nee nee nee dat is zibaquote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef Muto het volgende:
Jhali komt terug met een nieuw account. Zal laura.b niet haar nieuwe account zijn?
Goeie. We zullen dit even in gaten moeten houden.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef Muto het volgende:
Jhali komt terug met een nieuw account. Zal laura.b niet haar nieuwe account zijn?
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je 2de hands zijn kontje aanraken?
Mijn rechterhand heeft nog steeds de vorm van zijn kont.
Jij bent goed op de hoogte.quote:
Dat doe ik wel. Jij komt alleen maar zeiken elke keer als je deze SC komt vergiftigen met je aanwezigheid. Blijf lekker weg als je niet in staat blijkt om normaler te reagerenquote:
laura.b/ziba heeft alweer een nieuwe zelfs, maar dat is iemand andersquote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef Muto het volgende:
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:34 schreef Etsu het volgende:
Geen zorgen, Ezell. Ik blijf je respecteren en sta achter al je keuzes.
yayquote:
Rustig maar, het is Rez maar. Ik ga niet meer op 'm reageren.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe ik wel. Jij komt alleen maar zeiken elke keer als je deze SC komt vergiftigen met je aanwezigheid. Blijf lekker weg als je niet in staat blijkt om normaler te reageren
Gast, ben je fucking blind of zo? Zij gaan over mijn roddelen, en dan mag ik er niks van zeggen? Flikker op joh, ga ergens anders de mongool uithangen.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe ik wel. Jij komt alleen maar zeiken elke keer als je deze SC komt vergiftigen met je aanwezigheid. Blijf lekker weg als je niet in staat blijkt om normaler te reageren
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je 2de hands zijn kontje aanraken?
Mijn rechterhand heeft nog steeds de vorm van zijn kont.
je bent zelf een flikkerquote:Op zondag 5 januari 2014 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, ben je fucking blind of zo? Zij gaan over mijn roddelen, en dan mag ik er niks van zeggen? Flikker op joh, ga ergens anders de mongool uithangen.
Blijf dan weg sneu figuurquote:Op zondag 5 januari 2014 18:37 schreef Rezania het volgende:
Kanker-SC dit, letterlijk een gezwel op FOK!. Dag.
Correctie.quote:Op zondag 5 januari 2014 18:37 schreef Muto het volgende:
Oké, misschien was ik iets te hard naar Ezell toe. Sorry chinezell, het zal niet meer gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |