Ja, in Pathé, zo'n 2 à 3 weken terug. De film is ondertussen wel afgelopen.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:56 schreef Muto het volgende:
[..]
ik zag dat je me nog had uitgenodigd voor een film?
Ohquote:Op maandag 6 januari 2014 18:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja dat was in tc
haha
lr heeft allemaal foto's gemaakt en gaat ze sturen naar de mooiste billen van nederland-verkiezing.
ik vond ze niet echt mooi, maja ieder zijn mening hé.
Je hebt er een paar gemist.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:56 schreef Tjacka het volgende:
Altijd als GGMM hier is, is het hier leuk.
GGMM is echt mijn voorbeeld.
ik begin zelfs met interpunctie te typen
quote:
je was laat. Ik had heus wel mijn vakantie uitgesteld.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, in Pathé, zo'n 2 à 3 weken terug. De film is ondertussen wel afgelopen.
fhm verkiezingquote:Op maandag 6 januari 2014 18:57 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh
Ja dat was dom van me en heb ik ook wel spijt van. Had ik niet moeten doen, maarja.
En volgens mij bestaat die verkiezing niet eens.
Je bent mod, dan zie je toch gewoon dat ik Ziba ben?quote:
Gisteren was je nog Nikita.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:58 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je bent mod, dan zie je toch gewoon dat ik Ziba ben?
Adora ken ik wel! Daar was iets mee met een foto ofzo dacht ik
We kunnen binnenkort wel samen naar de voorpremière van '2 Firemen 1 Fire', als je wil.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:58 schreef Muto het volgende:
[..]
je was laat. Ik had heus wel mijn vakantie uitgesteld.
oh okequote:Op maandag 6 januari 2014 18:57 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh
Ja dat was dom van me en heb ik ook wel spijt van. Had ik niet moeten doen, maarja.
En volgens mij bestaat die verkiezing niet eens.
quote:
Nikita? Je vergist je.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gisteren was je nog Nikita.
Is het je hobby om elke dag van naam te veranderen?
of of of'quote:
Maar wat vind jij? Moet ik gewoon naar de sportschool gaan of kan ik het voor een keertje wel overslaan?quote:
Dan zou ze vast geen Laura.b heten maar Nikita.b.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gisteren was je nog Nikita.
Is het je hobby om elke dag van naam te veranderen?
Mag ik een maling zonder een ban te krijgen uit de DM's lekker om deze 'laura ' te ontkrachten ?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:00 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nikita? Je vergist je.
Is het jouw hobby om dingen te verzinnen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |