Waarom?quote:
Dat zou ze best gezellig vinden.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
pas op hoor
je wil toch niet dat ik je moeder ga bellen
Dan zie je die lelleke kopquote:
mag bestquote:
lekker beppen over haar volwassen zon in apenpak en zijn avontuurtjes in het ziekenhuisquote:
Ik wilde ook al een soortgelijke opmerking maken. Dat inhouden is toch wel lastig zeg.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan zie je die lelleke kop
Muahahahah 'naaaailed it
hahaahahahahahahahahaahahaquote:Op maandag 6 januari 2014 19:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan zie je die lelleke kop
Muahahahah 'naaaailed it
Klinkt als een goed gesprekquote:Op maandag 6 januari 2014 19:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
mag best
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/je-wil-je-wilt
[..]
lekker beppen over haar volwassen zon in apenpak en zijn avontuurtjes in het ziekenhuis
Als je het netjes houd mag je af en toe best een grapje maken.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik wilde ook al een soortgelijke opmerking maken. Dat inhouden is toch wel lastig zeg.
voor jouquote:Op maandag 6 januari 2014 19:32 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaahahahahahahahahaahaha
nice jimbo
leuke grap XD
ik ga mijn haar vervenquote:
Doe jij eens lief manquote:Op maandag 6 januari 2014 19:33 schreef Tjacka het volgende:
banaanvraag voor jimbo gedaan
ben hem echt helemaal zat
Ik lees altijd banaan - vraagquote:Op maandag 6 januari 2014 19:33 schreef Tjacka het volgende:
banaanvraag voor jimbo gedaan
ben hem echt helemaal zat
ik ga mijn haar vervenquote:
Niet doen, eten van bananen verkort je leven doordat ze radioactief zijn.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik lees altijd banaan - vraag
nu wil ik een banaan
Ik wil ook weleens wat.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik lees altijd banaan - vraag
nu wil ik een banaan
je kan niet altijd zes gooienquote:Op maandag 6 januari 2014 19:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik wil ook weleens wat.
Je kan niet alles hebben
een blonde ombrequote:
Oh, daar heb ik geen idee van of ik snel dikker word.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:13 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Op de langere termijn wel. Maar ligt eraan hoe snel je dikker wordt enzo.
Maar je gaat er wel van poepen en daardoor val je af.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet doen, eten van bananen verkort je leven doordat ze radioactief zijn.
watquote:Op maandag 6 januari 2014 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet doen, eten van bananen verkort je leven doordat ze radioactief zijn.
het stopt juist opquote:Op maandag 6 januari 2014 19:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar je gaat er wel van poepen en daardoor val je af.
*dem dillema's
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik wil ook weleens wat.
Je kan niet alles hebben
Ok, kewl.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
een blonde ombre![]()
naja ik doe het niet zelf, een vriendin gaat het doen.
Ze zegt dat ze ervaring heeftwe zullen zien
Ga je het live op tc doen ?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
een blonde ombre![]()
naja ik doe het niet zelf, een vriendin gaat het doen.
Ze zegt dat ze ervaring heeftwe zullen zien
okquote:Op maandag 6 januari 2014 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
niet
[..]
jij gaat je haar niet verven
oh..quote:
wil jij het dan voor me doen?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
niet
[..]
jij gaat je haar niet verven
Hmm, struggles man.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Maar je gaat er wel van poepen en daardoor val je af.
*dem dillema's
Precies wat er staat. Bananen zijn licht radioactief en veel bananen eten verkort je leven met een paar dagen.quote:
inderdaadquote:Op maandag 6 januari 2014 19:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ok
[..]
oh..
In dat geval.. Banaan eten als je aan de race bent
Volgende week woensdagquote:Op maandag 6 januari 2014 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ok, kewl.Wanneer? Ik moet ook nog steeds bijwerken, maar geen tijd/zin.
minder snel opstaan, of laten checken op tumoren in je kop (en dat MEEN ik serieus, want een PERSOONLIJKE KENNIS van me had dit zeker HONDERDEN keren bla bla bla)quote:
Nopequote:Op maandag 6 januari 2014 19:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ga je het live op tc doen ?
Dan kunnen we je vriendin ook gelijk even keuren
doe pics voor - naquote:Op maandag 6 januari 2014 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgende week woensdag
Ga je het groen wel bijwerken? tof
alleen als dat betekent dat ik je kaal mag scherenquote:
ben benieuwdquote:Op maandag 6 januari 2014 19:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Volgende week woensdag
Ga je het groen wel bijwerken? tof
dat is engquote:Op maandag 6 januari 2014 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, struggles man.
[..]
Precies wat er staat. Bananen zijn licht radioactief en veel bananen eten verkort je leven met een paar dagen.
is het niet y?quote:
Jammer, kon wel weer een goede vleeskeuring gebruikenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |