Ik had een leuk antwoord in gedachte, maar anders gelooft cachet het weer.quote:
is toch de bildtquote:Op zondag 5 januari 2014 18:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Amersfoort wordt vaak geografisch middelpunt van Nederland genoemd, of kadastraal middelpunt, omdat de Onze Lieve Vrouwetoren het centrale punt is van de stereografische projectie van de Nederlandse topografische kaarten en van de Rijksdriehoekscoördinaten. Amersfoort was bovendien het nulpunt van de Rijksdriehoekscoördinaten, tot dat verplaatst werd rond 1970.
Jij bent baas.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
die leeft niet meer of zit in een kelder in amsterdam
Een beetje zoals Slenderman. Maar dan met baardje en dreads.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op zondag 5 januari 2014 18:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
die leeft niet meer of zit in een kelder in amsterdam
Provincie Utrecht, niet stad Utrecht. Ik zit helaas in de biblebelt, dat valt toch niet onder randstad?quote:
Deadly handsome man.quote:
sorryquote:Op zondag 5 januari 2014 18:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Nooit wordt er eens gevraagd waar richolio is
neequote:
ieh engquote:Op zondag 5 januari 2014 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een beetje zoals Slenderman. Maar dan met baardje en dreads.
Nou, je zit wel aan je 333 nu denk ikquote:
Waarom informeer je naar haar? Beetje tegenstrijdig. Wellicht moet je ook uit zo'n cirkel stappen en jullie relatie uit een ander standpunt bekijken.quote:
oooooh nee denk het nietquote:Op zondag 5 januari 2014 18:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Provincie Utrecht, niet stad Utrecht. Ik zit helaas in de biblebelt, dat valt toch niet onder randstad?
ga voor 666quote:Op zondag 5 januari 2014 18:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, je zit wel aan je 333 nu denk ik![]()
ik hoef jou nooit meer te sprekenquote:
Gekkie.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:27 schreef Murdera het volgende:
doe er ong een uurtje over omdatappel, trek je vast iets gemakkelijks aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |