Chill toch?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:05 schreef Muto het volgende:
Ik denk dat als jullie op deze manier doorgaan, het van fok afkicken voor mij heel makkelijk wordt. Mijn dank is groot.
je had het ook nog kunnen onderstrepenquote:
wat is er?quote:
Nee. Dit is geen chillen. Beetje andere FOK!kers taggen op een of andere rare pagina op FB en dan ook nog Rezania uitlokken en lopen stoken in andere SC's vind ik behoorlijk sneu en zeker geen chillen.quote:
Ja eigenlijk ging dat schuingedrukte p.o maar valt wel goed op zoquote:Op zondag 5 januari 2014 18:07 schreef supersof het volgende:
[..]
je had het ook nog kunnen onderstrepen
Ik haat niet hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 18:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
zoveel haat enzo. vind ik echt niet kunnen.
Klopt. Etsu houdt ervan slechte teksten over mij te verspreiden, hetgeen geheel onbegrijpelijk is gezien mijn immer positieve houding jegens hem.quote:
Mur, my main man.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
zoveel haat enzo. vind ik echt niet kunnen.
Ja inderdaad. Ik zou eerst met supersof zonder hoofdletter s naar een afkickkliniek gaan. Maar die haakt af.quote:
Meer dynamiek. Goed gedaanquote:Op zondag 5 januari 2014 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja eigenlijk ging dat schuingedrukte p.o maar valt wel goed op zo
gay, laat de haat stromenquote:
hoorde dat hier fittie was.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mur, my main man.
Wat doe jij hier?
Mag ik even jou citeren uit een van de vele gesprekken tussen ons?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klopt. Etsu houdt ervan slechte teksten over mij te verspreiden, hetgeen geheel onbegrijpelijk is gezien mijn immer positieve houding jegens hem.
Hai xcachet.quote:
Wat ik vooral opmerkelijk vind, is dat hij je soms positief en andere keren weer negatief benaderd. Misschien moet hij eens nadenken wat hij nou van je vindt.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klopt. Etsu houdt ervan slechte teksten over mij te verspreiden, hetgeen geheel onbegrijpelijk is gezien mijn immer positieve houding jegens hem.
Ik heb je rug, zoals immer.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
gay, laat de haat stromen
[..]
hoorde dat hier fittie was.Dus kwam zonder gehinderd te zijn door enige kennis mbt de users of het onderwerp een team kiezen.
Het lijkt me stug dat ik dat getypt heb maar goedquote:Op zondag 5 januari 2014 18:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik even jou citeren uit een van de vele gesprekken tussen ons?
Dit vond plaats op zondag 5 januari 2014, rond 12:10 uur: "Moet je klappen?".
Dus iets klopt niet.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef Murdera het volgende:
Dus kwam zonder gehinderd te zijn door enige kennis mbt de users of het onderwerp een team kiezen.
Fittie is hier nooit leuk en ook niet echt popcornwaardig.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoorde dat hier fittie was.Dus kwam zonder gehinderd te zijn door enige kennis mbt de users of het onderwerp een team kiezen.
Eerst vind je het niet kunnen en nu moet het wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
gay, laat de haat stromen
[..]
liefjequote:
Paxcon en ik zitten in een liefde/haat-relatie. Ene moment is alles goed en houden we van elkaar en kunnen we samen door één deur, maar af en toe heeft hij van die momenten waarvan ik denk: "je bent het niet waard" en dan beschouw ik hem als mijn ex. Maar de dag daarop is alles weer goed. Zo gaat het cirkeltje steeds rond.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat ik vooral opmerkelijk vind, is dat hij je soms positief en andere keren weer negatief benaderd. Misschien moet hij eens nadenken wat hij nou van je vindt.
watquote:Op zondag 5 januari 2014 18:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
snap ik, de beste positie om mijn goddelijke billetjes te aanschouwen en betasten.![]()
jammer ik zat net zo lekker te kijkenquote:Op zondag 5 januari 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
Ik heb mijn vriendenlijst verborgen
Jullie zijn veilig, fb vrienden
Ik moet bekennen dat ik beter heb gezien.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
snap ik, de beste positie om mijn goddelijke billetjes te aanschouwen en betasten.![]()
ikquote:
ehm YES PLEASE?quote:
verdeel en heers enzo.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Eerst vind je het niet kunnen en nu moet het wel.
Wat is het nou?!?!??!?!
much confused
Ja.quote:
Ik wil best printscreens plaatsen, maar om jouw imago, tot zover je dat hebt opgebouwd, te beschermen, doe ik het niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het lijkt me stug dat ik dat getypt heb maar goed
wie nu weer?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:11 schreef Muto het volgende:
deze fitties zijn altijd best wel vermoeiend. Het is alsof je in een geschiedenisles zit. Het wordt nooit echt spannend.
wow. Zou hem/haar opzoeken en afmaken, en wederom koning zijn van de zitvlakpopulatie!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik beter heb gezien.
Misschien moet je eens een keer buiten de cirkel stappen en de relatie bekijken vanuit een ander standpunt. Het is niet gezond om zo vaak te veranderen, tenzij het echt een duidelijk patroon heeft en je dit kan aantonen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon en ik zitten in een liefde/haat-relatie. Ene moment is alles goed en houden we van elkaar en kunnen we samen door één deur, maar af en toe heeft hij van die momenten waarvan ik denk: "je bent het niet waard" en dan beschouw ik hem als mijn ex. Maar de dag daarop is alles weer goed. Zo gaat het cirkeltje steeds rond.
Als je dit al een fittie noemt, dan is er wat mis met jou.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:11 schreef Muto het volgende:
deze fitties zijn altijd best wel vermoeiend. Het is alsof je in een geschiedenisles zit. Het wordt nooit echt spannend.
weet ik veel. Ik volg er niks van. Al die semi-homo's hebben soort van ruzie met elkaar. Rezania, Toto69 en Etsu. En dan heeft Paxcon ook nog een rol. Zoiets.quote:
hmm okequote:
Niet aan Drommel komenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
wow. Zou hem/haar opzoeken en afmaken, en wederom koning zijn van de zitvlakpopulatie!
wist je dat nog nietquote:Op zondag 5 januari 2014 18:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoorde van aap dat we de 25e gaan meeten?![]()
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als je dit al een fittie noemt, dan is er wat mis met jou.
Nee, maar het zou wel lief zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:13 schreef Omdatappel het volgende:
Als ik voor ieder een stuk taart in een envelop doe, zou dat door de brievenbus passen?
Ik zal je adviezen onthouden en erover nadenken. Bedankt voor je hulp, Supersof.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een keer buiten de cirkel stappen en de relatie bekijken vanuit een ander standpunt. Het is niet gezond om zo vaak te veranderen, tenzij het echt een duidelijk patroon heeft en je dit kan aantonen.
Kun je het niet zelf komen brengen?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:13 schreef Omdatappel het volgende:
Als ik voor ieder een stuk taart in een envelop doe, zou dat door de brievenbus passen?
is dat niet ok?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:11 schreef xcachet het volgende:
Heeeey. Sinds wanneer post jij hier ook?
beetje lui, en katerig. zin in taart.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wow?
Goed goed, beetje moe. En jij?
Ik hoor gelukkig niet bij dat groepjequote:Op zondag 5 januari 2014 18:13 schreef Muto het volgende:
[..]
weet ik veel. Ik volg er niks van. Al die semi-homo's hebben soort van ruzie met elkaar. Rezania, Toto69 en Etsu. En dan heeft Paxcon ook nog een rol. Zoiets.
ach weer eens iets anders dan jhali en xcatchet die elkaar in de haren vliegenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:13 schreef Muto het volgende:
[..]
weet ik veel. Ik volg er niks van. Al die semi-homo's hebben soort van ruzie met elkaar. Rezania, Toto69 en Etsu. En dan heeft Paxcon ook nog een rol. Zoiets.
Waarom word jij geen relatietherapeute?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een keer buiten de cirkel stappen en de relatie bekijken vanuit een ander standpunt. Het is niet gezond om zo vaak te veranderen, tenzij het echt een duidelijk patroon heeft en je dit kan aantonen.
Ik kom wel langs morgen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:13 schreef Omdatappel het volgende:
Pics.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik beter heb gezien.
Dit moeten we natuurlijk even integraal toetsen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoor gelukkig niet bij dat groepje
Geen probleem. 24/7 bereikbaar voor adviezen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal je adviezen onthouden en erover nadenken. Bedankt voor je hulp, Supersof.
Heb je wel eens zon fantastische droom dat je de hele dag nog in extase bent, maar eigenlijk niet meer weet waar die droom precies over ging en wie er in voorkwamen..?quote:
Jawel hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 18:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
is dat niet ok?
[..]
beetje lui, en katerig. zin in taart.
Eigenlijk niets anders dan normaal.
Geen idee. Ben ik goed dan.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:14 schreef Muto het volgende:
[..]
Waarom word jij geen relatietherapeute?
Beetje geschrokken van je mening in die dm.quote:
Het is uitgebreid besproken in de groep hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 18:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Hoorde ik vandaag pas. Jullie vertellen mij ook niks
Voel me buitengesloten.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar het zou wel lief zijn.
En het is de gedachte die telt.
Heeft je nijn ook wat lekker gekregen vandaag?
zijn net een stel wijvenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:13 schreef Muto het volgende:
[..]
somsquote:Op zondag 5 januari 2014 18:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Heb je wel eens zon fantastische droom dat je de hele dag nog in extase bent, maar eigenlijk niet meer weet waar die droom precies over ging en wie er in voorkwamen..?
Dat was not mequote:Op zondag 5 januari 2014 18:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Beetje geschrokken van je mening in die dm.
Dat mag. Maar alleen omdat je me ooit een lief complimentje hebt gegeven.quote:
het klonk wel aardig.quote:
Ik mag jou wel.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat mag. Maar alleen omdat je me ooit een lief complimentje hebt gegeven.
[ afbeelding ]
Wow groenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat mag. Maar alleen omdat je me ooit een lief complimentje hebt gegeven.
[ afbeelding ]
Hu, nou dat is dan langs mij heen gegaanquote:Op zondag 5 januari 2014 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Het is uitgebreid besproken in de groep hoorop wa
godverdomme. was het die smurf?quote:
Jammerquote:Op zondag 5 januari 2014 18:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Helemaal over het water zeker? Grapjas.
Gatverquote:Op zondag 5 januari 2014 18:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
gelukkig maar, anders moesten we modderworstelen.
Volgens mij sloeg dat nergens op hoorquote:
Gekkiequote:Op zondag 5 januari 2014 18:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hu, nou dat is dan langs mij heen gegaan
Bitches be craycray.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die mag geen taart. Hij krijgt konijnensnoepjes, daar wordt 'ie al helemaal craycray van.
Straks nog een stuk taart. Te. Veel. Taart.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje lui, en katerig. zin in taart.
Eigenlijk niets anders dan normaal.
Daarom. Alles wat die therapeuten zeggen slaat nergens om. Maar door het te hebben over cirkels en weetikveelwat klinkt het altijd heel geloofwaardig.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens mij sloeg dat nergens op hoor
In mijn fobo zelfs, jeweet.quote:
Groen is de enige juiste kleur.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wow groen
Die kleur ga ik ook instellen
waar woon je?quote:
de focus ligt op taartquote:Op zondag 5 januari 2014 18:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Straks nog een stuk taart. Te. Veel. Taart.
Je bent altijd lui en katerig? Interessant.
quote:
is goedquote:
Jij gaat het anders ook in mee hoor, dramaqueen. Jij moet ook gewoon je muil over mij houden als je vindt dat Toto dat ook moet.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Dit is geen chillen. Beetje andere FOK!kers taggen op een of andere rare pagina op FB en dan ook nog Rezania uitlokken en lopen stoken in andere SC's vind ik behoorlijk sneu en zeker geen chillen.
Netjes.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga geen userfoto's delen, sorry.
ff kijken welke opleiding je dan moet doenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Daarom. Alles wat die therapeuten zeggen slaat nergens om. Maar door het te hebben over cirkels en weetikveelwat klinkt het altijd heel geloofwaardig.
Ik dacht dat je zei dat je wegging?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij gaat het anders ook in mee hoor, dramaqueen. Jij moet ook gewoon je muil over mij houden als je vindt dat Toto dat ook moet.
hoe heeft iedereen dan al die info over mijn billen verkregen?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga geen userfoto's delen, sorry.
Je moet niet hypocriet doen. Dat is belangrijkerquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mijn fobo zelfs, jeweet.
[..]
Groen is de enige juiste kleur.
Met mijn kloon is het roze. Maar dat is dan ook een vrouwelijke kloon.
Hvj.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet niet hypocriet doen. Dat is belangrijker
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:20 schreef Jimbo het volgende:
Ik zoek het officieele woord voor een overhemd in het engels?
Dress shirt ?
Shirt ?
Camiseta?
Kan godverdomme niks vinden
Als een gentleman.quote:
Omdat je een slet bent.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe heeft iedereen dan al die info over mijn billen verkregen?
Mooi Pax. Het staat je wel.quote:
jacket?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:20 schreef Jimbo het volgende:
Ik zoek het officieele woord voor een overhemd in het engels?
Dress shirt ?
Shirt ?
Camiseta?
Kan godverdomme niks vinden
Das een jasje / colbert tochquote:
oh ik dacht randstadquote:
Ja, daar kan ik ook niets op vindenquote:
Heb haar vanmorgen gefeliciteerd in fobo.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:20 schreef Muto het volgende:
Misschien moeten degene die zo graag slagroomtaart willen, beginnen met het feliciteren van Appel. Volgens mij zijn er maar twee hier die dat hebben gedaan. Profiteurs.
Hmmm. Vertrouw hem niet.quote:
Ah, op die manier.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
de focus ligt op taart
En lui ook wel ja.
Als het geen slagroomtaart was was ik onderweg trouwens.
Nee, serieus. Stop met zaniken over gedrag wat je zelf ook vertoont.quote:
Dan hossel ik iemand, ligt ze de hele tijd aan jou te denken.quote:
geen idee, kan je 's avonds ook? of alleen overdag weer?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan het ook niet terug vinden. Wat gaan we doen?
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Heb ook appeltaart en cheesecake. Hoe laat sta je voor de deur?
Cheesecakequote:Op zondag 5 januari 2014 18:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Heb ook appeltaart en cheesecake. Hoe laat sta je voor de deur?
Oei.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:20 schreef Muto het volgende:
Misschien moeten degene die zo graag slagroomtaart willen, beginnen met het feliciteren van Appel. Volgens mij zijn er maar twee hier die dat hebben gedaan. Profiteurs.
Ja op die site zit ik nietquote:Op zondag 5 januari 2014 18:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo niet
http://www.ctshirts.co.uk(...)TG57sCFfHItAodIFsAWA
dat is als aan een kitten vragen of die niet meer schattig wil zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan hossel ik iemand, ligt ze de hele tijd aan jou te denken.
Dat is niet leuk.
Doe eens niet zo wild volgende keer.
Wat zoek je precies? En waar zoek je?quote:
Ik ga het zelf ook even doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal die Smurf even op zijn gedrag aanspreken.
Alleen overdagquote:Op zondag 5 januari 2014 18:23 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee, kan je 's avonds ook? of alleen overdag weer?
Al die uitgelubberde gaten manquote:Op zondag 5 januari 2014 18:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is als aan een kitten vragen of die niet meer schattig wil zijn.
woon je nu in utrecht dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Daar ga ik wonen, randje randstad.
25 is zaterdag hequote:Op zondag 5 januari 2014 18:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alleen overdag
Die zaterdag daarvoor al vrij gevraagd. Denk dat ik stop met werken op de vrijdag.
Utrecht is ook Randstad.quote:
jup.quote:
Ja, lief, dankje!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb haar vanmorgen gefeliciteerd in fobo.
[..]
Hmmm. Vertrouw hem niet.
maar ook midden nederlandquote:
Wist ik welquote:Op zondag 5 januari 2014 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
25 is zaterdag he
maar dan kunnen we wel weer ergens lunchen ofzo
wrm amsterdam ;s dat is duurquote:
ehquote:
Say whut.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:23 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet niet meer uit mn hoofd waar je woont, even dms terugzoeken, dan laat ik het weten.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
echt waar? ik dacht dat ik op het platteland woonde
we overleggen wel ff op whatsappquote:
ik vind jouw ui lief.quote:
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:27 schreef Murdera het volgende:
doe er ong een uurtje over omdatappel, trek je vast iets gemakkelijks aan?
hoe is hij in het echt dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lang niet zo eng als Mur zelf is.
Je bent weer veel te serieus.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, serieus. Stop met zaniken over gedrag wat je zelf ook vertoont.
Kreeg er best veel complimenten over en hij smaakte ook goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Cheesecake. Toch wel één van mijn favorieten met appeltaart. Zijn eigenlijk de enige soorten taart die ik koop.
ik ook welquote:
Amersfoort wordt vaak geografisch middelpunt van Nederland genoemd, of kadastraal middelpunt, omdat de Onze Lieve Vrouwetoren het centrale punt is van de stereografische projectie van de Nederlandse topografische kaarten en van de Rijksdriehoekscoördinaten. Amersfoort was bovendien het nulpunt van de Rijksdriehoekscoördinaten, tot dat verplaatst werd rond 1970.quote:
Ik had een leuk antwoord in gedachte, maar anders gelooft cachet het weer.quote:
is toch de bildtquote:Op zondag 5 januari 2014 18:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Amersfoort wordt vaak geografisch middelpunt van Nederland genoemd, of kadastraal middelpunt, omdat de Onze Lieve Vrouwetoren het centrale punt is van de stereografische projectie van de Nederlandse topografische kaarten en van de Rijksdriehoekscoördinaten. Amersfoort was bovendien het nulpunt van de Rijksdriehoekscoördinaten, tot dat verplaatst werd rond 1970.
Jij bent baas.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
die leeft niet meer of zit in een kelder in amsterdam
Een beetje zoals Slenderman. Maar dan met baardje en dreads.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
die leeft niet meer of zit in een kelder in amsterdam
Provincie Utrecht, niet stad Utrecht. Ik zit helaas in de biblebelt, dat valt toch niet onder randstad?quote:
Deadly handsome man.quote:
sorryquote:Op zondag 5 januari 2014 18:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Nooit wordt er eens gevraagd waar richolio is
neequote:
ieh engquote:Op zondag 5 januari 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een beetje zoals Slenderman. Maar dan met baardje en dreads.
Nou, je zit wel aan je 333 nu denk ikquote:
Waarom informeer je naar haar? Beetje tegenstrijdig. Wellicht moet je ook uit zo'n cirkel stappen en jullie relatie uit een ander standpunt bekijken.quote:
oooooh nee denk het nietquote:Op zondag 5 januari 2014 18:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Provincie Utrecht, niet stad Utrecht. Ik zit helaas in de biblebelt, dat valt toch niet onder randstad?
ga voor 666quote:Op zondag 5 januari 2014 18:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, je zit wel aan je 333 nu denk ik![]()
ik hoef jou nooit meer te sprekenquote:
Gekkie.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:27 schreef Murdera het volgende:
doe er ong een uurtje over omdatappel, trek je vast iets gemakkelijks aan?
Toch weten we dat ze daar isquote:Op zondag 5 januari 2014 18:29 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik had een leuk antwoord in gedachte, maar anders gelooft cachet het weer.
James is er nietquote:Op zondag 5 januari 2014 18:31 schreef Typisch het volgende:
hoi jongens, meisjes en overige aanwezigen
mijn toekomstige woonplaats jajajaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik hoef jou nooit meer te spreken
jammer dit
Ligt eraan. Groene hart wel. Ten oosten van Utrecht wordt het wel minder Randstad. Al lees je wel dat ze nu zelfs Lelystad onderdeel van de Randstad vinden.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Provincie Utrecht, niet stad Utrecht. Ik zit helaas in de biblebelt, dat valt toch niet onder randstad?
Ah, je zit er al overheen zelfsquote:Op zondag 5 januari 2014 18:32 schreef Toto69 het volgende:
Aantal posts voor Toto69 voor vandaag tot nu toe: 350
stu
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom informeer je naar haar? Beetje tegenstrijdig. Wellicht moet je ook uit zo'n cirkel stappen en jullie relatie uit een ander standpunt bekijken.
hallo robquote:Op zondag 5 januari 2014 18:31 schreef Typisch het volgende:
quote:
Doe ik zo, ff etenquote:
Waarom gaat ze stoppen?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vroeg me het af omdat ze zei dat ze na de vakantie pas zou stoppen met fok
hey typischshchshchquote:Op zondag 5 januari 2014 18:31 schreef Typisch het volgende:
Nee, kap met lokken, kap met roddelen, ga iemand anders maar pesten.quote:
oke dat is mooiquote:
Deze man, zo veel kennis.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Amersfoort wordt vaak geografisch middelpunt van Nederland genoemd, of kadastraal middelpunt, omdat de Onze Lieve Vrouwetoren het centrale punt is van de stereografische projectie van de Nederlandse topografische kaarten en van de Rijksdriehoekscoördinaten. Amersfoort was bovendien het nulpunt van de Rijksdriehoekscoördinaten, tot dat verplaatst werd rond 1970.
quote:
Je hebt je punt nou wel gemaakt. Flikker nou maar weer opquote:Op zondag 5 januari 2014 18:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, kap met lokken, kap met roddelen, ga iemand anders maar pesten.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt je punt nou wel gemaakt. Flikker nou maar weer op
Dat vroeg ik ook maar dat zei ze nietquote:
en jimbo heeft koekjesquote:Op zondag 5 januari 2014 18:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat noord-hollanders in noord-holland blijven
okequote:Op zondag 5 januari 2014 18:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat noord-hollanders in noord-holland blijven
Ik zal even vragen. Ik houd je op hoogte.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook maar dat zei ze niet
Hehe, echt hè.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:31 schreef Ezell het volgende:
Als jullie zo graag willen weten waar Appel woont, kijk dan op haar profiel.
Bemoei je er eens niet mee man.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je hebt je punt nou wel gemaakt. Flikker nou maar weer op
Wil je 2de hands zijn kontje aanraken?quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef Muto het volgende:
Jhali komt terug met een nieuw account. Zal laura.b niet haar nieuwe account zijn?
nee nee nee dat is zibaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef Muto het volgende:
Jhali komt terug met een nieuw account. Zal laura.b niet haar nieuwe account zijn?
Goeie. We zullen dit even in gaten moeten houden.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef Muto het volgende:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je 2de hands zijn kontje aanraken?
Mijn rechterhand heeft nog steeds de vorm van zijn kont.
Jij bent goed op de hoogte.quote:
Dat doe ik wel. Jij komt alleen maar zeiken elke keer als je deze SC komt vergiftigen met je aanwezigheid. Blijf lekker weg als je niet in staat blijkt om normaler te reagerenquote:
laura.b/ziba heeft alweer een nieuwe zelfs, maar dat is iemand andersquote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef Muto het volgende:
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef Etsu het volgende:
Geen zorgen, Ezell. Ik blijf je respecteren en sta achter al je keuzes.
yayquote:
Rustig maar, het is Rez maar. Ik ga niet meer op 'm reageren.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe ik wel. Jij komt alleen maar zeiken elke keer als je deze SC komt vergiftigen met je aanwezigheid. Blijf lekker weg als je niet in staat blijkt om normaler te reageren
Gast, ben je fucking blind of zo? Zij gaan over mijn roddelen, en dan mag ik er niks van zeggen? Flikker op joh, ga ergens anders de mongool uithangen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe ik wel. Jij komt alleen maar zeiken elke keer als je deze SC komt vergiftigen met je aanwezigheid. Blijf lekker weg als je niet in staat blijkt om normaler te reageren
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je 2de hands zijn kontje aanraken?
Mijn rechterhand heeft nog steeds de vorm van zijn kont.
je bent zelf een flikkerquote:Op zondag 5 januari 2014 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, ben je fucking blind of zo? Zij gaan over mijn roddelen, en dan mag ik er niks van zeggen? Flikker op joh, ga ergens anders de mongool uithangen.
Blijf dan weg sneu figuurquote:Op zondag 5 januari 2014 18:37 schreef Rezania het volgende:
Kanker-SC dit, letterlijk een gezwel op FOK!. Dag.
Correctie.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:37 schreef Muto het volgende:
Oké, misschien was ik iets te hard naar Ezell toe. Sorry chinezell, het zal niet meer gebeuren.
ik vind dit ook maar een naar topic inderdaadquote:Op zondag 5 januari 2014 18:37 schreef Rezania het volgende:
Kanker-SC dit, letterlijk een gezwel op FOK!. Dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |