Waarom ben je gestopt?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee daar verbaasde ik me over. Maar er zal wel hulp zijn daar. Zovaak kijk ik het ook weer niet
[..]
Ik heb 4,5 jaar op voetbal gezeten ja. En een jaartje op basketbal.
Waarom niet?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kwam in een kutteam terecht. Voelde me er totaal niet in thuis.
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ik had van jou wel een meer genuanceerde mening verwacht, fysiek is het niet minder dan basketball. alleen is het een oerhollandse sport en geen sport voor coole negers van 2 meter 20
Ik heb wel eens dromerig nog in buitenspelpositie over matrassen gedroomd toen ik opeens een bal kreeg. Ging iedereen me afzeiken maarja.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij snapte niet wat buitenspel is
ja is wel een beetje raar. vind het toffe wel weer dat de korf niet op het einde van het veld staat, maar dat je veel meer ruimte hebt om te gooienquote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Maar om toch mijn gal te kunnen spuwen.
Vooral leuk dat je het aanvallende/verdedigende vak niet uit mag en daarom de helft van een wedstrijd stil mag staan
Niets met je fysiek te maken?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
daarom wordt je normaal keeperquote:Op zondag 5 januari 2014 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die jongens daar mochten me niet en ik hen ook niet. Toen gingen ze me soms wat rellen.
ja vet manquote:Op zondag 5 januari 2014 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
ja is wel een beetje raar. vind het toffe wel weer dat de korf niet op het einde van het veld staat, maar dat je veel meer ruimte hebt om te gooien
Toen nog niet. Wel paar jaar later toen ik het weer ging proberen. Maar als ik van buiten de zestien schoot haalde die bal op snelheid net de doellijnquote:
Dat heeft bij mij niet veel zin als kleintje.quote:
Tja dat talent mis ik helaas.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat hij totaal niet kon voetballen natuurlijk.
Weegt je chickie meer dan jij?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen nog niet. Wel paar jaar later toen ik het weer ging proberen. Maar als ik van buiten de zestien schoot haalde die bal op snelheid net de doellijn
Owquote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal niet veel schelen.quote:
Dat is spijtig. Ik denk dat ik het in een leuk team best kan volhouden namelijk. Maar ik heb totaal niets van die macho-cultuur die in de kleedkamers heerst.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Oké truth be told, dat vind ik wel vet
Is dat zo erg bij de mannen?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal niet veel schelen.
[..]
Dat is spijtig. Ik denk dat ik het in een leuk team best kan volhouden namelijk. Maar ik heb totaal niets van die macho-cultuur die in de kleedkamers heerst.
Bij darts hoef je wel minder te rennenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een sport, maar net zo zwaar als darten.
Ik denk dat darters meer meters maken dan de gemiddelde honkballer.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij darts hoef je wel minder te rennen
Zet een groep mannen bij elkaar en er heerst altijd een macho cultuur met wie de grootste heeft.quote:
Maar darts is meer op het mentale gericht.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij darts hoef je wel minder te rennen
Vereist meer techniek dan je denkt.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een sport, maar net zo zwaar als darten.
Dat was softbal.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd kut om te doen tijdens gym. Ik miste altijd die bal 30x
En jij had de kleinste??quote:Op zondag 5 januari 2014 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zet een groep mannen bij elkaar en er heerst altijd een macho cultuur met wie de grootste heeft.
En dat is voor wijvenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vereist meer techniek dan je denkt.
[..]
Dat was softbal.
Tsjah, hij is klein en licht, het moet ergens naartoe zijn gegaan toch?quote:
Wat voor techniek dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Dat was softbal.
Ga jij maar eens goed proberen te slaan en gooien, lukt je niet zomaar héquote:
Dat boeit niet zoveel met die andere mannen. Die hoeven er toch niks mee te doen.quote:
Timingquote:Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga jij maar eens goed proberen te slaan en gooien, lukt je niet zomaar hé.
1...2..3quote:Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef Tyron het volgende:
98%
Versturen...
1272,4 MB van 1296,9 MB voltooid
Ongeveer 2 minuten resterend
Aftellen jongens.
Vooral pitchenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De gemiddelde middelbare scholier slaat een bal al de wijk uit.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ok.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit niet zoveel met die andere mannen. Die hoeven er toch niks mee te doen.
Vrouwen mogen dat testen ja.
Zolang je een enorme pens kunt hebben en toch professioneel tot de top kan behoren, heb ik m'n twijfels.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Dat was softbal.
Bij honkbal?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zolang je een enorme pens kunt hebben en toch professioneel tot de top kan behoren, heb ik m'n twijfels.
Niet alleen timing.quote:
Pitchen heb je of heb je niet, beetje zoals dat je met voetbal ook maar zoveel kunt leren door te trainen.quote:
Daarom zeg ik. Verschilt niet zoveel met darten.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zolang je een enorme pens kunt hebben en toch professioneel tot de top kan behoren, heb ik m'n twijfels.
Bij schaken of dammen kan je zo dik als ma flodder zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 23:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De gemiddelde middelbare scholier slaat een bal al de wijk uit.
Flodderquote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij schaken of dammen kan je zo dik als ma flodder zijn
Yep. Goed kunnen hitten en je hoeft nooit te rennen. Catchers zijn ook vaak bollies.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef Tyron het volgende:
Transfer voltooid
Kopieer je download-link:
Catchers zijn bijna nooit bollies. En ja, ik kijk genoeg MLB wedstrijden om dat te wetenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep. Goed kunnen hitten en je hoeft nooit te rennen. Catchers zijn ook vaak bollies.
Bier?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Soms verlang ik naar die avonden op de camping dat we met 30 man "rond de tafel" deden.
Dat vind ik dan ook in de categorie 'gezelschapspelletjes voor gevorderden' vallen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Godver wat leek dat op een Rens-post zeg
Dus? Tegenwoordig ben je al op je 12e.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was 12.
En nee, tafeltennis met zoveel man. Geweldig.
Die ik in NL zag wel. Bijna allemaal dikkige figuren.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Catchers zijn bijna nooit bollies. En ja, ik kijk genoeg MLB wedstrijden om dat te weten.
Zo, dan is 's nachts met je vriendin in bed liggen al een sport.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook in de categorie 'gezelschapspelletjes voor gevorderden' vallen.
Ik ben mijn eerste keer dronken geweest op mijn 20e. Mijn eerste keer stoned ook. Mijn ontgroening ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus? Tegenwoordig ben je al op je 12e.
Die krijgen ook niet zo'n topsalaris dat je ervoor gaat rennen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die ik in NL zag wel. Bijna allemaal dikkige figuren.
Als prof. dik zijn als catcher is zo onpraktisch dat het gewoon niet kan.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die ik in NL zag wel. Bijna allemaal dikkige figuren.
Zeker. Is topsport om dat verborgen te houden voor mijn vrouw.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo, dan is 's nachts met je vriendin in bed liggen al een sport.
en daar zie je het nauwelijks aan de topquote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeker. Is topsport om dat verborgen te houden voor mijn vrouw.
Truequote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die krijgen ook niet zo'n topsalaris dat je ervoor gaat rennen.
[..]
[..]
Ik had in groep 8 voor het eerst gesmoked, dat was het stoere van mijn kant wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef Saind het volgende:
Ik snoof voor het eerst in de 3e klas van de middelbare school.
Ben in de brugklas geschorst voor wiet handelen.
Tot zo ver stoere verhalen van Saind
Ga eens huilen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitdelen & Incasseren.
Incasseren is Rens zijn grootste probleem./
Bij mij de zomervakantie dat ik naar de brugklas ging, lopen kotsen als een zottequote:Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had in groep 8 voor het eerst gesmoked, dat was het stoere van mijn kant wel.
Het uitdelen is ook een probleem als ik zijn comebacks zo zie.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitdelen & Incasseren.
Incasseren is Rens zijn grootste probleem./
papa ik heb iets stoms gedaan?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij mij de zomervakantie dat ik naar de brugklas ging, lopen kotsen als een zotte
Dat zou kunnen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het uitdelen is ook een probleem als ik zijn comebacks zo zie.
Precies hetzelfde hier.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij mij de zomervakantie dat ik naar de brugklas ging, lopen kotsen als een zotte
Ja wat wil je dan?quote:
1,2 jaquote:Op zondag 5 januari 2014 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was toch al voor 1,5 miljoen gekocht halfjaar terug?
Nou nou nouquote:Op zondag 5 januari 2014 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan?
Dat ik zeg neuken? Zodat ik je piemeltje kan checken
Dat wil ik niet namelijk
Gefeliciteerdquote:Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef Tyron het volgende:
Transfer voltooid
Kopieer je download-link:
jr kan wel wat jongers en strakkers krijgenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan?
Dat wil ik niet namelijk
20 jaar jonger.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:26 schreef Adames het volgende:
[..]
jr kan wel wat jongers en strakkers krijgen
Whahaha. Nee omdat je zo kortaf deed.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan?
Dat wil ik niet namelijk
Nee hoor. Ik ben nuchter en ik heb trek. Ik ga zo slapenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:26 schreef Smoofie het volgende:
Tering charmed, heb je gedronken of ben je gedumpt?
ik dit jaar nog nietquote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef DonRaja het volgende:
Nog nooit moeten kotsen van drank. Ben ook nog nooit echt dronken geweest. Volgens mij.
Kom een keertje langs danquote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef DonRaja het volgende:
Nog nooit moeten kotsen van drank. Ben ook nog nooit echt dronken geweest. Volgens mij.
Ow ok sorry.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Whahaha. Nee omdat je zo kortaf deed.
Dat is irritant
Wat was dan de bedoeling? Wat was dan het nut van die achterlijke opmerking?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was ook helemaal niet mijn bedoeling.
Ik ook niet, nog nooit gekots van drank of drugs.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef DonRaja het volgende:
Ik ben vorige week al genezen van de alcohol.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef DonRaja het volgende:
Van mij ook een hele tijd geleden.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef DonRaja het volgende:
Zodat jij mad wordt.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat was dan de bedoeling? Wat was dan het nut van die achterlijke opmerking?
Ik heb een keer pikzwart gekotst door maagbloeding na teveel speed en drankquote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook niet, nog nooit gekots van drank of drugs.
Dat willen vrouwen toch altijdquote:Op zondag 5 januari 2014 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou ook geen oude vent willen
Nou nou nou wat ben ik boos. Ik zeg alleen dat jij achterlijk bent. Idioot!quote:Op zondag 5 januari 2014 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zodat jij mad wordt.
Hahahaha xd.
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een keer pikzwart gekotst door maagbloeding na teveel speed en drank
M'n vader kwam ook de badkamer opgelopen omdat het 10 uur sochtends ofzo was, laat thuis.quote:
Ja kijk dit bedoel ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou nou nou wat ben ik boos. Ik zeg alleen dat jij achterlijk bent. Idioot!
Ooh jij domineert graag?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uh nee
Al mijn vriendjes waren altijd jonger
die moet ook hebben gedacht, 'wat heb ik verkeerd gedaan?'quote:Op zondag 5 januari 2014 23:29 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n vader kwam ook de badkamer opgelopen omdat het 10 uur sochtends ofzo was, laat thuis.
Ik had een interessant examenjaar
Een vriend van mij heeft een keer in zijn slaap pikzwart gekotst over mijn bank. Dat avondje alleen thuis was erg kut geëindigd. We waren ook nog geen 16quote:Op zondag 5 januari 2014 23:28 schreef Saind het volgende:
[..]
En dan scoort hij ook nog eens met Feyenoord v SC Heerenveen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als hij het daar nog redelijk doet ook.
Ik welquote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef DonRaja het volgende:
PSV kampioenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan scoort hij ook nog eens met Feyenoord v SC Heerenveen.
Wat wil je nog meer?
Hij was wel enigszins verbaasd iigquote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef Adames het volgende:
[..]
die moet ook hebben gedacht, 'wat heb ik verkeerd gedaan?'
Dan lach je toch nog eens. Of is je depressie alweer voorbij?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja kijk dit bedoel ik.
Rens wat weet je me toch altijd weer aan het lachen te brengen
dat in het drankje hebben gedaan is toch altijd zo'n slecht excuusquote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wel
Ik dacht laatst dat ik dronken was, tot ik hoorde via via dat ze wat in me drankje hadden gedaan.
Nu snap ik waarom de brunette en ik de weg kwijt waren
Dat was dus die avond van die foto
Je weet dat die verhalen 9 van de 10 keer verzonnen zijn door kuthoeren uit schaamte.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wel
Ik dacht laatst dat ik dronken was, tot ik hoorde via via dat ze wat in me drankje hadden gedaan.
Oi. Jij was tegen PEC ook al best wel weg hoor...quote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wel
Het grappige is dat je nog echt denkt mij hiermee te kwetsen ookquote:Op zondag 5 januari 2014 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan lach je toch nog eens. Of is je depressie alweer voorbij?
Wtf manquote:Op zondag 5 januari 2014 23:28 schreef Saind het volgende:
[..]
moet je toch ook wel een beetje proevenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet dat die verhalen 9 van de 10 keer verzonnen zijn door kuthoeren uit schaamte.
Snap ik. Kleine meisjes ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heeft daar helemaal niks mee te maken hoor
Maar ik vind jongere mannen gewoon leuker
Haha leuk ja. Echt geniaal. Ik zit me nu zo te verbijten achter mijn laptop mienjong.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het grappige is dat je nog echt denkt mij hiermee te kwetsen ook.
Ja dat dacht ik ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:31 schreef Adames het volgende:
[..]
dat in het drankje hebben gedaan is toch altijd zo'n slecht excuus
Volgens mij heb je die laptop ondertussen al in je bek.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha leuk ja. Echt geniaal. Ik zit me nu zo te verbijten achter mijn laptop mienjong.
Nee moppie het was wel de tequilaquote:Op zondag 5 januari 2014 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.
Ik heb een totale black out gehad. Echt zo vaag, nog nooit gehad.
Ik gaf de schuld aan de tequila. Maar dat was het dus niet.
Ik let voortaan wel op in die bar. Dit gaat niet nog een keer gebeuren
blablablaquote:Op zondag 5 januari 2014 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.
Ik heb een totale black out gehad. Echt zo vaag, nog nooit gehad.
Ik gaf de schuld aan de tequila. Maar dat was het dus niet.
Ik let voortaan wel op in die bar. Dit gaat niet nog een keer gebeuren
Dat hoorde ik ook ja, blijkt onzin te zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 23:33 schreef Smoofie het volgende:
HEt schijnt dat je GHB niet proeft met meer dan normaal zure jus d'orange.
Dat valt dus reuze mee. Maar goed ik wens je nog een fijne avond! Niet teveel bekkenstoten hé?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die laptop ondertussen al in je bek.
Ja dat zei ik destijds ook, tegen degene die het mij vertelde. Nooit geprobeerd, maar goed dat je bevestigt wat ik dachtquote:Op zondag 5 januari 2014 23:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook ja, blijkt onzin te zijn
Ik schaam me nergens voor. Ik heb nog nooit ergens spijt van gehad.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet dat die verhalen 9 van de 10 keer verzonnen zijn door kuthoeren uit schaamte.
Ow maar dat was aangeschotenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oi. Jij was tegen PEC ook al best wel weg hoor...
Dat bepaal ik nog altijd zelf hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat valt dus reuze mee. Maar goed ik wens je nog een fijne avond! Niet teveel bekkenstoten hé?
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik. Kleine meisjes ook.
Helaas is onder de elf voor pappa zelf.
Ik vond het wel geloofwaardig eigenlijk, maar dat zout dat blijf je proevenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dat zei ik destijds ook, tegen degene die het mij vertelde. Nooit geprobeerd, maar goed dat je bevestigt wat ik dacht.
Hopelijk trappen je ouders je de deur uit.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik nog altijd zelf hoor.
Ik zal het even melden aan mijn ouders dit bericht. Ze zullen wel luisteren naar een 13-jarige Fries.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hopelijk trappen je ouders je de deur uit.
Nee, die kijkt thuisquote:Op zondag 5 januari 2014 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat je man weleens mee naar Feyenoord?
Dit is weer een mislukte poging tot grappig zijn Jr. Maar ik hoop je weer goed gelachen hebt om mij dan je morgen weer met veel moed terug naar school waar je het sukkeltje van de klas bent. Nogmaals een fijne avond.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal het even melden aan mijn ouders dit bericht. Ze zullen wel luisteren naar een 13-jarige Fries.
een shotje zelfs en het dan nog niet proevenquote:
Waar zijn jouw posts eigenlijk een poging toe?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit is weer een mislukte poging tot grappig zijn Jr. Maar ik hoop je weer goed gelachen hebt om mij dan je morgen weer met veel moed terug naar school waar je het sukkeltje van de klas bent. Nogmaals een fijne avond.
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee, die kijkt thuis![]()
Hij is vandaag wel geweest
Maar hij weet met wie ik gaat, en hij zei: voor Kapi en Sjaak moet je wel een beetje oppassen
Ik moest lachen
Actie -> reactie Stinho.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zijn jouw posts eigenlijk een poging toe?
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit is weer een mislukte poging tot grappig zijn Jr. Maar ik hoop je weer goed gelachen hebt om mij dan je morgen weer met veel moed terug naar school waar je het sukkeltje van de klas bent. Nogmaals een fijne avond.
Oppassen voor Sjaakquote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee, die kijkt thuis![]()
Hij is vandaag wel geweest
Maar hij weet met wie ik ga, en hij zei: voor Kapi en Sjaak moet je wel een beetje oppassen
Ik moest lachen
ok Caland je hebt gelijkquote:Op zondag 5 januari 2014 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
een shotje zelfs en het dan nog niet proeven
zoals ik al zei
kuthoeren
Oh ja klopt. Was chick van HMF die helemaal weg was hoorde ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarna in de kuip nuchter geworden (ietsie) En pas weer in Murphy's wat bier gedronken
Rens wil ons toch duidelijk maken hoe stoer hij is?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zijn jouw posts eigenlijk een poging toe?
Die moet voortaan meer zuipenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja klopt. Was chick van HMF die helemaal weg was hoorde ik.
Ik heb de stille hoop dat hij daadwerkelijk het beroep van 'stoer persoon' uitoefent in de openbare wereld.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens wil ons toch duidelijk maken hoe stoer hij is?
Fucking aids he, drank duurder gewordenquote:
Wat wil jij dan duidelijk maken? Meneertje heeft al zijn privé problemen hier al op tafel gegooid en alsnog vind je dat je te weinig aandacht krijgt. Ga gerust verder. Want ik zit hier nog aardig rustig te genieten van mijn laatste dagje vakantie hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens wil ons toch duidelijk maken hoe stoer hij is?
Sjaakquote:Op zondag 5 januari 2014 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat nou
Ik heb er niet bij gezegd dat hij wat jonger was
Kabinet valt toch weer binnenkort.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fucking aids he, drank duurder geworden.
Overheid.
Met hun kanker lastenverzwaring, niet zien dat het averechts werkt.
Reageer niet overal op manquote:Op zondag 5 januari 2014 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat wil jij dan duidelijk maken? Meneertje heeft al zijn privé problemen hier al op tafel gegooid en alsnog vind je dat je te weinig aandacht krijgt. Ga gerust verder. Want ik zit hier nog aardig rustig te genieten van mijn laatste dagje vakantie hoor
Krijg je van die Zweedse toestanden hier straks. Alleen nog sterke drank in overheidswinkels...quote:Op zondag 5 januari 2014 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fucking aids he, drank duurder geworden.
Overheid.
Met hun kanker lastenverzwaring, niet zien dat het averechts werkt.
Aldus jij.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
alsnog vind je dat je te weinig aandacht krijgt.
Ooh ik heb morgen nog een dagje vakantiequote:Op zondag 5 januari 2014 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat wil jij dan duidelijk maken? Meneertje heeft al zijn privé problemen hier al op tafel gegooid en alsnog vind je dat je te weinig aandacht krijgt. Ga gerust verder. Want ik zit hier nog aardig rustig te genieten van mijn laatste dagje vakantie hoor
Sowieso, ze kunnen het wel weer lekker met 2% verhogen, de kans zit er in deze tijd dik in dat er meer dan 2% minder wordt gekocht nu, dus werkt totaal averechts.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Krijg je van die Zweedse toestanden hier straks. Alleen nog sterke drank in overheidswinkels...
Rens leert het profvoetbal kennen ...quote:Op zondag 5 januari 2014 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
Vitesse overigens____!
Club zonder principes.
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:44 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga richting bed. (zonder vriendin)...
ik ookquote:Op zondag 5 januari 2014 23:44 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga richting bed. (zonder vriendin)...
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:44 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ae_wan.html#comments
Wat een slappe hap van een medespelers heb je dan. Ik zou dan ook thuis blijven.
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
Vitesse overigens____!
Club zonder principes.
Jammer ditquote:Op zondag 5 januari 2014 23:46 schreef Smoofie het volgende:
Oh, ik haat vrouwen, dat moet nog even gezegd worden.
Maar meisjes...quote:Op zondag 5 januari 2014 23:46 schreef Smoofie het volgende:
Awwwquote:Op zondag 5 januari 2014 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow nog even hoi zeggen
KnutIk heb je gemist
Aparte ui stijnquote:Op zondag 5 januari 2014 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knut, grote steunpilaar van de SC.
nee, daarvoor is drank toch te veel een primaire levensbehoeftequote:Op zondag 5 januari 2014 23:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso, ze kunnen het wel weer lekker met 2% verhogen, de kans zit er in deze tijd dik in dat er meer dan 2% minder wordt gekocht nu, dus werkt totaal averechts.
Whiskyquote:Op zondag 5 januari 2014 23:51 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, daarvoor is drank toch te veel een primaire levensbehoefte
Ja bier , wijn en de populaire zooi, de kleinere slijterijen met een breder assortiment zullen er last van ondervinden.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:51 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, daarvoor is drank toch te veel een primaire levensbehoefte
ze zeggen ook dat laagste inkomens erop vooruitgaan, maar dat verwaarloos je met de verhoogde accijnzen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:54 schreef Smoofie het volgende:
Net zoals met tanken, die 2% verhoging kan er echt wel voor zorgen dat men meer dan 2% minder tankt, vooral gezien het consumentenvertrouwen als zo laag is en men al erg laat op het geld.
Maar goed mensen blijven toch wel benzine nodig hebben.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:54 schreef Smoofie het volgende:
Net zoals met tanken, die 2% verhoging kan er echt wel voor zorgen dat men meer dan 2% minder tankt, vooral gezien het consumentenvertrouwen als zo laag is en men al erg laat op het geld.
Ja dus? Daarom stort de vraag nooit in, maar er kan heus wel een daling van 2% zijn, het is niet dat mensen niet meer gaan tanken, maar dat ze hun tank minder vol gooien en minder gaan rijden waardoor ze ook weer minder vaak hoeven te tanken.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar goed mensen blijven toch wel benzine nodig hebben.
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dus? Daarom stort de vraag nooit in, maar er kan heus wel een daling van 2% zijn, het is niet dat mensen niet meer gaan tanken, maar dat ze hun tank minder vol gooien en minder gaan rijden waardoor ze ook weer minder vaak hoeven te tanken.
nee, die producten erg inelastischquote:Op zondag 5 januari 2014 23:54 schreef Smoofie het volgende:
gesubsidieerde brandstof, wat een genotquote:
fapfapquote:Op zondag 5 januari 2014 23:59 schreef Adames het volgende:
[..]
gesubsidieerde brandstof, wat een genot
Syrië gaat los.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is er nog iets gebeurd in het nieuws saind? Vertel me alles
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:46 schreef Smoofie het volgende:
Ja, ze zijn ook erg inelastisch, maar niet altijd hé, met het huidige vertrouwen, eigenlijk het gebrek eraan en de economie die maar niet aantrekt en telkens slechte berichten kan de tijdelijke puntelasticiteit zeker boven 2% liggen.quote:
Kijk bij je huisgenoten.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was aan het zoeken naar drank, heb niks meer.
Denk dat ik zo maar naar bed ga
Wat een paupers.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:14 schreef Smoofie het volgende:
Als ik mij heenkijk hoor ik steeds vaker mensen dat ze de auto maar niet nemen of de tank wat minder vol gooien, die trend zal door de accijnverhoging ,die in deze tijd ook weer wordt uivergroot alleen maar groter geworden
Best zuinig nog voor op de tractor.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik zorg er voor dat mijn verbruik minimaal 10l op 100km is. Ik support de economie.
ja dat is wel debielquote:Op maandag 6 januari 2014 01:41 schreef Mansjester het volgende:
Wtf is dat scam city ?
Die gast wil laten zien dat Amsterdam zwaar onveilig is.Wat een nep programma
Hij liet eigenlijk alleen maar zien dat Amsterdam een junkiehol is waar je beroofd of opgelicht wordt en matige drugs kan scoren. Stating the obvious.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:41 schreef Mansjester het volgende:
Wtf is dat scam city ?
Die gast wil laten zien dat Amsterdam zwaar onveilig is.Wat een nep programma
kwark, tonijn, banaan, boterham, pot bruine bonen, stuk kaas, toastjes, muesli met melkquote:Op maandag 6 januari 2014 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb honger. Wat kan ik eens eten?
Bedankt. Het wordt een pot bruine bonen.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:43 schreef Adames het volgende:
[..]
kwark, tonijn, banaan, boterham, pot bruine bonen, stuk kaas, toastjes, muesli met melk
Groene thee met biologische rijst. Ofzo.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb honger. Wat kan ik eens eten?
had net honger, pot bruine bonen samen met zo'n blik tomaten en een zooi kruiden gekookt, stukje brood erbij, vulde goed.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt. Het wordt een pot bruine bonen.
groene thee eet je nietquote:Op maandag 6 januari 2014 01:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Groene thee met biologische rijst. Ofzo.
Groene thee is ongezond. Met biologische rijst is niks mis.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Groene thee met biologische rijst. Ofzo.
wat is nu weer mis met groene theequote:Op maandag 6 januari 2014 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Groene thee is ongezond. Met biologische rijst is niks mis.
Tomatenblokjes? Ik kan nog wel iets in elkaar flansen, maar er is niet echt iets waar m'n smaak naar staat. Eens denken wat ik kan maken.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:44 schreef Adames het volgende:
[..]
had net honger, pot bruine bonen samen met zo'n blik tomaten en een zooi kruiden gekookt, stukje brood erbij, vulde goed.
Ik kijk het voor het eerst.Nu durf ik niet naar de grote ene stad Amsterdam.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij liet eigenlijk alleen maar zien dat Amsterdam een junkiehol is waar je beroofd of opgelicht wordt en matige drugs kan scoren. Stating the obvious.
Ik eet noodlesquote:Op maandag 6 januari 2014 01:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tomatenblokjes? Ik kan nog wel iets in elkaar flansen, maar er is niet echt iets waar m'n smaak naar staat. Eens denken wat ik kan maken.
nee, was ook echt 700 gram oid samen. dat staat je na een tijd wel tegen. gelukkig is dragon wel een leuk kruidquote:Op maandag 6 januari 2014 01:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tomatenblokjes? Ik kan nog wel iets in elkaar flansen, maar er is niet echt iets waar m'n smaak naar staat. Eens denken wat ik kan maken.
eigenlijk is elke stad wel een beetje hetzelfde. Al was zo'n stad in India wel tof waar je je overlijdensakte kon kopen al ben ik nu niet zeker of dat scam city wel was.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kijk het voor het eerst.Nu durf ik niet naar de grote ene stad Amsterdam.
Je krijgt wel echt goede, pure drugs bij de junkies
Ik vind het vrij krachtig.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:47 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, was ook echt 700 gram oid samen. dat staat je na een tijd wel tegen. gelukkig is dragon wel een leuk kruid
zoals een wijs man ooit zeiquote:Op maandag 6 januari 2014 01:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee, ooit eens gelezen dat 't ook nadelige effecten heeft.
als je genoeg tijd blijft dat heerlijkquote:Op maandag 6 januari 2014 01:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb m'n sucadelappen uitgelegd. Morgen stoofvleesje maken.
Je klinkt als een huisvrouw. In de jaren 90.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb m'n sucadelappen uitgelegd. Morgen stoofvleesje maken.
Ah oké.Ik kijk het nu voor het eerst.Maar echt, wat een dramatisch neppe zooiquote:Op maandag 6 januari 2014 01:47 schreef Caland het volgende:
[..]
eigenlijk is elke stad wel een beetje hetzelfde. Al was zo'n stad in India wel tof waar je je overlijdensakte kon kopen al ben ik nu niet zeker of dat scam city wel was.
quote:Op maandag 6 januari 2014 01:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Je klinkt als een huisvrouw. In de jaren 90.
Want tegenwoordig kunnen die hoeren ook al niet meer koken. Drie hoeraatjes voor het feminisme.
Heb heel de dag. Om 10 uur 's ochtends erin en dan om 7 uur 's avonds heerlijk zacht vlees. Vond die riblappen van de vorige twee keer toch wat te vet. Hoop dat dit beter is.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:50 schreef Adames het volgende:
[..]
als je genoeg tijd blijft dat heerlijk
goedkoop en toch heel lekker
Als je goed kunt koken is dat tegenwoordig een enorme troef als man.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Je klinkt als een huisvrouw. In de jaren 90.
Want tegenwoordig kunnen die hoeren ook al niet meer koken. Drie hoeraatjes voor het feminisme.
dat geloof ik best jaquote:Op maandag 6 januari 2014 01:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je goed kunt koken is dat tegenwoordig een enorme troef als man.
Indo mie mi gorengquote:Op maandag 6 januari 2014 01:48 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja tuurlijk, altijd een goed idee.
duck flavor van yum yum
ik. En een beetje van maggiquote:
Ik heb maar een maand of 3 volgehouden met die pakjes van Knorr. Puur uit luiheid eigenlijk. Zou 't nu nooit meer kopen.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:55 schreef Caland het volgende:
[..]
ik. En een beetje van maggi
maar ik ben er niet zo'n ster in. Weinig echte interesse vooral.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |