Ach so.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Iedereen vlucht naar GC, dat vinden ONZ . VBL , en andere subfora niet leuk, die zijn bang hun crowd kwijt te raken.
Het is jammer dat er niet begrepen word dat vbl SC gewoon niet meer zo tof is als vroegah. Maarja ergens tegeningaan mag natuurlijk niet hequote:Op maandag 6 januari 2014 18:53 schreef Muto het volgende:
[..]
En kapi vind het vooral van mij tegenvallen.![]()
Dat vroeg ik niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een bult op mijn arm en het is een beetje blauw.
Ik zag je spiegelfoto pas geleden. Dat wilde ik nog even melden.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sorry, heb ik iets verkeerds gezegd?
Nouja ik heb eigenlijk niet zoveel zin, maar weet dat jij gelijk hebtquote:Op maandag 6 januari 2014 18:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sorry, heb ik iets verkeerds gezegd?
Ik heb een puistje op mn elleboogquote:Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een bult op mijn arm en het is een beetje blauw.
Inderdaad. Als het daar tof was geweest, waren we daar wel gebleven.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef Jimbo het volgende:
je jat mn topic
[..]
Het is jammer dat er niet begrepen word dat vbl SC gewoon niet meer zo tof is als vroegah. Maarja ergens tegeningaan mag natuurlijk niet he
Achja, ik mijd de vbl sc maar iigDaar komen alleen maar bans van
aantrekkelijke jongen ben ik hčquote:Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zag je spiegelfoto pas geleden. Dat wilde ik nog even melden.
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb een puistje op mn elleboog
die doet ook auw
ik zag dat je me nog had uitgenodigd voor een film?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zag je spiegelfoto pas geleden. Dat wilde ik nog even melden.
Ik ben meteen uit mijn boxer gescheurd.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
aantrekkelijke jongen ben ik hč
Idd,quote:Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het daar tof was geweest, waren we daar wel gebleven.
Ik zie ook totaal het probleem niet van het overstappen.
jij bentquote:
Ja, in Pathé, zo'n 2 ā 3 weken terug. De film is ondertussen wel afgelopen.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:56 schreef Muto het volgende:
[..]
ik zag dat je me nog had uitgenodigd voor een film?
Ohquote:Op maandag 6 januari 2014 18:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja dat was in tc
haha
lr heeft allemaal foto's gemaakt en gaat ze sturen naar de mooiste billen van nederland-verkiezing.
ik vond ze niet echt mooi, maja ieder zijn mening hé.
Je hebt er een paar gemist.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:56 schreef Tjacka het volgende:
Altijd als GGMM hier is, is het hier leuk.
GGMM is echt mijn voorbeeld.
ik begin zelfs met interpunctie te typen
quote:
je was laat. Ik had heus wel mijn vakantie uitgesteld.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, in Pathé, zo'n 2 ā 3 weken terug. De film is ondertussen wel afgelopen.
fhm verkiezingquote:Op maandag 6 januari 2014 18:57 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh
Ja dat was dom van me en heb ik ook wel spijt van. Had ik niet moeten doen, maarja.
En volgens mij bestaat die verkiezing niet eens.
Je bent mod, dan zie je toch gewoon dat ik Ziba ben?quote:
Gisteren was je nog Nikita.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:58 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je bent mod, dan zie je toch gewoon dat ik Ziba ben?
Adora ken ik wel! Daar was iets mee met een foto ofzo dacht ik
We kunnen binnenkort wel samen naar de voorpremičre van '2 Firemen 1 Fire', als je wil.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:58 schreef Muto het volgende:
[..]
je was laat. Ik had heus wel mijn vakantie uitgesteld.
oh okequote:Op maandag 6 januari 2014 18:57 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh
Ja dat was dom van me en heb ik ook wel spijt van. Had ik niet moeten doen, maarja.
En volgens mij bestaat die verkiezing niet eens.
quote:
Nikita? Je vergist je.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gisteren was je nog Nikita.
Is het je hobby om elke dag van naam te veranderen?
of of of'quote:
Maar wat vind jij? Moet ik gewoon naar de sportschool gaan of kan ik het voor een keertje wel overslaan?quote:
Dan zou ze vast geen Laura.b heten maar Nikita.b.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gisteren was je nog Nikita.
Is het je hobby om elke dag van naam te veranderen?
Mag ik een maling zonder een ban te krijgen uit de DM's lekker om deze 'laura ' te ontkrachten ?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:00 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nikita? Je vergist je.
Is het jouw hobby om dingen te verzinnen?
Ik heb geen zin om die post waarin je dat zelf verteld op te zoeken.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:00 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nikita? Je vergist je.
Is het jouw hobby om dingen te verzinnen?
Zou thuis blijven. Lekker een zak chips leeg eten en morgen gaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef J.James het volgende:
[..]
Maar wat vind jij? Moet ik gewoon naar de sportschool gaan of kan ik het voor een keertje wel overslaan?
Dat ligt eraan hoelang je al gaat, als je al jaren gaat en er nu nog zo bij loopt kan je ook wel een keertje overslaanquote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef J.James het volgende:
[..]
Maar wat vind jij? Moet ik gewoon naar de sportschool gaan of kan ik het voor een keertje wel overslaan?
Ah, post #49 kan dus geschrapt worden. Speel open kaart, Jimbo.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mag ik een maling zonder een ban te krijgen uit de DM's lekker om deze 'laura ' te ontkrachten ?
Doe dat. Ik ben toch echt gewoon Laura.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mag ik een maling zonder een ban te krijgen uit de DM's lekker om deze 'laura ' te ontkrachten ?
Sherlock je toch gewoon laura.b en nikita?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om die post waarin je dat zelf verteld op te zoeken.
Ja.
Wat is jouw hobby?
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:02 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Doe dat. Ik ben toch echt gewoon Laura.
tears in heavenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:03 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Sherlock je toch gewoon laura.b en nikita?
Ik merk het.
Oh, echt? Fijnquote:Op maandag 6 januari 2014 19:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou thuis blijven. Lekker een zak chips leeg eten en morgen gaan.
Ik hou wel van mannen met lange slangen.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
We kunnen binnenkort wel samen naar de voorpremičre van '2 Firemen 1 Fire', als je wil.
Dankje LRquote:Op maandag 6 januari 2014 19:04 schreef Tjacka het volgende:
ik haak weer eens af.
ik ga wel weer even door om op jimbo te fappen
Ik zeg (nu wel zo'n 10 keer) dat ik Ziba ben. Snap niet wat daar verwarrend aan is eerlijk gezegd.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:03 schreef Jimbo het volgende:
oh oh oh wacht boys!
Het account Cookieslikker is zogenaamd nikita.
Tering hey, met al die klonen van een persoon raak zelf IK in de war
Ik sport al een tijdje maar eigenlijk de hele maand december niet meer geweest omdat ik niet zoveel zin had.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoelang je al gaat, als je al jaren gaat en er nu nog zo bij loopt kan je ook wel een keertje overslaan
Heel goed. Lekker colaatje erbijquote:Op maandag 6 januari 2014 19:04 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, echt? Fijn. Dan doe ik dat gewoon. Goed punt, ik heb wel zin in chips
. Dan ga ik morgen gewoon.
Ik vroeg me al af waar je plotselinge liefde voor mij vandaan kwam.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik hou wel van mannen met lange slangen.
Zonder pic van je tetten met een Jimboquote:Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik zeg (nu wel zo'n 10 keer) dat ik Ziba ben. Snap niet wat daar verwarrend aan is eerlijk gezegd.
kom sprinten danquote:Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik sport al een tijdje maar eigenlijk de hele maand december niet meer geweest omdat ik niet zoveel zin had.
Nee blijfquote:Op maandag 6 januari 2014 19:04 schreef Tjacka het volgende:
ik haak weer eens af.
ik ga wel weer even door om op jimbo te fappen
Zumba is geen sportenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik sport al een tijdje maar eigenlijk de hele maand december niet meer geweest omdat ik niet zoveel zin had.
Jammurquote:Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zonder pic van je tetten met een Jimbokaartje erbij zal je nooit gelooft worden.
succes
Ja, goed idee. Cola erbijquote:Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heel goed. Lekker colaatje erbij
Even genieten van het leven.
Vanavond is proefkonijnen op tv, met Anky van Grunsven in de uitzending
Vreet jezelf maar lekker vol! Altijd goedquote:Op maandag 6 januari 2014 19:07 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja, goed idee. Cola erbij
Precies, misschien dat ik ook nog wat chocolade pak
Oh, waar gaat dat over dan? Wat is het voor programma?
kan je normaal doenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:08 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Vreet jezelf maar lekker vol! Altijd goed
Bedankt dat je het bevestigt. Doe ik datquote:Op maandag 6 januari 2014 19:08 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Vreet jezelf maar lekker vol! Altijd goed
holy shitquote:Op maandag 6 januari 2014 19:09 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Misschien niet zo gepikeerd doen, moderator.
Ja ach, kan soms niet zoveel kwaad.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:09 schreef J.James het volgende:
[..]
Bedankt dat je het bevestigt. Doe ik dat
Gelukkig maar, dan hoef ik me er ook geen zorgen om te makenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja ach, kan soms niet zoveel kwaad.
bruur van zeefuik ofwaquote:Op maandag 6 januari 2014 19:09 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik meteen al buiten adem denk ik
[..]
Doe ik ook niet. Ik doe gewoon fitness.
als ik klik heeft ze nog steeds haar kleding aanquote:Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef Jimbo het volgende:
Spam word ook steeds beter tegenwoordig zeg
[ afbeelding ]
En dan in de plaatjes erna zie je dr nakend. Arm mokkel, ze had een beroep moeten leren ipv pijpen
Zag ook zoiets op fucktimkuik.orgquote:Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef Jimbo het volgende:
Spam word ook steeds beter tegenwoordig zeg
[ afbeelding ]
En dan in de plaatjes erna zie je dr nakend. Arm mokkel, ze had een beroep moeten leren ipv pijpen
okequote:
Op de langere termijn wel. Maar ligt eraan hoe snel je dikker wordt enzo.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:12 schreef J.James het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan hoef ik me er ook geen zorgen om te maken
kijk uit, dalijk heb je een banquote:Op maandag 6 januari 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM doet de afgelopen tijd buitengewoon onaardig tegen mij. Ik ga hem bij deze pesten.
Tevens heb ik veelte veel gegeten
nou vraag ik me toch af, is dit een acute afname in cognitieve vermogens ten gevolge van een te hoog alcoholpromillage, of is dit een blijvende beschadiging aan het intellect, veroorzaakt door jarenlang overmatig alcoholgebruik?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:12 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit een reclame was, dacht huh hahaha
doe normaalquote:Op maandag 6 januari 2014 19:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nou vraag ik me toch af, is dit een acute afname in cognitieve vermogens ten gevolge van een te hoog alcoholpromillage, of is dit een blijvende beschadiging aan het intellect, veroorzaakt door jarenlang overmatig alcoholgebruik?
oké , dat zal hij vast kunnen waarderenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan het aan. Ik ga hem enkel met feiten om de oren slaan.
Het is mijn iPhone. Soms zie ik ineens van die reclame dingen tussen posts door.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nou vraag ik me toch af, is dit een acute afname in cognitieve vermogens ten gevolge van een te hoog alcoholpromillage, of is dit een blijvende beschadiging aan het intellect, veroorzaakt door jarenlang overmatig alcoholgebruik?
misschien is de kloonfilter-app wel wat voor jouquote:Op maandag 6 januari 2014 19:15 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Het is mijn iPhone. Soms zie ik ineens van die reclame dingen tussen posts door.
Hoi tjackaquote:Op maandag 6 januari 2014 19:17 schreef Tjacka het volgende:
hoi jimbo
hey man
ik heb je een fobo berichtje gestuurd
leuke fobo heb jequote:
Jammer dat hij niet kan voetballen.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:20 schreef Jimbo het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik trots ben op vilhena
oke. Waarom?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:20 schreef Jimbo het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik trots ben op vilhena
Jammer dat ze tegenwoordig zo mainstream is, ik vind haar muziek echt dodelijk saai nu. Vroeger maakte ze nog mooie nummers als 'Stupid Hoe', dat mis ik nu wel een beetje.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet kan voetballen.
Liedje maar dan. Pax vindt dit leuk.
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jammer dat ze tegenwoordig zo mainstream is, ik vind haar muziek echt dodelijk saai nu. Vroeger maakte ze nog mooie nummers als 'Stupid Hoe', dat mis ik nu wel een beetje.
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jammer dat ze tegenwoordig zo mainstream is, ik vind haar muziek echt dodelijk saai nu. Vroeger maakte ze nog mooie nummers als 'Stupid Hoe', dat mis ik nu wel een beetje.
Sierd de Vos zal ook trots zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gebroken met die dikke pizzabakker
Ja, zonde. Al kan ik wel begrijpen dat zij valt voor wat zo'n groot artiest te bieden heeft.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Mis gegaan toen ze in zee met Lil Wayne ging he. Al kan ik gelukkig nog wel hartelijk lachen om zijn gitaarsolos
[ afbeelding ]
heeft zn zaakwaarnemer de deur gewezen nadat ie tegen koeman tekeer was gegaan en ging dreigen dat ie vilhena wel even ergens in italie zou parkeren ipv bij feyenoord te houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:24 schreef Rodawa het volgende:
Iedereen mag in deze spoiler kijken, behalve Ezell.die ken ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jezus en ik dacht dat negers met blond haar al kut waren, maar dit slaat allesquote:Op maandag 6 januari 2014 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Op maandag 6 januari 2014 19:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mis gegaan toen ze in zee met Lil Wayne ging he. Al kan ik gelukkig nog wel hartelijk lachen om zijn gitaarsolos
Gitaarsolo's van Lil Wayne doel je nu op hoop ik?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jezus en ik dacht dat negers met blond haar al kut waren, maar dit slaat alles
beide?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gitaarsolo's van Lil Wayne doel je nu op hoop ik?
Dan ben je een paardenlul maar we kunnen niet over alles dezelfde mening delen.quote:
iemand vond het vooral erg dat jij weg wasquote:Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het daar tof was geweest, waren we daar wel gebleven.
Ik zie ook totaal het probleem niet van het overstappen.
TOETERTJESquote:
wel hoop ik dat je mijn medische achtergrond snel ga vergetenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat waren telefoongesprekken om nooit te vergeten
net ze snel als de man met baret en katquote:Op maandag 6 januari 2014 19:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel hoop ik dat je mijn medische achtergrond snel ga vergeten
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
net ze snel als de man met baret en kat
niet dus
Ja, dat snap ik dus niet. Ik was voordat ik hier ging posten al heel lang weg daar. Schijnbaar ben ik heel populair.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
iemand vond het vooral erg dat jij weg was
Dat is geen solo, dat is aids op een fretboardquote:Op maandag 6 januari 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan ben je een paardenlul maar we kunnen niet over alles dezelfde mening delen.
Kan jij dit riffje spelen?
*wiltquote:Op maandag 6 januari 2014 19:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
pas op hoor
je wil toch niet dat ik je moeder ga bellen
Waarom?quote:
Dat zou ze best gezellig vinden.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
pas op hoor
je wil toch niet dat ik je moeder ga bellen
Dan zie je die lelleke kopquote:
mag bestquote:
lekker beppen over haar volwassen zon in apenpak en zijn avontuurtjes in het ziekenhuisquote:
Ik wilde ook al een soortgelijke opmerking maken. Dat inhouden is toch wel lastig zeg.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan zie je die lelleke kop
Muahahahah 'naaaailed it
hahaahahahahahahahahaahahaquote:Op maandag 6 januari 2014 19:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan zie je die lelleke kop
Muahahahah 'naaaailed it
Klinkt als een goed gesprekquote:Op maandag 6 januari 2014 19:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
mag best
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/je-wil-je-wilt
[..]
lekker beppen over haar volwassen zon in apenpak en zijn avontuurtjes in het ziekenhuis
Als je het netjes houd mag je af en toe best een grapje maken.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik wilde ook al een soortgelijke opmerking maken. Dat inhouden is toch wel lastig zeg.
voor jouquote:Op maandag 6 januari 2014 19:32 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaahahahahahahahahaahaha
nice jimbo
leuke grap XD
ik ga mijn haar vervenquote:
Doe jij eens lief manquote:Op maandag 6 januari 2014 19:33 schreef Tjacka het volgende:
banaanvraag voor jimbo gedaan
ben hem echt helemaal zat
Ik lees altijd banaan - vraagquote:Op maandag 6 januari 2014 19:33 schreef Tjacka het volgende:
banaanvraag voor jimbo gedaan
ben hem echt helemaal zat
ik ga mijn haar vervenquote:
Niet doen, eten van bananen verkort je leven doordat ze radioactief zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik lees altijd banaan - vraag
nu wil ik een banaan
Ik wil ook weleens wat.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik lees altijd banaan - vraag
nu wil ik een banaan
je kan niet altijd zes gooienquote:Op maandag 6 januari 2014 19:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik wil ook weleens wat.
Je kan niet alles hebben
een blonde ombrequote:
Oh, daar heb ik geen idee van of ik snel dikker word.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:13 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Op de langere termijn wel. Maar ligt eraan hoe snel je dikker wordt enzo.
Maar je gaat er wel van poepen en daardoor val je af.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet doen, eten van bananen verkort je leven doordat ze radioactief zijn.
watquote:Op maandag 6 januari 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet doen, eten van bananen verkort je leven doordat ze radioactief zijn.
het stopt juist opquote:Op maandag 6 januari 2014 19:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar je gaat er wel van poepen en daardoor val je af.
*dem dillema's
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik wil ook weleens wat.
Je kan niet alles hebben
Ok, kewl.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
een blonde ombre![]()
naja ik doe het niet zelf, een vriendin gaat het doen.
Ze zegt dat ze ervaring heeftwe zullen zien
Ga je het live op tc doen ?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
een blonde ombre![]()
naja ik doe het niet zelf, een vriendin gaat het doen.
Ze zegt dat ze ervaring heeftwe zullen zien
okquote:Op maandag 6 januari 2014 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
niet
[..]
jij gaat je haar niet verven
oh..quote:
wil jij het dan voor me doen?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
niet
[..]
jij gaat je haar niet verven
Hmm, struggles man.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar je gaat er wel van poepen en daardoor val je af.
*dem dillema's
Precies wat er staat. Bananen zijn licht radioactief en veel bananen eten verkort je leven met een paar dagen.quote:
inderdaadquote:Op maandag 6 januari 2014 19:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ok
[..]
oh..
In dat geval.. Banaan eten als je aan de race bent
Volgende week woensdagquote:Op maandag 6 januari 2014 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok, kewl.Wanneer? Ik moet ook nog steeds bijwerken, maar geen tijd/zin.
minder snel opstaan, of laten checken op tumoren in je kop (en dat MEEN ik serieus, want een PERSOONLIJKE KENNIS van me had dit zeker HONDERDEN keren bla bla bla)quote:
Nopequote:Op maandag 6 januari 2014 19:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ga je het live op tc doen ?
Dan kunnen we je vriendin ook gelijk even keuren
doe pics voor - naquote:Op maandag 6 januari 2014 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgende week woensdag
Ga je het groen wel bijwerken? tof
alleen als dat betekent dat ik je kaal mag scherenquote:
ben benieuwdquote:Op maandag 6 januari 2014 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgende week woensdag
Ga je het groen wel bijwerken? tof
dat is engquote:Op maandag 6 januari 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, struggles man.
[..]
Precies wat er staat. Bananen zijn licht radioactief en veel bananen eten verkort je leven met een paar dagen.
is het niet y?quote:
Jammer, kon wel weer een goede vleeskeuring gebruikenquote:
tot zoquote:
Mij kaal scheren voor een meet met jou is het overwegen waard.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
alleen als dat betekent dat ik je kaal mag scheren
dat kan ik wel doen. ik ga ook naar de kapper voordat ik het verf.quote:
Ryan zou hierop volmondig 'ja' antwoorden. Ik hoop dat Muto zich ook van zijn stoere kant laat zien vandaag.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
tofquote:Op maandag 6 januari 2014 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
ben benieuwdjup, waarschijnlijk wordt het dit keer iets feller
ja het is yquote:
Nog iets: Bananenbomen zijn geen bomen, maar een gras. Dat maakt banaan een bes.quote:
Jij weet veel over bananenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog iets: Bananenbomen zijn geen bomen, maar een gras. Dat maakt banaan een bes.
Oh gezellig. Maar of je daar nou vertrouwen in moet hebben.quote:
Dat wilde ik eerst, maar ik had toevallig een andere kleur verf tot mijn beschikking.quote:
Jij hebt groene tinten in je haar? Ik moet toch minder naar Jimbo en Pax staren.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
ben benieuwdjup, waarschijnlijk wordt het dit keer iets feller
een groene plukquote:Op maandag 6 januari 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt groene tinten in je haar? Ik moet toch minder naar Jimbo en Pax staren.
Nee doe blauwquote:Op maandag 6 januari 2014 19:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst, maar ik had toevallig een andere kleur verf tot mijn beschikking.Denk dat ik hierna voor rood of paars ga.
hij houd van bananen hiahhoquote:
NEE JIJ MOET NORMAAL DOEN JOAquote:
Wist je ook dat bananen vroeger een pit hadden?quote:
nooit gezienquote:
quote:
waarom een kleurquote:Op maandag 6 januari 2014 19:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat wordt waarschijnlijk toch groen op mijn haar
dat legt jouw haarkleur uitquote:Op maandag 6 januari 2014 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezellig. Ik ben een kut gothic.
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist je ook dat bananen vroeger een pit hadden?
Deze was echter zo groot en hard dat we deze er uit hebben gekweekt.
Daardoor kunnen bananenbomen zichzelf niet meer voortplanten maar moeten wij dat doen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:48 schreef Jimbo het volgende:
Kaneel, waarom weet jij zoveel over bananen ?
quote:
Snij je jezelf ookquote:
Ik heb eerlijk gezegd geen ideequote:Op maandag 6 januari 2014 19:48 schreef Jimbo het volgende:
Kaneel, waarom weet jij zoveel over bananen ?
quote:
Lil Wayne is mijn enige idool qua gitaar. Hij is geeneens ingeplugged in dit filmpjequote:
Die ga ik onthoudenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee
Misschien dat ik het heb onthouden van een vak dat ik heb gevolgd. Economic Botany. Tof vak.
Hele dag een beetje eten en drinken terwijl iemand er over uitlegt.
omdat ze richting de zon groeienquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anders passen ze niet in de schil xD
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Lil Wayne is mijn enige idool qua gitaar. Hij is geeneens ingeplugged in dit filmpje![]()
http://www.videobash.com/(...)a-guitar-solo-624043
kende je die niet?quote:
o mijn godquote:Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar Cachet. Ken je die grap over die mummie?
Ingewikkeld he![]()
![]()
![]()
xD
neequote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ingewikkeld he![]()
![]()
![]()
xD
Hij is wel ingeplugt, de kabel loopt naar achter.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Lil Wayne is mijn enige idool qua gitaar. Hij is geeneens ingeplugged in dit filmpje![]()
http://www.videobash.com/(...)a-guitar-solo-624043
Ah want dat laatste viel zelfs mij op.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hij is wel ingeplugt, de kabel loopt naar achter.
De noten die is speelt daarentegen komen totaal niet overeen
groeien naar de zonquote:
ik snap de link even niet, wil je deze voor me uitleggen ?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja, maar dat doen kleine kutkindjes ook
lange leve verjaardagstaarten
neequote:Op maandag 6 januari 2014 19:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik snap de link even niet, wil je deze voor me uitleggen ?
Kutquote:Op maandag 6 januari 2014 19:53 schreef Muto het volgende:
Xcachet, als jij een frikadel zou zijn, dan was jij een frikadel speciaal.
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd doen. Ik heb het 2 keer gevolgd. 2 keer een 8
eiquote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef Muto het volgende:
Wat is jullie mening eigenlijk over wat er eerder was. De kip of het ei?
In China zet je elk jaar een snee in de arm. Net als sommige Afrikaanse stammen een nekring nemen.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik snap de link even niet, wil je deze voor me uitleggen ?
Tjacka zei ook een keer zoiets tegen mij in mijn fobo.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:53 schreef Muto het volgende:
Xcachet, als jij een frikadel zou zijn, dan was jij een frikadel speciaal.
i kzie mn text er niet bij staan die ik dacht ik getypt had :/quote:Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moest lachen geef toe. Weinig komieken lukt dat bij mij. Lil Wayne flikt het gewoon.
precies ditquote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In China zet je elk jaar een snee in de arm. Net als sommige Afrikaanse stammen een nekring nemen.
Door het bestaan van verjaardagstaarten hoeven we het hier niet te doen.
jammer van jequote:
hahahahahahahahquote:Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ingewikkeld he![]()
![]()
![]()
xD
Dat had je dus al wel gezegd en ik had er zelfs al op gereageerdquote:Op maandag 6 januari 2014 19:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
i kzie mn text er niet bij staan die ik dacht ik getypt had :/
maar hij is ingeplugt, de kabel loopt erachter.
de noten die ie speelt kloppen alleen niet
Beide keren ook de punten gekregen.quote:
Duidelijk, dankje.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In China zet je elk jaar een snee in de arm. Net als sommige Afrikaanse stammen een nekring nemen.
Door het bestaan van verjaardagstaarten hoeven we het hier niet te doen.
adam en evaquote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef Muto het volgende:
ja ik loop achter zie ikquote:Op maandag 6 januari 2014 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat had je dus al wel gezegd en ik had er zelfs al op gereageerd
Wel relaxed, kon je gewoon eten bestellen tergelijk Dquote:Op maandag 6 januari 2014 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beide keren ook de punten gekregen.
Eerste keer werd mijn verslag met presentatie nog gepubliceerd op de website van die kerel. Leuke tijden.
Enige jammere was de enorme hoeveelheid Aziaten daar. Was beperkte ruimte en bijna alle plekken werden ingenomen door random Aziaten die met een PhD bezig waren ofzo.
Niemand kon ze verstaan
W&T / Wat was er eerst? DNA, RNA of eiwitten?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef Muto het volgende:
En adam en eva kregen een ei waardoor een kip ontstond? Wie ging er broeden dan? Adam?quote:
domme boer hequote:Op maandag 6 januari 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Algemene kennis ook. Jimbo is niet zo cultureel aangelegd helaas.
pedo alarmquote:Op maandag 6 januari 2014 19:57 schreef supersof het volgende:
Vandaag kwam er een oude man naar me toe in de ah in arnhem en hij zei dat hij mijn haar mooi vond zitten. Hij houdt van krullen.
Vriendin van me moest kei hard lachen![]()
aparte man was het wel
oude man.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:57 schreef supersof het volgende:
Vandaag kwam er een oude man naar me toe in de ah in arnhem en hij zei dat hij mijn haar mooi vond zitten. Hij houdt van krullen.
aparte man was het wel
Sof. Ik houd van krullen. Zou je mijn haar willen doen met een krultang?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:57 schreef supersof het volgende:
aparte man was het wel
nee het dubbelequote:
Whehehe.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wel relaxed, kon je gewoon eten bestellen tergelijk D
quote:
Een van de bejaarde vrouwen waar ik vandaag moest zijn vond dat ik verliefd uit mijn ogen keek.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:57 schreef supersof het volgende:
aparte man was het wel
hmmquote:
viel wel mee. hij stond op een normale afstand en toen hij dat had gezegd ging hij gelijk weg. Zonder te starenquote:
op wie ben jequote:Op maandag 6 januari 2014 19:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Een van de bejaarde vrouwen waar ik vandaag moest zijn vond dat ik verliefd uit mijn ogen keek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |