Dat is fijnquote:Op maandag 6 januari 2014 18:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Fijn om te horen.
Jij bent ook mijn beste vriendin
Ja. Klinkt dom zeker?quote:
nee, het hoeft niet. Ik en ezell zoeken het zelf wel uitquote:Op maandag 6 januari 2014 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij mag ook mijn beste vriendin zijn
Dan heb ik er twee
okequote:Op maandag 6 januari 2014 18:33 schreef supersof het volgende:
[..]
nee, het hoeft niet. Ik en ezell zoeken het zelf wel uit
Oh, okéquote:Op maandag 6 januari 2014 18:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat doe ik ook wel eens.
Ik heb een roze met zebra-print.
jaquote:Op maandag 6 januari 2014 18:34 schreef Muto het volgende:
Wordt nou het bericht kutcachet verwijderd?
kutsofquote:
Ik heb het pas een keer eerder gedaan eigenlijkquote:Op maandag 6 januari 2014 18:34 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, oké.
Ik heb een van zwart nepleer waar ik dan weleens op ga springen.
Oké, dat maakt toch niet uit dat je het nog maar één keer gedaan hebt?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb het pas een keer eerder gedaan eigenlijk
Ik las jouw topic en vroeg me af of het echt werkt. Stom he
Maar het werkteEven alle woede eruit.
kreeg ik ookquote:
*probeertquote:Op maandag 6 januari 2014 18:38 schreef J.James het volgende:
[..]
Oké, dat maakt toch niet uit dat je het nog maar één keer gedaan hebt?
En nee, dat is helemaal niet stom dat je een keer iets probeerd.
Fijn dat het werkte voor jou. Voor mij werkt het uitstekend, gewoon lekker springen
Ben ik van die woede en frustraties af en niemand anders heeft er last van![]()
Ik denk dat niemand in het topic nu nog last van mij zal hebben.
Ik heb hem doorgestuurd naar de FA's.. Er stond een leugen in.quote:
Spannendquote:
Al lang gelezen sof.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:42 schreef supersof het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #3036 GC = gay
wat ze zeiden daar?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Al lang gelezen sof.
Je loopt achter
triest taalgebruik, en van een mod nog wel, ik hoef uiteraard ook niet te zeggen dat dit wordt teruggekoppeldquote:
best leuk toch, goudvissenquote:Op maandag 6 januari 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
Ik ga morgen 2 goudvissen kopen.
- GGMM, 2014.
heb nooit begrepen waarom je die beesten zou willen hebben, ze zien er toch uit alsof ze dood zijn de helft van de tijdquote:Op maandag 6 januari 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
- GGMM, 2014.
Geef ze 2 weken.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
- GGMM, 2014.
Ja, vind ik ook.quote:
Gewoon leuk toch.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb nooit begrepen waarom je die beesten zou willen hebben, ze zien er toch uit alsof ze dood zijn de helft van de tijd
quote:
Hé GGMM, zorg is even dat jouw users op hun taal letten.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
- GGMM, 2014.
Misschien dat ik ook vissen koopquote:Op maandag 6 januari 2014 18:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook.
[..]
Gewoon leuk toch.
[..]
alsof paarden zo geweldig zijn, een beetje de stal volschijten en daar houdt het dan ook weer opquote:
Goudvissen eten andere vissenquote:Op maandag 6 januari 2014 18:43 schreef GGMM het volgende:
- GGMM, 2014.
Met een groot aquarium wel ja, maar met een kom of een klein aquarium niet. Je kan het zo gek maken als je zelf wil natuurlijk.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien dat ik ook vissen koop
maar is wel veel onderhoud toch
of is dat alleen met een groot aquarium
tjacka valt in de zelfde valkuil als jij deed. Inconsequent zijn. Al vind ik dat jij het de laatste tijd wel prima doet.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:45 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat Tjacka m'n post heeft geëdit en mij een note heeft gegeven.
Onthoud even voor me dat Tjacka vanaf nu m'n vijand is.
vreselijk taalgebruik inderdaadquote:Op maandag 6 januari 2014 18:43 schreef Trollscience het volgende:
[..]
triest taalgebruik, en van een mod nog wel, ik hoef uiteraard ook niet te zeggen dat dit wordt teruggekoppeld
Ja echt stomme beesten.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
alsof paarden zo geweldig zijn, een beetje de stal volschijten en daar houdt het dan ook weer op
Jij houdt dat tuig uit VBL ook niet in toom..quote:Op maandag 6 januari 2014 18:45 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat Tjacka m'n post heeft geëdit en mij een note heeft gegeven.
Onthoud even voor me dat Tjacka vanaf nu m'n vijand is.
Omdat ze alles gelooftquote:Op maandag 6 januari 2014 18:47 schreef supersof het volgende:
die ca zegt dat inso met cachet wilt neuken
waarom praat zij over dingen waar ze niks van weet!!!
ik ben blij dat er uiterst serieus met mijn schrijfsels wordt omgegaan, daar ze uiteraard ook uiterst serieus bedoelt warenquote:
Hij had die berichten van gisteren natuurlijk moeten verwijderen. Maar ik weet niet of hij toen online was.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja echt stomme beesten.
[..]
Jij houdt dat tuig uit VBL ook niet in toom..
dom van haarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |