volgens mij wel,quote:Op zondag 5 januari 2014 19:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
H&M heeft geen strech of slimfit toch ?
Daar meen jeHE-LE-MAAL niets van !quote:
Okéquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:02 schreef Adames het volgende:
[..]
volgend jaar callcenter werk doen, verdient goed.
bel nu 0909 0123 voor xcachetquote:Op zondag 5 januari 2014 19:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat verdient dat dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer eens iets doen met je leven?quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer eens iets doen met je leven?
Nou, wanneer ga je weer eens iets doen? Werken, studeren, reizen, iets?quote:
Denk dak binnenkort weer moet gaan werken idd, om ziekenfonds en operaties e.d. te bekostigen, dus ik denk gewoon een of ander baantje als krantenjongetje of zoquote:Op zondag 5 januari 2014 19:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, wanneer ga je weer eens iets doen? Werken, studeren, reizen, iets?
waar ik werkte, maakten ze geen onderscheid meer in leeftijd. als je goed genoeg was, verdiende je gewoon het minimumloon van een 23 jarige. zal nu tegen de 9 euro aanliggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat verdient dat dan?
Thnx voor de tip
Kun je geen data ergens invoeren? Lijkt me makkelijker met je been (been toch?)quote:Op zondag 5 januari 2014 19:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Denk dak binnenkort weer moet gaan werken idd, om ziekenfonds en operaties e.d. te bekostigen, dus ik denk gewoon een of ander baantje als krantenjongetje of zo
Data invoeren? Wat?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je geen data ergens invoeren? Lijkt me makkelijker met je been (been toch?)
Ja, weet ik veel. Kantoorwerk, eenvoudig invoerwerk op een PCquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |