hey typischshchshchquote:Op zondag 5 januari 2014 18:31 schreef Typisch het volgende:
hoi jongens, meisjes en overige aanwezigen
Nee, kap met lokken, kap met roddelen, ga iemand anders maar pesten.quote:
oke dat is mooiquote:
Deze man, zo veel kennis.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Amersfoort wordt vaak geografisch middelpunt van Nederland genoemd, of kadastraal middelpunt, omdat de Onze Lieve Vrouwetoren het centrale punt is van de stereografische projectie van de Nederlandse topografische kaarten en van de Rijksdriehoekscoördinaten. Amersfoort was bovendien het nulpunt van de Rijksdriehoekscoördinaten, tot dat verplaatst werd rond 1970.
quote:
Je hebt je punt nou wel gemaakt. Flikker nou maar weer opquote:Op zondag 5 januari 2014 18:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, kap met lokken, kap met roddelen, ga iemand anders maar pesten.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt je punt nou wel gemaakt. Flikker nou maar weer op
Dat vroeg ik ook maar dat zei ze nietquote:
en jimbo heeft koekjesquote:Op zondag 5 januari 2014 18:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat noord-hollanders in noord-holland blijven
okequote:Op zondag 5 januari 2014 18:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat noord-hollanders in noord-holland blijven
Ik zal even vragen. Ik houd je op hoogte.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook maar dat zei ze niet
Hehe, echt hè.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:31 schreef Ezell het volgende:
Als jullie zo graag willen weten waar Appel woont, kijk dan op haar profiel.
Bemoei je er eens niet mee man.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt je punt nou wel gemaakt. Flikker nou maar weer op
Wil je 2de hands zijn kontje aanraken?quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef Muto het volgende:
Jhali komt terug met een nieuw account. Zal laura.b niet haar nieuwe account zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |