oké , dat zal hij vast kunnen waarderenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan het aan. Ik ga hem enkel met feiten om de oren slaan.
Het is mijn iPhone. Soms zie ik ineens van die reclame dingen tussen posts door.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nou vraag ik me toch af, is dit een acute afname in cognitieve vermogens ten gevolge van een te hoog alcoholpromillage, of is dit een blijvende beschadiging aan het intellect, veroorzaakt door jarenlang overmatig alcoholgebruik?
misschien is de kloonfilter-app wel wat voor jouquote:Op maandag 6 januari 2014 19:15 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Het is mijn iPhone. Soms zie ik ineens van die reclame dingen tussen posts door.
Hoi tjackaquote:Op maandag 6 januari 2014 19:17 schreef Tjacka het volgende:
hoi jimbo
hey man
ik heb je een fobo berichtje gestuurd
leuke fobo heb jequote:
Jammer dat hij niet kan voetballen.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:20 schreef Jimbo het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik trots ben op vilhena
oke. Waarom?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:20 schreef Jimbo het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik trots ben op vilhena
Jammer dat ze tegenwoordig zo mainstream is, ik vind haar muziek echt dodelijk saai nu. Vroeger maakte ze nog mooie nummers als 'Stupid Hoe', dat mis ik nu wel een beetje.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet kan voetballen.
Liedje maar dan. Pax vindt dit leuk.
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jammer dat ze tegenwoordig zo mainstream is, ik vind haar muziek echt dodelijk saai nu. Vroeger maakte ze nog mooie nummers als 'Stupid Hoe', dat mis ik nu wel een beetje.
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jammer dat ze tegenwoordig zo mainstream is, ik vind haar muziek echt dodelijk saai nu. Vroeger maakte ze nog mooie nummers als 'Stupid Hoe', dat mis ik nu wel een beetje.
Sierd de Vos zal ook trots zijnquote:Op maandag 6 januari 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gebroken met die dikke pizzabakker
Ja, zonde. Al kan ik wel begrijpen dat zij valt voor wat zo'n groot artiest te bieden heeft.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Mis gegaan toen ze in zee met Lil Wayne ging he. Al kan ik gelukkig nog wel hartelijk lachen om zijn gitaarsolos
[ afbeelding ]
heeft zn zaakwaarnemer de deur gewezen nadat ie tegen koeman tekeer was gegaan en ging dreigen dat ie vilhena wel even ergens in italie zou parkeren ipv bij feyenoord te houdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:24 schreef Rodawa het volgende:
Iedereen mag in deze spoiler kijken, behalve Ezell.die ken ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jezus en ik dacht dat negers met blond haar al kut waren, maar dit slaat allesquote:Op maandag 6 januari 2014 19:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Op maandag 6 januari 2014 19:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mis gegaan toen ze in zee met Lil Wayne ging he. Al kan ik gelukkig nog wel hartelijk lachen om zijn gitaarsolos
Gitaarsolo's van Lil Wayne doel je nu op hoop ik?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Jezus en ik dacht dat negers met blond haar al kut waren, maar dit slaat alles
beide?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gitaarsolo's van Lil Wayne doel je nu op hoop ik?
Dan ben je een paardenlul maar we kunnen niet over alles dezelfde mening delen.quote:
iemand vond het vooral erg dat jij weg wasquote:Op maandag 6 januari 2014 18:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het daar tof was geweest, waren we daar wel gebleven.
Ik zie ook totaal het probleem niet van het overstappen.
TOETERTJESquote:
wel hoop ik dat je mijn medische achtergrond snel ga vergetenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
dat waren telefoongesprekken om nooit te vergeten
net ze snel als de man met baret en katquote:Op maandag 6 januari 2014 19:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel hoop ik dat je mijn medische achtergrond snel ga vergeten
quote:Op maandag 6 januari 2014 19:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
net ze snel als de man met baret en kat
niet dus
Ja, dat snap ik dus niet. Ik was voordat ik hier ging posten al heel lang weg daar. Schijnbaar ben ik heel populair.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
iemand vond het vooral erg dat jij weg was
Dat is geen solo, dat is aids op een fretboardquote:Op maandag 6 januari 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan ben je een paardenlul maar we kunnen niet over alles dezelfde mening delen.
Kan jij dit riffje spelen?
*wiltquote:Op maandag 6 januari 2014 19:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
pas op hoor
je wil toch niet dat ik je moeder ga bellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |