Gekkiequote:Op zondag 5 januari 2014 18:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hu, nou dat is dan langs mij heen gegaan
Bitches be craycray.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Die mag geen taart. Hij krijgt konijnensnoepjes, daar wordt 'ie al helemaal craycray van.
Straks nog een stuk taart. Te. Veel. Taart.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
beetje lui, en katerig. zin in taart.
Eigenlijk niets anders dan normaal.
Daarom. Alles wat die therapeuten zeggen slaat nergens om. Maar door het te hebben over cirkels en weetikveelwat klinkt het altijd heel geloofwaardig.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgens mij sloeg dat nergens op hoor
In mijn fobo zelfs, jeweet.quote:
Groen is de enige juiste kleur.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wow groen
Die kleur ga ik ook instellen
waar woon je?quote:
de focus ligt op taartquote:Op zondag 5 januari 2014 18:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Straks nog een stuk taart. Te. Veel. Taart.
Je bent altijd lui en katerig? Interessant.
quote:
is goedquote:
Jij gaat het anders ook in mee hoor, dramaqueen. Jij moet ook gewoon je muil over mij houden als je vindt dat Toto dat ook moet.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee. Dit is geen chillen. Beetje andere FOK!kers taggen op een of andere rare pagina op FB en dan ook nog Rezania uitlokken en lopen stoken in andere SC's vind ik behoorlijk sneu en zeker geen chillen.
Netjes.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga geen userfoto's delen, sorry.
ff kijken welke opleiding je dan moet doenquote:Op zondag 5 januari 2014 18:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Daarom. Alles wat die therapeuten zeggen slaat nergens om. Maar door het te hebben over cirkels en weetikveelwat klinkt het altijd heel geloofwaardig.
Ik dacht dat je zei dat je wegging?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij gaat het anders ook in mee hoor, dramaqueen. Jij moet ook gewoon je muil over mij houden als je vindt dat Toto dat ook moet.
hoe heeft iedereen dan al die info over mijn billen verkregen?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga geen userfoto's delen, sorry.
Je moet niet hypocriet doen. Dat is belangrijkerquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mijn fobo zelfs, jeweet.
[..]
Groen is de enige juiste kleur.
Met mijn kloon is het roze. Maar dat is dan ook een vrouwelijke kloon.
Hvj.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet niet hypocriet doen. Dat is belangrijker
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:20 schreef Jimbo het volgende:
Ik zoek het officieele woord voor een overhemd in het engels?
Dress shirt ?
Shirt ?
Camiseta?
Kan godverdomme niks vinden
Als een gentleman.quote:
Omdat je een slet bent.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe heeft iedereen dan al die info over mijn billen verkregen?
Mooi Pax. Het staat je wel.quote:
jacket?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:20 schreef Jimbo het volgende:
Ik zoek het officieele woord voor een overhemd in het engels?
Dress shirt ?
Shirt ?
Camiseta?
Kan godverdomme niks vinden
Das een jasje / colbert tochquote:
oh ik dacht randstadquote:
Ja, daar kan ik ook niets op vindenquote:
Heb haar vanmorgen gefeliciteerd in fobo.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:20 schreef Muto het volgende:
Misschien moeten degene die zo graag slagroomtaart willen, beginnen met het feliciteren van Appel. Volgens mij zijn er maar twee hier die dat hebben gedaan. Profiteurs.
Hmmm. Vertrouw hem niet.quote:
Ah, op die manier.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
de focus ligt op taart
En lui ook wel ja.
Als het geen slagroomtaart was was ik onderweg trouwens.
Nee, serieus. Stop met zaniken over gedrag wat je zelf ook vertoont.quote:
Dan hossel ik iemand, ligt ze de hele tijd aan jou te denken.quote:
geen idee, kan je 's avonds ook? of alleen overdag weer?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kan het ook niet terug vinden. Wat gaan we doen?
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Heb ook appeltaart en cheesecake. Hoe laat sta je voor de deur?
Cheesecakequote:Op zondag 5 januari 2014 18:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Heb ook appeltaart en cheesecake. Hoe laat sta je voor de deur?
Oei.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:20 schreef Muto het volgende:
Misschien moeten degene die zo graag slagroomtaart willen, beginnen met het feliciteren van Appel. Volgens mij zijn er maar twee hier die dat hebben gedaan. Profiteurs.
Ja op die site zit ik nietquote:Op zondag 5 januari 2014 18:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoezo niet
http://www.ctshirts.co.uk(...)TG57sCFfHItAodIFsAWA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |