tot zoquote:
Mij kaal scheren voor een meet met jou is het overwegen waard.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
alleen als dat betekent dat ik je kaal mag scheren
dat kan ik wel doen. ik ga ook naar de kapper voordat ik het verf.quote:
Ryan zou hierop volmondig 'ja' antwoorden. Ik hoop dat Muto zich ook van zijn stoere kant laat zien vandaag.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
tofquote:Op maandag 6 januari 2014 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
ben benieuwdjup, waarschijnlijk wordt het dit keer iets feller
ja het is yquote:
Nog iets: Bananenbomen zijn geen bomen, maar een gras. Dat maakt banaan een bes.quote:
Jij weet veel over bananenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog iets: Bananenbomen zijn geen bomen, maar een gras. Dat maakt banaan een bes.
Oh gezellig. Maar of je daar nou vertrouwen in moet hebben.quote:
Dat wilde ik eerst, maar ik had toevallig een andere kleur verf tot mijn beschikking.quote:
Jij hebt groene tinten in je haar? Ik moet toch minder naar Jimbo en Pax staren.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
ben benieuwdjup, waarschijnlijk wordt het dit keer iets feller
een groene plukquote:Op maandag 6 januari 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt groene tinten in je haar? Ik moet toch minder naar Jimbo en Pax staren.
Nee doe blauwquote:Op maandag 6 januari 2014 19:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst, maar ik had toevallig een andere kleur verf tot mijn beschikking.Denk dat ik hierna voor rood of paars ga.
hij houd van bananen hiahhoquote:
NEE JIJ MOET NORMAAL DOEN JOAquote:
Wist je ook dat bananen vroeger een pit hadden?quote:
nooit gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |