quote:
je was laat. Ik had heus wel mijn vakantie uitgesteld.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, in Pathé, zo'n 2 ā 3 weken terug. De film is ondertussen wel afgelopen.
fhm verkiezingquote:Op maandag 6 januari 2014 18:57 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh
Ja dat was dom van me en heb ik ook wel spijt van. Had ik niet moeten doen, maarja.
En volgens mij bestaat die verkiezing niet eens.
Je bent mod, dan zie je toch gewoon dat ik Ziba ben?quote:
Gisteren was je nog Nikita.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:58 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Je bent mod, dan zie je toch gewoon dat ik Ziba ben?
Adora ken ik wel! Daar was iets mee met een foto ofzo dacht ik
We kunnen binnenkort wel samen naar de voorpremičre van '2 Firemen 1 Fire', als je wil.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:58 schreef Muto het volgende:
[..]
je was laat. Ik had heus wel mijn vakantie uitgesteld.
oh okequote:Op maandag 6 januari 2014 18:57 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh
Ja dat was dom van me en heb ik ook wel spijt van. Had ik niet moeten doen, maarja.
En volgens mij bestaat die verkiezing niet eens.
quote:
Nikita? Je vergist je.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gisteren was je nog Nikita.
Is het je hobby om elke dag van naam te veranderen?
of of of'quote:
Maar wat vind jij? Moet ik gewoon naar de sportschool gaan of kan ik het voor een keertje wel overslaan?quote:
Dan zou ze vast geen Laura.b heten maar Nikita.b.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gisteren was je nog Nikita.
Is het je hobby om elke dag van naam te veranderen?
Mag ik een maling zonder een ban te krijgen uit de DM's lekker om deze 'laura ' te ontkrachten ?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:00 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nikita? Je vergist je.
Is het jouw hobby om dingen te verzinnen?
Ik heb geen zin om die post waarin je dat zelf verteld op te zoeken.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:00 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nikita? Je vergist je.
Is het jouw hobby om dingen te verzinnen?
Zou thuis blijven. Lekker een zak chips leeg eten en morgen gaan.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef J.James het volgende:
[..]
Maar wat vind jij? Moet ik gewoon naar de sportschool gaan of kan ik het voor een keertje wel overslaan?
Dat ligt eraan hoelang je al gaat, als je al jaren gaat en er nu nog zo bij loopt kan je ook wel een keertje overslaanquote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef J.James het volgende:
[..]
Maar wat vind jij? Moet ik gewoon naar de sportschool gaan of kan ik het voor een keertje wel overslaan?
Ah, post #49 kan dus geschrapt worden. Speel open kaart, Jimbo.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mag ik een maling zonder een ban te krijgen uit de DM's lekker om deze 'laura ' te ontkrachten ?
Doe dat. Ik ben toch echt gewoon Laura.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Mag ik een maling zonder een ban te krijgen uit de DM's lekker om deze 'laura ' te ontkrachten ?
Sherlock je toch gewoon laura.b en nikita?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om die post waarin je dat zelf verteld op te zoeken.
Ja.
Wat is jouw hobby?
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:02 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Doe dat. Ik ben toch echt gewoon Laura.
tears in heavenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:03 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Sherlock je toch gewoon laura.b en nikita?
Ik merk het.
Oh, echt? Fijnquote:Op maandag 6 januari 2014 19:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zou thuis blijven. Lekker een zak chips leeg eten en morgen gaan.
Ik hou wel van mannen met lange slangen.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
We kunnen binnenkort wel samen naar de voorpremičre van '2 Firemen 1 Fire', als je wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |