wat is je werk danquote:Op zondag 5 januari 2014 18:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind geen zak aan. Zit een beetje te Fok!en in de keuken
Zei net gedag tegen m'n baas. Hij keek me aan alsof ik een een of andere vreemde was en zei niks terug![]()
o hm, ik dacht dat je juist goed met je baas kon opschietenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind geen zak aan. Zit een beetje te Fok!en in de keuken
Zei net gedag tegen m'n baas. Hij keek me aan alsof ik een een of andere vreemde was en zei niks terug![]()
een mooie van burberryquote:
standaard v-halsjes enzo van de h&m zijn an ook baasquote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef Adames het volgende:
[..]
ik draag vrijwel alleen effen dingen, in alle kleuren.
Ik had niet voldoende sla of broccoli dus ik eet broccoli, sla, aardappels en een saucijsquote:
jij weetquote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
standaard v-halsjes enzo van de h&m zijn an ook baas
Ja maar seizoens gebonden. Dat is niks. In de winter werkloos en in de zomer overuren.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga bij het dolfinarium werken
die van de hema zijn wat dikker, maar inderdaad genoeg h&m.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
standaard v-halsjes enzo van de h&m zijn an ook baas
kaasfabriek een optiequote:Op zondag 5 januari 2014 18:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja maar seizoens gebonden. Dat is niks. In de winter werkloos en in de zomer overuren.
Hij staat alles toe ja. Maar dat is het dan ook wel. Arrogante mensenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
o hm, ik dacht dat je juist goed met je baas kon opschieten
[..]
een mooie van burberry
Is nog een mooie docu overquote:
Jij bent gek, als ie al zo iets koop gaat ie mooi naar mn vriendin en niet iemand die in 020 wilt wonenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
o hm, ik dacht dat je juist goed met je baas kon opschieten
[..]
een mooie van burberry
Is ook zo. Maarja, houd dit nog 2 maanden vol, dan de zomer dolfinarium en heel hard cashen en dan weer iets anders zoeken. Of tussendoor al wat zoeken, kan je gewoon met een maand weg bij het dolfinarium als je wat hebtquote:Op zondag 5 januari 2014 18:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja maar seizoens gebonden. Dat is niks. In de winter werkloos en in de zomer overuren.
Als je het niet leuk vindt, ga dan op zoek naar iets anders.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij staat alles toe ja. Maar dat is het dan ook wel. Arrogante mensen
Hahahahaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is nog een mooie docu overdie gasten hebben echt alles platgeprocedeerd.
Toen de fabriek in england gesloten werd en iedereen op straat stond waren er nog rellen enzotoen hebben ze de fabriek maar weer opengegooid ondanks dat ze het in het buitenland veel goedkoper konden maken
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jij bent gek, als ie al zo iets koop gaat ie mooi naar mn vriendin en niet iemand die in 020 wilt wonen
ook paar jaar gedaan, maar achteraf best kut. hoge werkdruk en een baas die nooit verder dan 5 meter van je verwijderd is. briljantquote:
Hm. Weet niet zo goed een alternatief. Zit nu met 5 dagen school. Zou dan in een winkel op koopdag en zaterdag kunnen werken. Iets wat 's avonds is is het makkelijkst te combineren met school/stage.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is ook zo. Maarja, houd dit nog 2 maanden vol, dan de zomer dolfinarium en heel hard cashen en dan weer iets anders zoeken. Of tussendoor al wat zoeken, kan je gewoon met een maand weg bij het dolfinarium als je wat hebt
groentenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had niet voldoende sla of broccoli dus ik eet broccoli, sla, aardappels en een saucijs
Yolo
hoe oud ben jequote:Op zondag 5 januari 2014 18:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hm. Weet niet zo goed een alternatief. Zit nu met 5 dagen school. Zou dan in een winkel op koopdag en zaterdag kunnen werken. Iets wat 's avonds is is het makkelijkst te combineren met school/stage.
ook ik moet LETTERLIJK op mn centen letten, anders kan ik geen bitcoins meer kopen hequote:
H&M heeft geen strech of slimfit toch ?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:55 schreef Adames het volgende:
[..]
die van de hema zijn wat dikker, maar inderdaad genoeg h&m.
quote:
Mijn baas staat ook altijd naast me. Het is enorm kut werk jaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:58 schreef Adames het volgende:
[..]
ook paar jaar gedaan, maar achteraf best kut. hoge werkdruk en een baas die nooit verder dan 5 meter van je verwijderd is. briljant
volgens mij wel,quote:Op zondag 5 januari 2014 19:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
H&M heeft geen strech of slimfit toch ?
Daar meen jeHE-LE-MAAL niets van !quote:
Okéquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:02 schreef Adames het volgende:
[..]
volgend jaar callcenter werk doen, verdient goed.
bel nu 0909 0123 voor xcachetquote:Op zondag 5 januari 2014 19:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat verdient dat dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer eens iets doen met je leven?quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer eens iets doen met je leven?
Nou, wanneer ga je weer eens iets doen? Werken, studeren, reizen, iets?quote:
Denk dak binnenkort weer moet gaan werken idd, om ziekenfonds en operaties e.d. te bekostigen, dus ik denk gewoon een of ander baantje als krantenjongetje of zoquote:Op zondag 5 januari 2014 19:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, wanneer ga je weer eens iets doen? Werken, studeren, reizen, iets?
waar ik werkte, maakten ze geen onderscheid meer in leeftijd. als je goed genoeg was, verdiende je gewoon het minimumloon van een 23 jarige. zal nu tegen de 9 euro aanliggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat verdient dat dan?
Thnx voor de tip
Kun je geen data ergens invoeren? Lijkt me makkelijker met je been (been toch?)quote:Op zondag 5 januari 2014 19:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Denk dak binnenkort weer moet gaan werken idd, om ziekenfonds en operaties e.d. te bekostigen, dus ik denk gewoon een of ander baantje als krantenjongetje of zo
Data invoeren? Wat?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je geen data ergens invoeren? Lijkt me makkelijker met je been (been toch?)
Ja, weet ik veel. Kantoorwerk, eenvoudig invoerwerk op een PCquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |