Dankje LRquote:Op maandag 6 januari 2014 19:04 schreef Tjacka het volgende:
ik haak weer eens af.
ik ga wel weer even door om op jimbo te fappen
Ik zeg (nu wel zo'n 10 keer) dat ik Ziba ben. Snap niet wat daar verwarrend aan is eerlijk gezegd.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:03 schreef Jimbo het volgende:
oh oh oh wacht boys!
Het account Cookieslikker is zogenaamd nikita.
Tering hey, met al die klonen van een persoon raak zelf IK in de war
Ik sport al een tijdje maar eigenlijk de hele maand december niet meer geweest omdat ik niet zoveel zin had.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoelang je al gaat, als je al jaren gaat en er nu nog zo bij loopt kan je ook wel een keertje overslaan
Heel goed. Lekker colaatje erbijquote:Op maandag 6 januari 2014 19:04 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, echt? Fijn. Dan doe ik dat gewoon. Goed punt, ik heb wel zin in chips
. Dan ga ik morgen gewoon.
Ik vroeg me al af waar je plotselinge liefde voor mij vandaan kwam.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik hou wel van mannen met lange slangen.
Zonder pic van je tetten met een Jimboquote:Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik zeg (nu wel zo'n 10 keer) dat ik Ziba ben. Snap niet wat daar verwarrend aan is eerlijk gezegd.
kom sprinten danquote:Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik sport al een tijdje maar eigenlijk de hele maand december niet meer geweest omdat ik niet zoveel zin had.
Nee blijfquote:Op maandag 6 januari 2014 19:04 schreef Tjacka het volgende:
ik haak weer eens af.
ik ga wel weer even door om op jimbo te fappen
Zumba is geen sportenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik sport al een tijdje maar eigenlijk de hele maand december niet meer geweest omdat ik niet zoveel zin had.
Jammurquote:Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zonder pic van je tetten met een Jimbokaartje erbij zal je nooit gelooft worden.
succes
Ja, goed idee. Cola erbijquote:Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heel goed. Lekker colaatje erbij
Even genieten van het leven.
Vanavond is proefkonijnen op tv, met Anky van Grunsven in de uitzending
Vreet jezelf maar lekker vol! Altijd goedquote:Op maandag 6 januari 2014 19:07 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja, goed idee. Cola erbij
Precies, misschien dat ik ook nog wat chocolade pak
Oh, waar gaat dat over dan? Wat is het voor programma?
kan je normaal doenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:08 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Vreet jezelf maar lekker vol! Altijd goed
Bedankt dat je het bevestigt. Doe ik datquote:Op maandag 6 januari 2014 19:08 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Vreet jezelf maar lekker vol! Altijd goed
holy shitquote:Op maandag 6 januari 2014 19:09 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Misschien niet zo gepikeerd doen, moderator.
Ja ach, kan soms niet zoveel kwaad.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:09 schreef J.James het volgende:
[..]
Bedankt dat je het bevestigt. Doe ik dat
Gelukkig maar, dan hoef ik me er ook geen zorgen om te makenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja ach, kan soms niet zoveel kwaad.
bruur van zeefuik ofwaquote:Op maandag 6 januari 2014 19:09 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik meteen al buiten adem denk ik
[..]
Doe ik ook niet. Ik doe gewoon fitness.
als ik klik heeft ze nog steeds haar kleding aanquote:Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef Jimbo het volgende:
Spam word ook steeds beter tegenwoordig zeg
[ afbeelding ]
En dan in de plaatjes erna zie je dr nakend. Arm mokkel, ze had een beroep moeten leren ipv pijpen
Zag ook zoiets op fucktimkuik.orgquote:Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef Jimbo het volgende:
Spam word ook steeds beter tegenwoordig zeg
[ afbeelding ]
En dan in de plaatjes erna zie je dr nakend. Arm mokkel, ze had een beroep moeten leren ipv pijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |