Ik heb geen zin om die post waarin je dat zelf verteld op te zoeken.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:00 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nikita? Je vergist je.
Is het jouw hobby om dingen te verzinnen?
Zou thuis blijven. Lekker een zak chips leeg eten en morgen gaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef J.James het volgende:
[..]
Maar wat vind jij? Moet ik gewoon naar de sportschool gaan of kan ik het voor een keertje wel overslaan?
Dat ligt eraan hoelang je al gaat, als je al jaren gaat en er nu nog zo bij loopt kan je ook wel een keertje overslaanquote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef J.James het volgende:
[..]
Maar wat vind jij? Moet ik gewoon naar de sportschool gaan of kan ik het voor een keertje wel overslaan?
Ah, post #49 kan dus geschrapt worden. Speel open kaart, Jimbo.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mag ik een maling zonder een ban te krijgen uit de DM's lekker om deze 'laura ' te ontkrachten ?
Doe dat. Ik ben toch echt gewoon Laura.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mag ik een maling zonder een ban te krijgen uit de DM's lekker om deze 'laura ' te ontkrachten ?
Sherlock je toch gewoon laura.b en nikita?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om die post waarin je dat zelf verteld op te zoeken.
Ja.
Wat is jouw hobby?
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:02 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Doe dat. Ik ben toch echt gewoon Laura.
tears in heavenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:03 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Sherlock je toch gewoon laura.b en nikita?
Ik merk het.
Oh, echt? Fijnquote:Op maandag 6 januari 2014 19:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou thuis blijven. Lekker een zak chips leeg eten en morgen gaan.
Ik hou wel van mannen met lange slangen.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
We kunnen binnenkort wel samen naar de voorpremičre van '2 Firemen 1 Fire', als je wil.
Dankje LRquote:Op maandag 6 januari 2014 19:04 schreef Tjacka het volgende:
ik haak weer eens af.
ik ga wel weer even door om op jimbo te fappen
Ik zeg (nu wel zo'n 10 keer) dat ik Ziba ben. Snap niet wat daar verwarrend aan is eerlijk gezegd.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:03 schreef Jimbo het volgende:
oh oh oh wacht boys!
Het account Cookieslikker is zogenaamd nikita.
Tering hey, met al die klonen van een persoon raak zelf IK in de war
Ik sport al een tijdje maar eigenlijk de hele maand december niet meer geweest omdat ik niet zoveel zin had.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoelang je al gaat, als je al jaren gaat en er nu nog zo bij loopt kan je ook wel een keertje overslaan
Heel goed. Lekker colaatje erbijquote:Op maandag 6 januari 2014 19:04 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, echt? Fijn. Dan doe ik dat gewoon. Goed punt, ik heb wel zin in chips
. Dan ga ik morgen gewoon.
Ik vroeg me al af waar je plotselinge liefde voor mij vandaan kwam.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik hou wel van mannen met lange slangen.
Zonder pic van je tetten met een Jimboquote:Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik zeg (nu wel zo'n 10 keer) dat ik Ziba ben. Snap niet wat daar verwarrend aan is eerlijk gezegd.
kom sprinten danquote:Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik sport al een tijdje maar eigenlijk de hele maand december niet meer geweest omdat ik niet zoveel zin had.
Nee blijfquote:Op maandag 6 januari 2014 19:04 schreef Tjacka het volgende:
ik haak weer eens af.
ik ga wel weer even door om op jimbo te fappen
Zumba is geen sportenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef J.James het volgende:
[..]
Ik sport al een tijdje maar eigenlijk de hele maand december niet meer geweest omdat ik niet zoveel zin had.
Jammurquote:Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zonder pic van je tetten met een Jimbokaartje erbij zal je nooit gelooft worden.
succes
Ja, goed idee. Cola erbijquote:Op maandag 6 januari 2014 19:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heel goed. Lekker colaatje erbij
Even genieten van het leven.
Vanavond is proefkonijnen op tv, met Anky van Grunsven in de uitzending
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |