zoiets als sof ook doet met die cursussen?quote:
Klinkt wel wel goed hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 19:06 schreef Adames het volgende:
[..]
waar ik werkte, maakten ze geen onderscheid meer in leeftijd. als je goed genoeg was, verdiende je gewoon het minimumloon van een 23 jarige. zal nu tegen de 9 euro aanliggen.
ik deed helpdeskwerk voor UPC, dus nog redelijk eervol en leuk ook. Verder kreeg je nog bonussen als je verkocht, hield ik meestal nog eens 75 euro extra per maand aan over. als outbound verkoper kan je echt goed cashen als je goed bent, maar je moet er wel zin in hebben.
ah zo, ja das wel een optie an sichquote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef Adames het volgende:
[..]
belastingdienst zoekt vaak mensen die loeiveel gegevens invullen, is wel maar tijdelijk
das wel beter jaquote:Op zondag 5 januari 2014 19:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Kantoorwerk, eenvoudig invoerwerk op een PC
Die durf je ook niet te vertellen dat het niet staatquote:
Onder 3fm luisteraars misschienquote:
Spotifyquote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 18:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wil je 2de hands zijn kontje aanraken?
Mijn rechterhand heeft nog steeds de vorm van zijn kont.
dat lijkt me zo chill om te hebbenquote:
Als je 4 bentquote:Op zondag 5 januari 2014 19:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat lijkt me zo chill om te hebben
lijkt mij vooral gayquote:Op zondag 5 januari 2014 19:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dat lijkt me zo chill om te hebben
worden we collega's?quote:
Nee is een vriend van mequote:Op zondag 5 januari 2014 19:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Sof had nog iemand anders getagged bij die singles van gelderlandpagina en die dude had een daley blind cover.
is sws tjacka
Ja elke zondag toch. Is standaard.quote:
Zo'n twee jaar nu.quote:
Potjequote:Op zondag 5 januari 2014 19:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij op een meisje leek?
Hoe is het met de baby?quote:Op zondag 5 januari 2014 19:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. We bieden ook proeflessen aan he.quote:
kloptquote:Op zondag 5 januari 2014 19:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |