dat is als aan een kitten vragen of die niet meer schattig wil zijn.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan hossel ik iemand, ligt ze de hele tijd aan jou te denken.
Dat is niet leuk.
Doe eens niet zo wild volgende keer.
Wat zoek je precies? En waar zoek je?quote:
Ik ga het zelf ook even doen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zal die Smurf even op zijn gedrag aanspreken.
Alleen overdagquote:Op zondag 5 januari 2014 18:23 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee, kan je 's avonds ook? of alleen overdag weer?
Al die uitgelubberde gaten manquote:Op zondag 5 januari 2014 18:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
dat is als aan een kitten vragen of die niet meer schattig wil zijn.
woon je nu in utrecht dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:25 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Daar ga ik wonen, randje randstad.
25 is zaterdag hequote:Op zondag 5 januari 2014 18:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Alleen overdag
Die zaterdag daarvoor al vrij gevraagd. Denk dat ik stop met werken op de vrijdag.
Utrecht is ook Randstad.quote:
jup.quote:
Ja, lief, dankje!quote:Op zondag 5 januari 2014 18:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb haar vanmorgen gefeliciteerd in fobo.
[..]
Hmmm. Vertrouw hem niet.
maar ook midden nederlandquote:
Wist ik welquote:Op zondag 5 januari 2014 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
25 is zaterdag he
maar dan kunnen we wel weer ergens lunchen ofzo
wrm amsterdam ;s dat is duurquote:
ehquote:
Say whut.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:23 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ik weet niet meer uit mn hoofd waar je woont, even dms terugzoeken, dan laat ik het weten.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
echt waar? ik dacht dat ik op het platteland woonde
we overleggen wel ff op whatsappquote:
ik vind jouw ui lief.quote:
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:27 schreef Murdera het volgende:
doe er ong een uurtje over omdatappel, trek je vast iets gemakkelijks aan?
hoe is hij in het echt dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lang niet zo eng als Mur zelf is.
Je bent weer veel te serieus.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, serieus. Stop met zaniken over gedrag wat je zelf ook vertoont.
Kreeg er best veel complimenten over en hij smaakte ook goed.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Cheesecake. Toch wel één van mijn favorieten met appeltaart. Zijn eigenlijk de enige soorten taart die ik koop.
ik ook welquote:
Amersfoort wordt vaak geografisch middelpunt van Nederland genoemd, of kadastraal middelpunt, omdat de Onze Lieve Vrouwetoren het centrale punt is van de stereografische projectie van de Nederlandse topografische kaarten en van de Rijksdriehoekscoördinaten. Amersfoort was bovendien het nulpunt van de Rijksdriehoekscoördinaten, tot dat verplaatst werd rond 1970.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |