeten worden. Minimaal 1.500 ¤/kat/jaar om mee te beginnen.
quote:
De gemiddelde hond is niet zo van het voor z'n plezier afmaken van jonge vogeltjes.quote:Maar waarom specifiek katten? Honden geven meer overlast hoor.
Een kat is zeer hygiënisch.quote:Op woensdag 8 januari 2014 11:35 schreef 99.999 het volgende:
[..]!!!! Als ze netjes zijn schoongemaakt, geprepareerd en opgezet misschien.
[..]
De gemiddelde hond is niet zo van het voor z'n plezier afmaken van jonge vogeltjes.
Ben je gek ? Zonder katten word je overspoeld door ongedierte als muizenquote:Op woensdag 8 januari 2014 11:29 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Toch stinken ze een uur in de wind.quote:
Wi heeft er geen hekel aan nutteloos ongedierte?quote:En heb je hond nooit een mol zien vangen?
Het zijn roofdieren
Maar wat mij zo intrigeert, waarom die haat tegen die beesten? Ben je ooit gekrabd door een kat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |