De gemiddelde middelbare scholier slaat een bal al de wijk uit.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga jij maar eens goed proberen te slaan en gooien, lukt je niet zomaar hé.
ok.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit niet zoveel met die andere mannen. Die hoeven er toch niks mee te doen.
Vrouwen mogen dat testen ja.
Zolang je een enorme pens kunt hebben en toch professioneel tot de top kan behoren, heb ik m'n twijfels.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vereist meer techniek dan je denkt.
[..]
Dat was softbal.
Bij honkbal?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zolang je een enorme pens kunt hebben en toch professioneel tot de top kan behoren, heb ik m'n twijfels.
Niet alleen timing.quote:
Pitchen heb je of heb je niet, beetje zoals dat je met voetbal ook maar zoveel kunt leren door te trainen.quote:
Daarom zeg ik. Verschilt niet zoveel met darten.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zolang je een enorme pens kunt hebben en toch professioneel tot de top kan behoren, heb ik m'n twijfels.
Bij schaken of dammen kan je zo dik als ma flodder zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 23:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De gemiddelde middelbare scholier slaat een bal al de wijk uit.
Flodderquote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij schaken of dammen kan je zo dik als ma flodder zijn
Yep. Goed kunnen hitten en je hoeft nooit te rennen. Catchers zijn ook vaak bollies.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef Tyron het volgende:
Transfer voltooid
Kopieer je download-link:
Catchers zijn bijna nooit bollies. En ja, ik kijk genoeg MLB wedstrijden om dat te wetenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep. Goed kunnen hitten en je hoeft nooit te rennen. Catchers zijn ook vaak bollies.
Bier?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Soms verlang ik naar die avonden op de camping dat we met 30 man "rond de tafel" deden.
Dat vind ik dan ook in de categorie 'gezelschapspelletjes voor gevorderden' vallen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Godver wat leek dat op een Rens-post zeg
Dus? Tegenwoordig ben je al op je 12e.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was 12.
En nee, tafeltennis met zoveel man. Geweldig.
Die ik in NL zag wel. Bijna allemaal dikkige figuren.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Catchers zijn bijna nooit bollies. En ja, ik kijk genoeg MLB wedstrijden om dat te weten.
Zo, dan is 's nachts met je vriendin in bed liggen al een sport.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook in de categorie 'gezelschapspelletjes voor gevorderden' vallen.
Ik ben mijn eerste keer dronken geweest op mijn 20e. Mijn eerste keer stoned ook. Mijn ontgroening ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus? Tegenwoordig ben je al op je 12e.
Die krijgen ook niet zo'n topsalaris dat je ervoor gaat rennen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die ik in NL zag wel. Bijna allemaal dikkige figuren.
Als prof. dik zijn als catcher is zo onpraktisch dat het gewoon niet kan.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die ik in NL zag wel. Bijna allemaal dikkige figuren.
Zeker. Is topsport om dat verborgen te houden voor mijn vrouw.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo, dan is 's nachts met je vriendin in bed liggen al een sport.
en daar zie je het nauwelijks aan de topquote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeker. Is topsport om dat verborgen te houden voor mijn vrouw.
Truequote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die krijgen ook niet zo'n topsalaris dat je ervoor gaat rennen.
[..]
[..]
Ik had in groep 8 voor het eerst gesmoked, dat was het stoere van mijn kant wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef Saind het volgende:
Ik snoof voor het eerst in de 3e klas van de middelbare school.
Ben in de brugklas geschorst voor wiet handelen.
Tot zo ver stoere verhalen van Saind
Ga eens huilen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitdelen & Incasseren.
Incasseren is Rens zijn grootste probleem./
Bij mij de zomervakantie dat ik naar de brugklas ging, lopen kotsen als een zottequote:Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had in groep 8 voor het eerst gesmoked, dat was het stoere van mijn kant wel.
Het uitdelen is ook een probleem als ik zijn comebacks zo zie.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitdelen & Incasseren.
Incasseren is Rens zijn grootste probleem./
papa ik heb iets stoms gedaan?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij mij de zomervakantie dat ik naar de brugklas ging, lopen kotsen als een zotte
Dat zou kunnen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het uitdelen is ook een probleem als ik zijn comebacks zo zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |