Enorm veel hipsters jaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuke stad wel zou wel willen wonen.
Wel veel hipsters en communisten maarja
Voor hipsters moet je naar Denemarkenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Enorm veel hipsters ja![]()
Maar Berlijn was veel leuker dan ik had verwacht. Zitten leuke wijken tussen.
sws ja waar zat jijquote:Op zondag 5 januari 2014 18:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Enorm veel hipsters ja![]()
Maar Berlijn was veel leuker dan ik had verwacht. Zitten leuke wijken tussen.
dat heeft tjacka al voor elkaar gebokst hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die hopen allemaal op een neukdate met xcachetOf hoe je dat ook schrijft
ja nu de rest nogquote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat heeft tjacka al voor elkaar gebokst hoor
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kijk nergens meer van op bij jou
Wat loop je weer geforceerd tong na te doen?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je aan de Berlijn? Ik dacht aan de waslijn.
In elk geval val je af.
Ik had haar voor het grijpen maar ik twijfelde of haar ouders mijn nieuwe Q7 kunnen financieren dus ik haakte af.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die hopen allemaal op een neukdate met xcachetOf hoe je dat ook schrijft
heb ik ook wel eens gedaanquote:Op zondag 5 januari 2014 18:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Vriendin van me zit bij een dispuut waar ze staand op de mannenplee pissen
Vrij gek
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had haar voor het grijpen maar ik twijfelde of haar ouders mijn nieuwe Q7 kunnen financieren dus ik haakte af.
huhquote:Op zondag 5 januari 2014 18:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Vriendin van me zit bij een dispuut waar ze staand op de mannenplee pissen
Vrij gek
je moet half gaan zitten, beetje naar voren buigen. Lukt makkelijk.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is zwaartekrachttechnisch toch niet mogelijk?
Ik geloof hier niks van.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je moet half gaan zitten, beetje naar voren buigen. Lukt makkelijk.
wtfquote:
Uhhhh, ik doe het wel een keer voorquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhhhh, ik doe het wel een keer voor
Moet ik wel wat biertjes op hebben, anders durf ik het niet waar je bij staat.
alleen cachetquote:Op zondag 5 januari 2014 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wtf
We roddelen niet. Als we zou de roddelen, dan had niemand wat kunnen lezen, en hadden we dat gewoon via whatsapp gedaan ofzo.
Jodenlover
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhhhh, ik doe het wel een keer voor
Moet ik wel wat biertjes op hebben, anders durf ik het niet waar je bij staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:05 schreef kapiteintje het volgende:
xcasletzo tering jij durftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xcasletxkanjersletSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
xcasletik hoop dat je ironisch bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
zeg het hem c_a!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
Inso een jood is een jood. Als jij daar je piemeltje in wilt steken prima
Maar ga ons geen bevelen geven, wat we wel en niet mogen zeggen
Godver typischquote:Op zondag 5 januari 2014 19:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
tjacka zei al dat je lekker kreunde ja
nee leef de monogaam leefquote:Op zondag 5 januari 2014 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
Zo die zit!quote:Op zondag 5 januari 2014 19:06 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ga ons geen bevelen geven, wat we wel en niet mogen zeggen
Zeg gewoon dat je der wil neuken.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee leef de monogaam leef
maar volwassen mensen die roddelen over 17 jarigen sjonge jonge
eh okequote:Op zondag 5 januari 2014 19:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je der wil neuken.
Het is wel heel duidelijk dat je in haar broekje wilt komen Inso.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
boeiend echt heel boeiend wat jij vindt.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |