Lekker op de bank ploffen, warme chocolademelk met slagroom en marshmellows maken en 10 things I hate about you opzetten.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:13 schreef essnhills het volgende:
Jongens wat zal ik doen. Nog even verder gaan met mijn kamer herorganiseren, of alle troep die nu op mn bed en bank ligt op de grond gooien en morgen verder gaan?
morgen, want van uitstel komt afstelquote:Op maandag 6 januari 2014 18:13 schreef essnhills het volgende:
Jongens wat zal ik doen. Nog even verder gaan met mijn kamer herorganiseren, of alle troep die nu op mn bed en bank ligt op de grond gooien en morgen verder gaan?
Gezien de antwoorden wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
denk je dat ons dit interesseert nou dan
doei
Verder gaanquote:Op maandag 6 januari 2014 18:13 schreef essnhills het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doei
Komt die vanavond dan?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker op de bank ploffen, warme chocolademelk met slagroom en marshmellows maken en 10 things I hate about you opzetten.
ik ga zo mijn eigen cv maken. Je mag wel mijn cv lenen?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:15 schreef Tjacka het volgende:
wie wilt er een sollicitatiebrief voor mij schrijven
Of te wel nu dusquote:
Misschien is dat wel het slimste jaquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:15 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
doei
Ohquote:Op maandag 6 januari 2014 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, maar staat gewoon op youtube.
maar dat zag ik later pasquote:
Wil je haar hier weghebben ofzo?quote:
Dat kun je het beste zelf doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:15 schreef Tjacka het volgende:
SORRY HOORquote:Op maandag 6 januari 2014 18:18 schreef Muto het volgende:
[..]
Wil je haar hier weghebben ofzo?
Morgen verdergaan. Nu hier meeposten.
Ik ben helemaal niet boos.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
SORRY HOOR
WIST NIET DAT JE BOOS ZOU WORDEN
hoezo?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke
dit levert een deuk in onze relatie denk ik
Wie kan er nou boos worden op jou?quote:
Zo ben ik nou eenmaal.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:22 schreef J.James het volgende:
[..]
Wat leuk dat je me zo noemt
Echt aardig.
Denk alleen Yvonne.quote:
ik zou al een stuk verder komen met een goed voorbeeldquote:Op maandag 6 januari 2014 18:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik moest het laatst ook doen voor school. Wil je wel helpen hoor.
Goed hoor. Ik besef me nu dat ik niet alles zo serieus moet nemen en gewoon even FOK! weg moet klikken en wat anders doen.quote:
Oke. Ik kan alleen niks zonder je werk ervaring en een vacaturequote:Op maandag 6 januari 2014 18:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zou al een stuk verder komen met een goed voorbeeld
jaquote:Op maandag 6 januari 2014 18:25 schreef J.James het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik besef me nu dat ik niet alles zo serieus moet nemen en gewoon even FOK! weg moet klikken en wat anders doen.
wauw je bent echt het liefste meisje ter wereld héquote:Op maandag 6 januari 2014 18:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke. Ik kan alleen niks zonder je werk ervaring en een vacature
En soms gewoon even wat stoom afblazen, maar natuurlijk niet hier op het forum maar ergens anders waar niemand er last van heeft.quote:
jaquote:Op maandag 6 januari 2014 18:26 schreef J.James het volgende:
[..]
En soms gewoon even wat stoom afblazen, maar natuurlijk niet hier op het forum maar ergens anders waar niemand er last van heeft.
quote:Op maandag 6 januari 2014 18:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wauw je bent echt het liefste meisje ter wereld hé
Behalve met carnaval. Dan ga ik altijd verkleed als meisje.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wauw je bent echt het liefste meisje ter wereld hé
Fijn om te horen.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:24 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja, dat is waar
Ik zie jou echt als een goede vriendin hier op het forum
Op je fatboy?quote:Op maandag 6 januari 2014 18:26 schreef J.James het volgende:
[..]
En soms gewoon even wat stoom afblazen, maar natuurlijk niet hier op het forum maar ergens anders waar niemand er last van heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |