Ik ben wel lievquote:Op zondag 5 januari 2014 18:37 schreef Rezania het volgende:
Kanker-SC dit, letterlijk een gezwel op FOK!. Dag.
Oké. Fixed, ezell.quote:
Die bleef tenminste nog weg toen ze dat riepquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die bleef tenminste nog weg toen ze dat riep
godsammequote:Op zondag 5 januari 2014 18:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die bleef tenminste nog weg toen ze dat riep
woowwwww. ik wil je hand schudden.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Links heeft de vorm van Rokje haar kont.
Uitstel is geen afstel bebe.quote:
jaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:40 schreef MichaelScott het volgende:
Ik hoorde dat ik hier moet zijn voor een ruzie of zoiets?
sorry morgen ga ik eraan werkenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Onze band is niet meer zoals het was. Steeds meer gehaat
Er is geen ruzie. Dat denken mensen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:40 schreef MichaelScott het volgende:
Ik hoorde dat ik hier moet zijn voor een ruzie of zoiets?
Is goed. Onthou het maar voor volgende keer als ik je zie.quote:
You go girlquote:Op zondag 5 januari 2014 18:41 schreef Muto het volgende:
volgens mij ga ik vandaag mijn persoonlijk record van aantal posts op 1 dag verbreken.
Mooi moment om te minderen. Stoppen op je hoogtepunt.quote:
Okay byequote:Op zondag 5 januari 2014 18:42 schreef Muto het volgende:
[..]
Mooi moment om te minderen. Stoppen op je hoogtepunt.
deze man weet.quote:
kijk of je de wedstrijd kan downloaden.quote:
EN DURF HEM GEEN NEPSUPPORTER TE NOEMEN ANDERS KRIJG JE EEN PREEK OVER PRAAG EN ANDERE PLEKKEN WAAR IK OOK NIET WAS!quote:
ik ga toch geen oefenpot terug kijken johquote:Op zondag 5 januari 2014 18:43 schreef Muto het volgende:
[..]
deze man weet.
[..]
kijk of je de wedstrijd kan downloaden.
weet ikquote:Op zondag 5 januari 2014 18:43 schreef Muto het volgende:
Inso, je was de voorspelling tegen PEC vergeten in te vullen.
zonde. je ging zo lekker.quote:
houd je kop joh hmfquote:Op zondag 5 januari 2014 18:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
EN DURF HEM GEEN NEPSUPPORTER TE NOEMEN ANDERS KRIJG JE EEN PREEK OVER PRAAG EN ANDERE PLEKKEN WAAR IK OOK NIET WAS!
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
je bedoelt een tikje zweterig en opgewonden.
appeltje!!quote:
brb, even fapje plegen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
je bedoelt een tikje zweterig en opgewonden.
kijk nou maar uit anders stuur ik LETTERLIJK HONDERDEN PERSOONLJKE kennissen op je af! TYPISCHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
jij gaat wel goed in die feijenoordtoto.quote:
ja?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:47 schreef Muto het volgende:
[..]
jij gaat wel goed in die feijenoordtoto.
de verlosserquote:Op zondag 5 januari 2014 18:46 schreef Adames het volgende:
[..]
bakkal speelde in zijn eentje het hele middenveld kapot, wat een loper
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:47 schreef Jimbo het volgende:
Chinezen
als je dan iets namaakt, doe het dan goed
[ afbeelding ]print zie je toch niet als je hem aan hebt, dus boeiendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
er staat een paard op
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens mij zijn jij en etsu degene die over hem aan het praten waren en komt hij hier om dat tegen te gaan en zichzelf te verdedigen. Hij heeft ten volste recht dat te doen.
#yolo
Chinezen
[ afbeelding ]HahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Chinezen
[ afbeelding ]Ik kan me daar niet heel druk over makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Dat slechte voetbal in 020 heeft je duidelijk blind gemaakt.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:48 schreef Adames het volgende:
[..]
print zie je toch niet als je hem aan hebt, dus boeiend
er staat een paard op
Ik wel, draag zelf dan ook geen nep-merkenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan me daar niet heel druk over maken
Hallo Littlerabbit. Ik heb de tsunami overleefd. Er zijn wel extra slachtoffers gevallen, waaronder Stuart.quote:
Ben ik slachtoffer?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hallo Littlerabbit. Ik heb de tsunami overleefd. Er zijm wel extra slachtoffers gevallen, waaronder Stuart.
Steel het dan gewoonquote:Op zondag 5 januari 2014 18:49 schreef Jimbo het volgende:
Net als al die mensen die van die nep stone island jassen kopen
Ja leuk man
dan is het inderdaad wel heel ergquote:Op zondag 5 januari 2014 18:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat slechte voetbal in 020 heeft je duidelijk blind gemaakt.
Niet alleen zie je de print in de kraag, maar ook bij de knoopjes
Mensen die deze troep kopen
Chinezen
[ afbeelding ]burberryprint is sowieso niet mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest echt koken. Hopelijk hebben mijn laatste posts je nog enigszins door het vuur getrokken. Al had ik van Sof toch wel wat meer steun verwachtquote:Op zondag 5 januari 2014 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hallo Littlerabbit. Ik heb de tsunami overleefd. Er zijm wel extra slachtoffers gevallen, waaronder Stuart.
ik dacht dat mensen zich na hun 17e daar niet meer druk over maaktenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:49 schreef Jimbo het volgende:
Net als al die mensen die van die nep stone island jassen kopen
Ja leuk man
uit chinaquote:
Als je blank bent loop je er ook niet snel meequote:
Volgende keer beter. Al heeft hij beweerd hier nooit meer te posten aangezien hij het een 'kanjer-SC' vindt. We zullen het zien.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moest echt koken. Hopelijk hebben mijn laatste posts je nog enigszins door het vuur getrokken. Al had ik van Sof toch wel wat meer steun verwacht
Over merkkleding of er in rondlopen ?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:50 schreef Adames het volgende:
[..]
ik dacht dat mensen zich na hun 17e daar niet meer druk over maakten
arme sloeberquote:Op zondag 5 januari 2014 18:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je blank bent loop je er ook niet snel mee![]()
Met de prijs van 30cent per polo is het ook bijna diefstal hoor, HIHAHOquote:
nee, burberry printquote:
Ik vind het wel jammer dat er zoveel nep troep bestaat eigenlijkquote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Met de prijs van 30cent per polo is het ook bijna diefstal hoor, HIHAHO
Moet nog eten. Maar bijna een uur zonder FOK! werd mij even te gek.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgende keer beter. Al heeft hij beweerd hier nooit meer te posten aangezien hij het een 'kanjer-SC' vindt. We zullen het zien.
Heeft het eten gesmaakt?
waarom?quote:
Ik ben geloof ik al te merkbewustquote:
Bovengenoemd merk heeft ooit een hele straat fabrieken platgelegd in chinaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat er zoveel nep troep bestaat eigenlijk
Vind geen zak aan. Zit een beetje te Fok!en in de keukenquote:
Wat heb je gegeten ?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Moet nog eten. Maar bijna een uur zonder FOK! werd mij even te gek.
Wel ironisch dat hij zelf in JNG 2.0 aka ONZ-SC post toch. Maar hopelijk blijven zijn laffe aanvallen nu even uit.
Rezania
Welke jas ?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
o, koop dan even zo'n mooie jas voor mij
ik draag vrijwel alleen effen dingen, in alle kleuren.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:52 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik al te merkbewust
Nepmerken moet kunnen, (bij anderen dan) maar je moet niet overduidelijk zien dat het nep is, dat is zo gigantisch meeloperig
Ga bij het dolfinarium werkenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind geen zak aan. Zit een beetje te Fok!en in de keuken
Zei net gedag tegen m'n baas. Hij keek me aan alsof ik een een of andere vreemde was en zei niks terug![]()
En terechtquote:Op zondag 5 januari 2014 18:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Bovengenoemd merk heeft ooit een hele straat fabrieken platgelegd in chinaOveral waar ze een soortgelijke print hadden kreeg een gigantische boete en moest de voorraad verbranden
wat is je werk danquote:Op zondag 5 januari 2014 18:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zei net gedag tegen m'n baas. Hij keek me aan alsof ik een een of andere vreemde was en zei niks terug![]()
o hm, ik dacht dat je juist goed met je baas kon opschietenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
een mooie van burberryquote:
standaard v-halsjes enzo van de h&m zijn an ook baasquote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef Adames het volgende:
[..]
ik draag vrijwel alleen effen dingen, in alle kleuren.
Ik had niet voldoende sla of broccoli dus ik eet broccoli, sla, aardappels en een saucijsquote:
jij weetquote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
standaard v-halsjes enzo van de h&m zijn an ook baas
Ja maar seizoens gebonden. Dat is niks. In de winter werkloos en in de zomer overuren.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga bij het dolfinarium werken
die van de hema zijn wat dikker, maar inderdaad genoeg h&m.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
standaard v-halsjes enzo van de h&m zijn an ook baas
kaasfabriek een optiequote:Op zondag 5 januari 2014 18:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja maar seizoens gebonden. Dat is niks. In de winter werkloos en in de zomer overuren.
Hij staat alles toe ja. Maar dat is het dan ook wel. Arrogante mensenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
o hm, ik dacht dat je juist goed met je baas kon opschieten
[..]
een mooie van burberry
Is nog een mooie docu overquote:
Jij bent gek, als ie al zo iets koop gaat ie mooi naar mn vriendin en niet iemand die in 020 wilt wonenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
o hm, ik dacht dat je juist goed met je baas kon opschieten
[..]
een mooie van burberry
Is ook zo. Maarja, houd dit nog 2 maanden vol, dan de zomer dolfinarium en heel hard cashen en dan weer iets anders zoeken. Of tussendoor al wat zoeken, kan je gewoon met een maand weg bij het dolfinarium als je wat hebtquote:Op zondag 5 januari 2014 18:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja maar seizoens gebonden. Dat is niks. In de winter werkloos en in de zomer overuren.
Als je het niet leuk vindt, ga dan op zoek naar iets anders.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:55 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij staat alles toe ja. Maar dat is het dan ook wel. Arrogante mensen
Hahahahaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Is nog een mooie docu overdie gasten hebben echt alles platgeprocedeerd.
Toen de fabriek in england gesloten werd en iedereen op straat stond waren er nog rellen enzotoen hebben ze de fabriek maar weer opengegooid ondanks dat ze het in het buitenland veel goedkoper konden maken
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jij bent gek, als ie al zo iets koop gaat ie mooi naar mn vriendin en niet iemand die in 020 wilt wonen
ook paar jaar gedaan, maar achteraf best kut. hoge werkdruk en een baas die nooit verder dan 5 meter van je verwijderd is. briljantquote:
Hm. Weet niet zo goed een alternatief. Zit nu met 5 dagen school. Zou dan in een winkel op koopdag en zaterdag kunnen werken. Iets wat 's avonds is is het makkelijkst te combineren met school/stage.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is ook zo. Maarja, houd dit nog 2 maanden vol, dan de zomer dolfinarium en heel hard cashen en dan weer iets anders zoeken. Of tussendoor al wat zoeken, kan je gewoon met een maand weg bij het dolfinarium als je wat hebt
groentenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had niet voldoende sla of broccoli dus ik eet broccoli, sla, aardappels en een saucijs
Yolo
hoe oud ben jequote:Op zondag 5 januari 2014 18:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hm. Weet niet zo goed een alternatief. Zit nu met 5 dagen school. Zou dan in een winkel op koopdag en zaterdag kunnen werken. Iets wat 's avonds is is het makkelijkst te combineren met school/stage.
ook ik moet LETTERLIJK op mn centen letten, anders kan ik geen bitcoins meer kopen hequote:
H&M heeft geen strech of slimfit toch ?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:55 schreef Adames het volgende:
[..]
die van de hema zijn wat dikker, maar inderdaad genoeg h&m.
quote:
Mijn baas staat ook altijd naast me. Het is enorm kut werk jaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:58 schreef Adames het volgende:
[..]
ook paar jaar gedaan, maar achteraf best kut. hoge werkdruk en een baas die nooit verder dan 5 meter van je verwijderd is. briljant
volgens mij wel,quote:Op zondag 5 januari 2014 19:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
H&M heeft geen strech of slimfit toch ?
Daar meen jeHE-LE-MAAL niets van !quote:
Okéquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:02 schreef Adames het volgende:
[..]
volgend jaar callcenter werk doen, verdient goed.
bel nu 0909 0123 voor xcachetquote:Op zondag 5 januari 2014 19:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat verdient dat dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer eens iets doen met je leven?quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 19:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wanneer ga jij weer eens iets doen met je leven?
Nou, wanneer ga je weer eens iets doen? Werken, studeren, reizen, iets?quote:
Denk dak binnenkort weer moet gaan werken idd, om ziekenfonds en operaties e.d. te bekostigen, dus ik denk gewoon een of ander baantje als krantenjongetje of zoquote:Op zondag 5 januari 2014 19:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, wanneer ga je weer eens iets doen? Werken, studeren, reizen, iets?
waar ik werkte, maakten ze geen onderscheid meer in leeftijd. als je goed genoeg was, verdiende je gewoon het minimumloon van een 23 jarige. zal nu tegen de 9 euro aanliggen.quote:Op zondag 5 januari 2014 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat verdient dat dan?
Thnx voor de tip
Kun je geen data ergens invoeren? Lijkt me makkelijker met je been (been toch?)quote:Op zondag 5 januari 2014 19:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Denk dak binnenkort weer moet gaan werken idd, om ziekenfonds en operaties e.d. te bekostigen, dus ik denk gewoon een of ander baantje als krantenjongetje of zo
Data invoeren? Wat?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je geen data ergens invoeren? Lijkt me makkelijker met je been (been toch?)
Ja, weet ik veel. Kantoorwerk, eenvoudig invoerwerk op een PCquote:
zoiets als sof ook doet met die cursussen?quote:
Klinkt wel wel goed hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 19:06 schreef Adames het volgende:
[..]
waar ik werkte, maakten ze geen onderscheid meer in leeftijd. als je goed genoeg was, verdiende je gewoon het minimumloon van een 23 jarige. zal nu tegen de 9 euro aanliggen.
ik deed helpdeskwerk voor UPC, dus nog redelijk eervol en leuk ook. Verder kreeg je nog bonussen als je verkocht, hield ik meestal nog eens 75 euro extra per maand aan over. als outbound verkoper kan je echt goed cashen als je goed bent, maar je moet er wel zin in hebben.
ah zo, ja das wel een optie an sichquote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef Adames het volgende:
[..]
belastingdienst zoekt vaak mensen die loeiveel gegevens invullen, is wel maar tijdelijk
das wel beter jaquote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Kantoorwerk, eenvoudig invoerwerk op een PC
Die durf je ook niet te vertellen dat het niet staatquote:
Onder 3fm luisteraars misschienquote:
Spotifyquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je 2de hands zijn kontje aanraken?
Mijn rechterhand heeft nog steeds de vorm van zijn kont.
dat lijkt me zo chill om te hebbenquote:
Als je 4 bentquote:Op zondag 5 januari 2014 19:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat lijkt me zo chill om te hebben
lijkt mij vooral gayquote:Op zondag 5 januari 2014 19:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat lijkt me zo chill om te hebben
worden we collega's?quote:
Nee is een vriend van mequote:Op zondag 5 januari 2014 19:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sof had nog iemand anders getagged bij die singles van gelderlandpagina en die dude had een daley blind cover.
is sws tjacka
Ja elke zondag toch. Is standaard.quote:
Zo'n twee jaar nu.quote:
Potjequote:Op zondag 5 januari 2014 19:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij op een meisje leek?
Hoe is het met de baby?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. We bieden ook proeflessen aan he.quote:
kloptquote:Op zondag 5 januari 2014 19:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |