Ik heb het meer over dat iedereen een leven heeft. Alleen we vullen het allemaal anders in.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat?
Wij werken, sporten enzo. In het weekend gaan we uit, of naar de voetbal.
homoquote:Op zondag 5 januari 2014 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het meer over dat iedereen een leven heeft. Alleen we vullen het allemaal anders in.
Tja ik moet wel zeggen dat ik er minder op zit dan vroeger. Zeker nu ik voetbal en fitness.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vind het al knap dat Don en C_A zoveel tijd in de week aan FOK! spenderen
Heel de nacht fokken is dat een leven hebben dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het meer over dat iedereen een leven heeft. Alleen we vullen het allemaal anders in.
Heb ik ook wel eens gedaanquote:Op zondag 5 januari 2014 18:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb vannacht 2 shotglaasjes meegenomen uit de bar
onbewust
dat is du leefquote:Op zondag 5 januari 2014 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heel de nacht fokken is dat een leven hebben dan?
Ja. Want anders kon je dat niet hèquote:Op zondag 5 januari 2014 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heel de nacht fokken is dat een leven hebben dan?
Ze gaat zittend plassen enzo?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja en dat meisje doet te vrouwachtig nu. Daar heb ik helemaal geen zin in.
Waar staat dat voor?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
vaak lager?
Toen het nog GRTDOJW was, was het tenminste leukNU zitten er allemaal kleuters
Hoe moet ik dat technisch gezien voorstellen?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Vriendin van me zit bij een dispuut waar ze staand op de mannenplee pissen
Vrij gek
achteruit, als een paardquote:Op zondag 5 januari 2014 18:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat technisch gezien voorstellen?
Ja donderdag gekomen tot morgenavondquote:Op zondag 5 januari 2014 18:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben je in Berlijn? Daar was ik vorige week
De kerstmarkten zijn nu zeker al weg? Wat baas is datquote:Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja donderdag gekomen tot morgenavond
Leuke stad wel zou wel willen wonen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
De kerstmarkten zijn nu zeker al weg? Wat baas is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |