okequote:
Op de langere termijn wel. Maar ligt eraan hoe snel je dikker wordt enzo.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:12 schreef J.James het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan hoef ik me er ook geen zorgen om te maken
kijk uit, dalijk heb je een banquote:Op maandag 6 januari 2014 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
GGMM doet de afgelopen tijd buitengewoon onaardig tegen mij. Ik ga hem bij deze pesten.
Tevens heb ik veelte veel gegeten
nou vraag ik me toch af, is dit een acute afname in cognitieve vermogens ten gevolge van een te hoog alcoholpromillage, of is dit een blijvende beschadiging aan het intellect, veroorzaakt door jarenlang overmatig alcoholgebruik?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:12 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik dacht even dat dit een reclame was, dacht huh hahaha
doe normaalquote:Op maandag 6 januari 2014 19:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nou vraag ik me toch af, is dit een acute afname in cognitieve vermogens ten gevolge van een te hoog alcoholpromillage, of is dit een blijvende beschadiging aan het intellect, veroorzaakt door jarenlang overmatig alcoholgebruik?
oké , dat zal hij vast kunnen waarderenquote:Op maandag 6 januari 2014 19:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan het aan. Ik ga hem enkel met feiten om de oren slaan.
Het is mijn iPhone. Soms zie ik ineens van die reclame dingen tussen posts door.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nou vraag ik me toch af, is dit een acute afname in cognitieve vermogens ten gevolge van een te hoog alcoholpromillage, of is dit een blijvende beschadiging aan het intellect, veroorzaakt door jarenlang overmatig alcoholgebruik?
misschien is de kloonfilter-app wel wat voor jouquote:Op maandag 6 januari 2014 19:15 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Het is mijn iPhone. Soms zie ik ineens van die reclame dingen tussen posts door.
Hoi tjackaquote:Op maandag 6 januari 2014 19:17 schreef Tjacka het volgende:
hoi jimbo
hey man
ik heb je een fobo berichtje gestuurd
leuke fobo heb jequote:
Jammer dat hij niet kan voetballen.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:20 schreef Jimbo het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik trots ben op vilhena
oke. Waarom?quote:Op maandag 6 januari 2014 19:20 schreef Jimbo het volgende:
Ik wou even zeggen dat ik trots ben op vilhena
Jammer dat ze tegenwoordig zo mainstream is, ik vind haar muziek echt dodelijk saai nu. Vroeger maakte ze nog mooie nummers als 'Stupid Hoe', dat mis ik nu wel een beetje.quote:Op maandag 6 januari 2014 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat hij niet kan voetballen.
Liedje maar dan. Pax vindt dit leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |