Vreet jezelf maar lekker vol! Altijd goedquote:Op maandag 6 januari 2014 19:07 schreef J.James het volgende:
[..]
Ja, goed idee. Cola erbij
Precies, misschien dat ik ook nog wat chocolade pak
Oh, waar gaat dat over dan? Wat is het voor programma?
kan je normaal doenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:08 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Vreet jezelf maar lekker vol! Altijd goed
Bedankt dat je het bevestigt. Doe ik datquote:Op maandag 6 januari 2014 19:08 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Vreet jezelf maar lekker vol! Altijd goed
holy shitquote:Op maandag 6 januari 2014 19:09 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Misschien niet zo gepikeerd doen, moderator.
Ja ach, kan soms niet zoveel kwaad.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:09 schreef J.James het volgende:
[..]
Bedankt dat je het bevestigt. Doe ik dat
Gelukkig maar, dan hoef ik me er ook geen zorgen om te makenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja ach, kan soms niet zoveel kwaad.
bruur van zeefuik ofwaquote:Op maandag 6 januari 2014 19:09 schreef J.James het volgende:
[..]
Oh, dan ben ik meteen al buiten adem denk ik
[..]
Doe ik ook niet. Ik doe gewoon fitness.
als ik klik heeft ze nog steeds haar kleding aanquote:Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef Jimbo het volgende:
Spam word ook steeds beter tegenwoordig zeg
[ afbeelding ]
En dan in de plaatjes erna zie je dr nakend. Arm mokkel, ze had een beroep moeten leren ipv pijpen
Zag ook zoiets op fucktimkuik.orgquote:Op maandag 6 januari 2014 19:11 schreef Jimbo het volgende:
Spam word ook steeds beter tegenwoordig zeg
[ afbeelding ]
En dan in de plaatjes erna zie je dr nakend. Arm mokkel, ze had een beroep moeten leren ipv pijpen
okequote:
Op de langere termijn wel. Maar ligt eraan hoe snel je dikker wordt enzo.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:12 schreef J.James het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan hoef ik me er ook geen zorgen om te maken
kijk uit, dalijk heb je een banquote:Op maandag 6 januari 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM doet de afgelopen tijd buitengewoon onaardig tegen mij. Ik ga hem bij deze pesten.
Tevens heb ik veelte veel gegeten
nou vraag ik me toch af, is dit een acute afname in cognitieve vermogens ten gevolge van een te hoog alcoholpromillage, of is dit een blijvende beschadiging aan het intellect, veroorzaakt door jarenlang overmatig alcoholgebruik?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:12 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit een reclame was, dacht huh hahaha
doe normaalquote:Op maandag 6 januari 2014 19:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nou vraag ik me toch af, is dit een acute afname in cognitieve vermogens ten gevolge van een te hoog alcoholpromillage, of is dit een blijvende beschadiging aan het intellect, veroorzaakt door jarenlang overmatig alcoholgebruik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |