jammer van jequote:
hahahahahahahahquote:Op maandag 6 januari 2014 19:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar Cachet. Ken je die grap over die mummie?
Ingewikkeld he![]()
![]()
![]()
xD
Dat had je dus al wel gezegd en ik had er zelfs al op gereageerdquote:Op maandag 6 januari 2014 19:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
i kzie mn text er niet bij staan die ik dacht ik getypt had :/
maar hij is ingeplugt, de kabel loopt erachter.
de noten die ie speelt kloppen alleen niet
Beide keren ook de punten gekregen.quote:
Duidelijk, dankje.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In China zet je elk jaar een snee in de arm. Net als sommige Afrikaanse stammen een nekring nemen.
Door het bestaan van verjaardagstaarten hoeven we het hier niet te doen.
adam en evaquote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef Muto het volgende:
Wat is jullie mening eigenlijk over wat er eerder was. De kip of het ei?
ja ik loop achter zie ikquote:Op maandag 6 januari 2014 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat had je dus al wel gezegd en ik had er zelfs al op gereageerd
Wel relaxed, kon je gewoon eten bestellen tergelijk Dquote:Op maandag 6 januari 2014 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beide keren ook de punten gekregen.
Eerste keer werd mijn verslag met presentatie nog gepubliceerd op de website van die kerel. Leuke tijden.
Enige jammere was de enorme hoeveelheid Aziaten daar. Was beperkte ruimte en bijna alle plekken werden ingenomen door random Aziaten die met een PhD bezig waren ofzo.
Niemand kon ze verstaan
W&T / Wat was er eerst? DNA, RNA of eiwitten?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:54 schreef Muto het volgende:
Wat is jullie mening eigenlijk over wat er eerder was. De kip of het ei?
En adam en eva kregen een ei waardoor een kip ontstond? Wie ging er broeden dan? Adam?quote:
domme boer hequote:Op maandag 6 januari 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Algemene kennis ook. Jimbo is niet zo cultureel aangelegd helaas.
pedo alarmquote:Op maandag 6 januari 2014 19:57 schreef supersof het volgende:
Vandaag kwam er een oude man naar me toe in de ah in arnhem en hij zei dat hij mijn haar mooi vond zitten. Hij houdt van krullen.
Vriendin van me moest kei hard lachen![]()
aparte man was het wel
oude man.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:57 schreef supersof het volgende:
Vandaag kwam er een oude man naar me toe in de ah in arnhem en hij zei dat hij mijn haar mooi vond zitten. Hij houdt van krullen.
aparte man was het wel
Sof. Ik houd van krullen. Zou je mijn haar willen doen met een krultang?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:57 schreef supersof het volgende:
aparte man was het wel
nee het dubbelequote:
Whehehe.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Wel relaxed, kon je gewoon eten bestellen tergelijk D
quote:
Een van de bejaarde vrouwen waar ik vandaag moest zijn vond dat ik verliefd uit mijn ogen keek.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:57 schreef supersof het volgende:
aparte man was het wel
hmmquote:
viel wel mee. hij stond op een normale afstand en toen hij dat had gezegd ging hij gelijk weg. Zonder te starenquote:
op wie ben jequote:Op maandag 6 januari 2014 19:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Een van de bejaarde vrouwen waar ik vandaag moest zijn vond dat ik verliefd uit mijn ogen keek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |