Helemaal mee eensquote:Op maandag 6 januari 2014 18:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja echt stomme beesten.
[..]
Jij houdt dat tuig uit VBL ook niet in toom..
oh ik ben niet meer je favoriete mod héquote:Op maandag 6 januari 2014 18:46 schreef Muto het volgende:
[..]
tjacka valt in de zelfde valkuil als jij deed. Inconsequent zijn. Al vind ik dat jij het de laatste tijd wel prima doet.
Hmm, eens kijken als ik mijn loon weer binnen heb danquote:Op maandag 6 januari 2014 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met een groot aquarium wel ja, maar met een kom of een klein aquarium niet. Je kan het zo gek maken als je zelf wil natuurlijk.
jawel hoorquote:Op maandag 6 januari 2014 18:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ik ben niet meer je favoriete mod hé
okequote:Op maandag 6 januari 2014 18:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ben blij dat er uiterst serieus met mijn schrijfsels wordt omgegaan, daar ze uiteraard ook uiterst serieus bedoelt waren
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ik ben niet meer je favoriete mod hé
quote:
hoezoquote:
Inconsequent zijn ontkom je niet aan. Iets met context. Als het maar niet belachelijk wordt.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:46 schreef Muto het volgende:
[..]
tjacka valt in de zelfde valkuil als jij deed. Inconsequent zijn. Al vind ik dat jij het de laatste tijd wel prima doet.
Welke berichten?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:47 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij had die berichten van gisteren natuurlijk moeten verwijderen. Maar ik weet niet of hij toen online was.
Is 't lang geleden, is 't lang geleden?quote:
Wat eet je ?quote:
gewoon gaanquote:Op maandag 6 januari 2014 18:49 schreef J.James het volgende:
Maar wat vinden jullie?
Moet ik niet zeuren en zo gewoon naar de sportschool gaan?
Of kan ik het wel even overslaan?
over xcachet in de sc gister.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inconsequent zijn ontkom je niet aan. Iets met context. Als het maar niet belachelijk wordt.
Maar ik maakte een grapje, ik vind dat hij het goed doet.
[..]
Welke berichten?
eetse doeiquote:
Hee Muto, welkom terug.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Is 't lang geleden, is 't lang geleden?
Hoi
ey ey eyquote:
alleen als je je bilnaad laat zienquote:Op maandag 6 januari 2014 18:49 schreef J.James het volgende:
Maar wat vinden jullie?
Moet ik niet zeuren en zo gewoon naar de sportschool gaan?
Of kan ik het wel even overslaan?
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #3036 GC = gay
quote:
dat ttquote:
Goedquote:Op maandag 6 januari 2014 18:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
eetse doei
[..]
Hee Muto, welkom terug.Lang niet gezien inderdaad, hoe waren de druiven?
[..]
ey ey ey
Verdorie, dat ik niet op die leuke woordgrap ben gekomen toen ik je naam probeerde uit te spreken op vocaroo.quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Verdorie, dat ik niet op die leuke woordgrap ben gekomen toen ik je naam probeerde uit te spreken op vocaroo.
Ah.quote:
ze hadden het ook over jouquote:
dat mag, zullen de gebruikelijke mensen wel weer zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:52 schreef supersof het volgende:
[..]
ze hadden het ook over jou
dat je een overloper bent
Ik zal jou eens TRenquote:Op maandag 6 januari 2014 18:52 schreef GGMM het volgende:
Had dan overigens een TR gemaakt. Ik lees niet alles.
Oh, okéquote:
Waarom zou ik dat doen?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alleen als je je bilnaad laat zien
hahahaha
hahaha
jij bent echt gek dat je dat doet
oh, ik was er ook nie.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:52 schreef GGMM het volgende:
Had dan overigens een TR gemaakt. Ik lees niet alles.
kauwgomquote:Op maandag 6 januari 2014 18:52 schreef Tjacka het volgende:
ik ga een kauwgompje pakken.
zeggen jullie kauwgom of kauwgum?
En kapi vind het vooral van mij tegenvallen.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat mag, zullen de gebruikelijke mensen wel weer zijn.
Iedereen vlucht naar GC, dat vinden ONZ . VBL , en andere subfora niet leuk, die zijn bang hun crowd kwijt te raken.quote:
gomquote:Op maandag 6 januari 2014 18:52 schreef Tjacka het volgende:
ik moest even hardop oefenen om tot de ontdekking te komen dat ik het met een "o" uitspreekquote:Op maandag 6 januari 2014 18:52 schreef Tjacka het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |