Ach so.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Iedereen vlucht naar GC, dat vinden ONZ . VBL , en andere subfora niet leuk, die zijn bang hun crowd kwijt te raken.
Het is jammer dat er niet begrepen word dat vbl SC gewoon niet meer zo tof is als vroegah. Maarja ergens tegeningaan mag natuurlijk niet hequote:Op maandag 6 januari 2014 18:53 schreef Muto het volgende:
[..]
En kapi vind het vooral van mij tegenvallen.![]()
Dat vroeg ik niet.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een bult op mijn arm en het is een beetje blauw.
Ik zag je spiegelfoto pas geleden. Dat wilde ik nog even melden.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sorry, heb ik iets verkeerds gezegd?
Nouja ik heb eigenlijk niet zoveel zin, maar weet dat jij gelijk hebtquote:Op maandag 6 januari 2014 18:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
sorry, heb ik iets verkeerds gezegd?
Ik heb een puistje op mn elleboogquote:Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb een bult op mijn arm en het is een beetje blauw.
Inderdaad. Als het daar tof was geweest, waren we daar wel gebleven.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef Jimbo het volgende:
je jat mn topic
[..]
Het is jammer dat er niet begrepen word dat vbl SC gewoon niet meer zo tof is als vroegah. Maarja ergens tegeningaan mag natuurlijk niet he
Achja, ik mijd de vbl sc maar iigDaar komen alleen maar bans van
aantrekkelijke jongen ben ik hčquote:Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zag je spiegelfoto pas geleden. Dat wilde ik nog even melden.
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb een puistje op mn elleboog
die doet ook auw
ik zag dat je me nog had uitgenodigd voor een film?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zag je spiegelfoto pas geleden. Dat wilde ik nog even melden.
Ik ben meteen uit mijn boxer gescheurd.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
aantrekkelijke jongen ben ik hč
Idd,quote:Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het daar tof was geweest, waren we daar wel gebleven.
Ik zie ook totaal het probleem niet van het overstappen.
jij bentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |