uit chinaquote:
Als je blank bent loop je er ook niet snel meequote:
Volgende keer beter. Al heeft hij beweerd hier nooit meer te posten aangezien hij het een 'kanjer-SC' vindt. We zullen het zien.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest echt koken. Hopelijk hebben mijn laatste posts je nog enigszins door het vuur getrokken. Al had ik van Sof toch wel wat meer steun verwacht
Over merkkleding of er in rondlopen ?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:50 schreef Adames het volgende:
[..]
ik dacht dat mensen zich na hun 17e daar niet meer druk over maakten
arme sloeberquote:Op zondag 5 januari 2014 18:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je blank bent loop je er ook niet snel mee![]()
Met de prijs van 30cent per polo is het ook bijna diefstal hoor, HIHAHOquote:
nee, burberry printquote:
Ik vind het wel jammer dat er zoveel nep troep bestaat eigenlijkquote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Met de prijs van 30cent per polo is het ook bijna diefstal hoor, HIHAHO
Moet nog eten. Maar bijna een uur zonder FOK! werd mij even te gek.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgende keer beter. Al heeft hij beweerd hier nooit meer te posten aangezien hij het een 'kanjer-SC' vindt. We zullen het zien.
Heeft het eten gesmaakt?
waarom?quote:
Ik ben geloof ik al te merkbewustquote:
Bovengenoemd merk heeft ooit een hele straat fabrieken platgelegd in chinaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat er zoveel nep troep bestaat eigenlijk
Vind geen zak aan. Zit een beetje te Fok!en in de keukenquote:
Wat heb je gegeten ?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet nog eten. Maar bijna een uur zonder FOK! werd mij even te gek.
Wel ironisch dat hij zelf in JNG 2.0 aka ONZ-SC post toch. Maar hopelijk blijven zijn laffe aanvallen nu even uit.
Rezania
Welke jas ?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
o, koop dan even zo'n mooie jas voor mij
ik draag vrijwel alleen effen dingen, in alle kleuren.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik al te merkbewust
Nepmerken moet kunnen, (bij anderen dan) maar je moet niet overduidelijk zien dat het nep is, dat is zo gigantisch meeloperig
Ga bij het dolfinarium werkenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind geen zak aan. Zit een beetje te Fok!en in de keuken
Zei net gedag tegen m'n baas. Hij keek me aan alsof ik een een of andere vreemde was en zei niks terug![]()
En terechtquote:Op zondag 5 januari 2014 18:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bovengenoemd merk heeft ooit een hele straat fabrieken platgelegd in chinaOveral waar ze een soortgelijke print hadden kreeg een gigantische boete en moest de voorraad verbranden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |