tot zoquote:
Mij kaal scheren voor een meet met jou is het overwegen waard.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
alleen als dat betekent dat ik je kaal mag scheren
dat kan ik wel doen. ik ga ook naar de kapper voordat ik het verf.quote:
Ryan zou hierop volmondig 'ja' antwoorden. Ik hoop dat Muto zich ook van zijn stoere kant laat zien vandaag.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
tofquote:Op maandag 6 januari 2014 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
ben benieuwdjup, waarschijnlijk wordt het dit keer iets feller
ja het is yquote:
Nog iets: Bananenbomen zijn geen bomen, maar een gras. Dat maakt banaan een bes.quote:
Jij weet veel over bananenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog iets: Bananenbomen zijn geen bomen, maar een gras. Dat maakt banaan een bes.
Oh gezellig. Maar of je daar nou vertrouwen in moet hebben.quote:
Dat wilde ik eerst, maar ik had toevallig een andere kleur verf tot mijn beschikking.quote:
Jij hebt groene tinten in je haar? Ik moet toch minder naar Jimbo en Pax staren.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
ben benieuwdjup, waarschijnlijk wordt het dit keer iets feller
een groene plukquote:Op maandag 6 januari 2014 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt groene tinten in je haar? Ik moet toch minder naar Jimbo en Pax staren.
Nee doe blauwquote:Op maandag 6 januari 2014 19:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat wilde ik eerst, maar ik had toevallig een andere kleur verf tot mijn beschikking.Denk dat ik hierna voor rood of paars ga.
hij houd van bananen hiahhoquote:
NEE JIJ MOET NORMAAL DOEN JOAquote:
Wist je ook dat bananen vroeger een pit hadden?quote:
nooit gezienquote:
quote:
waarom een kleurquote:Op maandag 6 januari 2014 19:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat wordt waarschijnlijk toch groen op mijn haar
dat legt jouw haarkleur uitquote:Op maandag 6 januari 2014 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezellig. Ik ben een kut gothic.
quote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wist je ook dat bananen vroeger een pit hadden?
Deze was echter zo groot en hard dat we deze er uit hebben gekweekt.
Daardoor kunnen bananenbomen zichzelf niet meer voortplanten maar moeten wij dat doen.
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:48 schreef Jimbo het volgende:
Kaneel, waarom weet jij zoveel over bananen ?
quote:
Snij je jezelf ookquote:
Ik heb eerlijk gezegd geen ideequote:Op maandag 6 januari 2014 19:48 schreef Jimbo het volgende:
Kaneel, waarom weet jij zoveel over bananen ?
quote:
Lil Wayne is mijn enige idool qua gitaar. Hij is geeneens ingeplugged in dit filmpjequote:
Die ga ik onthoudenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee
Misschien dat ik het heb onthouden van een vak dat ik heb gevolgd. Economic Botany. Tof vak.
Hele dag een beetje eten en drinken terwijl iemand er over uitlegt.
omdat ze richting de zon groeienquote:
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Anders passen ze niet in de schil xD
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Lil Wayne is mijn enige idool qua gitaar. Hij is geeneens ingeplugged in dit filmpje![]()
http://www.videobash.com/(...)a-guitar-solo-624043
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |