Hai xcachet.quote:
Wat ik vooral opmerkelijk vind, is dat hij je soms positief en andere keren weer negatief benaderd. Misschien moet hij eens nadenken wat hij nou van je vindt.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Klopt. Etsu houdt ervan slechte teksten over mij te verspreiden, hetgeen geheel onbegrijpelijk is gezien mijn immer positieve houding jegens hem.
Ik heb je rug, zoals immer.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
gay, laat de haat stromen
[..]
hoorde dat hier fittie was.Dus kwam zonder gehinderd te zijn door enige kennis mbt de users of het onderwerp een team kiezen.
Het lijkt me stug dat ik dat getypt heb maar goedquote:Op zondag 5 januari 2014 18:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mag ik even jou citeren uit een van de vele gesprekken tussen ons?
Dit vond plaats op zondag 5 januari 2014, rond 12:10 uur: "Moet je klappen?".
Dus iets klopt niet.
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef Murdera het volgende:
Dus kwam zonder gehinderd te zijn door enige kennis mbt de users of het onderwerp een team kiezen.
Fittie is hier nooit leuk en ook niet echt popcornwaardig.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoorde dat hier fittie was.Dus kwam zonder gehinderd te zijn door enige kennis mbt de users of het onderwerp een team kiezen.
Eerst vind je het niet kunnen en nu moet het wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
gay, laat de haat stromen
[..]
liefjequote:
Paxcon en ik zitten in een liefde/haat-relatie. Ene moment is alles goed en houden we van elkaar en kunnen we samen door één deur, maar af en toe heeft hij van die momenten waarvan ik denk: "je bent het niet waard" en dan beschouw ik hem als mijn ex. Maar de dag daarop is alles weer goed. Zo gaat het cirkeltje steeds rond.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Wat ik vooral opmerkelijk vind, is dat hij je soms positief en andere keren weer negatief benaderd. Misschien moet hij eens nadenken wat hij nou van je vindt.
watquote:Op zondag 5 januari 2014 18:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
snap ik, de beste positie om mijn goddelijke billetjes te aanschouwen en betasten.![]()
jammer ik zat net zo lekker te kijkenquote:Op zondag 5 januari 2014 17:51 schreef supersof het volgende:
Ik heb mijn vriendenlijst verborgen
Jullie zijn veilig, fb vrienden
Ik moet bekennen dat ik beter heb gezien.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
snap ik, de beste positie om mijn goddelijke billetjes te aanschouwen en betasten.![]()
ikquote:
ehm YES PLEASE?quote:
verdeel en heers enzo.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:10 schreef supersof het volgende:
[..]
Eerst vind je het niet kunnen en nu moet het wel.
Wat is het nou?!?!??!?!
much confused
Ja.quote:
Ik wil best printscreens plaatsen, maar om jouw imago, tot zover je dat hebt opgebouwd, te beschermen, doe ik het niet.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het lijkt me stug dat ik dat getypt heb maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |