kijk nou maar uit anders stuur ik LETTERLIJK HONDERDEN PERSOONLJKE kennissen op je af! TYPISCHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
jij gaat wel goed in die feijenoordtoto.quote:
ja?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:47 schreef Muto het volgende:
[..]
jij gaat wel goed in die feijenoordtoto.
de verlosserquote:Op zondag 5 januari 2014 18:46 schreef Adames het volgende:
[..]
bakkal speelde in zijn eentje het hele middenveld kapot, wat een loper
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:47 schreef Jimbo het volgende:
Chinezen
als je dan iets namaakt, doe het dan goed
[ afbeelding ]print zie je toch niet als je hem aan hebt, dus boeiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er staat een paard op
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jij en etsu degene die over hem aan het praten waren en komt hij hier om dat tegen te gaan en zichzelf te verdedigen. Hij heeft ten volste recht dat te doen.
#yolo
Chinezen
[ afbeelding ]HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Chinezen
[ afbeelding ]Ik kan me daar niet heel druk over makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dat slechte voetbal in 020 heeft je duidelijk blind gemaakt.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:48 schreef Adames het volgende:
[..]
print zie je toch niet als je hem aan hebt, dus boeiend
er staat een paard op
Ik wel, draag zelf dan ook geen nep-merkenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan me daar niet heel druk over maken
Hallo Littlerabbit. Ik heb de tsunami overleefd. Er zijn wel extra slachtoffers gevallen, waaronder Stuart.quote:
Ben ik slachtoffer?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hallo Littlerabbit. Ik heb de tsunami overleefd. Er zijm wel extra slachtoffers gevallen, waaronder Stuart.
Steel het dan gewoonquote:Op zondag 5 januari 2014 18:49 schreef Jimbo het volgende:
Net als al die mensen die van die nep stone island jassen kopen
Ja leuk man
dan is het inderdaad wel heel ergquote:Op zondag 5 januari 2014 18:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat slechte voetbal in 020 heeft je duidelijk blind gemaakt.
Niet alleen zie je de print in de kraag, maar ook bij de knoopjes
Mensen die deze troep kopen
Chinezen
[ afbeelding ]burberryprint is sowieso niet mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest echt koken. Hopelijk hebben mijn laatste posts je nog enigszins door het vuur getrokken. Al had ik van Sof toch wel wat meer steun verwachtquote:Op zondag 5 januari 2014 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hallo Littlerabbit. Ik heb de tsunami overleefd. Er zijm wel extra slachtoffers gevallen, waaronder Stuart.
ik dacht dat mensen zich na hun 17e daar niet meer druk over maaktenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:49 schreef Jimbo het volgende:
Net als al die mensen die van die nep stone island jassen kopen
Ja leuk man
uit chinaquote:
Als je blank bent loop je er ook niet snel meequote:
Volgende keer beter. Al heeft hij beweerd hier nooit meer te posten aangezien hij het een 'kanjer-SC' vindt. We zullen het zien.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest echt koken. Hopelijk hebben mijn laatste posts je nog enigszins door het vuur getrokken. Al had ik van Sof toch wel wat meer steun verwacht
Over merkkleding of er in rondlopen ?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:50 schreef Adames het volgende:
[..]
ik dacht dat mensen zich na hun 17e daar niet meer druk over maakten
arme sloeberquote:Op zondag 5 januari 2014 18:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je blank bent loop je er ook niet snel mee![]()
Met de prijs van 30cent per polo is het ook bijna diefstal hoor, HIHAHOquote:
nee, burberry printquote:
Ik vind het wel jammer dat er zoveel nep troep bestaat eigenlijkquote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Met de prijs van 30cent per polo is het ook bijna diefstal hoor, HIHAHO
Moet nog eten. Maar bijna een uur zonder FOK! werd mij even te gek.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgende keer beter. Al heeft hij beweerd hier nooit meer te posten aangezien hij het een 'kanjer-SC' vindt. We zullen het zien.
Heeft het eten gesmaakt?
waarom?quote:
Ik ben geloof ik al te merkbewustquote:
Bovengenoemd merk heeft ooit een hele straat fabrieken platgelegd in chinaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat er zoveel nep troep bestaat eigenlijk
Vind geen zak aan. Zit een beetje te Fok!en in de keukenquote:
Wat heb je gegeten ?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet nog eten. Maar bijna een uur zonder FOK! werd mij even te gek.
Wel ironisch dat hij zelf in JNG 2.0 aka ONZ-SC post toch. Maar hopelijk blijven zijn laffe aanvallen nu even uit.
Rezania
Welke jas ?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
o, koop dan even zo'n mooie jas voor mij
ik draag vrijwel alleen effen dingen, in alle kleuren.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik al te merkbewust
Nepmerken moet kunnen, (bij anderen dan) maar je moet niet overduidelijk zien dat het nep is, dat is zo gigantisch meeloperig
Ga bij het dolfinarium werkenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind geen zak aan. Zit een beetje te Fok!en in de keuken
Zei net gedag tegen m'n baas. Hij keek me aan alsof ik een een of andere vreemde was en zei niks terug![]()
En terechtquote:Op zondag 5 januari 2014 18:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bovengenoemd merk heeft ooit een hele straat fabrieken platgelegd in chinaOveral waar ze een soortgelijke print hadden kreeg een gigantische boete en moest de voorraad verbranden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |