Als prof. dik zijn als catcher is zo onpraktisch dat het gewoon niet kan.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die ik in NL zag wel. Bijna allemaal dikkige figuren.
Zeker. Is topsport om dat verborgen te houden voor mijn vrouw.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo, dan is 's nachts met je vriendin in bed liggen al een sport.
en daar zie je het nauwelijks aan de topquote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij schaken of dammen kan je zo dik als ma flodder zijn
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeker. Is topsport om dat verborgen te houden voor mijn vrouw.
Truequote:Op zondag 5 januari 2014 23:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die krijgen ook niet zo'n topsalaris dat je ervoor gaat rennen.
[..]
[..]
Ik had in groep 8 voor het eerst gesmoked, dat was het stoere van mijn kant wel.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:22 schreef Saind het volgende:
Ik snoof voor het eerst in de 3e klas van de middelbare school.
Ben in de brugklas geschorst voor wiet handelen.
Tot zo ver stoere verhalen van Saind
Ga eens huilen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitdelen & Incasseren.
Incasseren is Rens zijn grootste probleem./
Bij mij de zomervakantie dat ik naar de brugklas ging, lopen kotsen als een zottequote:Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had in groep 8 voor het eerst gesmoked, dat was het stoere van mijn kant wel.
Het uitdelen is ook een probleem als ik zijn comebacks zo zie.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uitdelen & Incasseren.
Incasseren is Rens zijn grootste probleem./
papa ik heb iets stoms gedaan?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij mij de zomervakantie dat ik naar de brugklas ging, lopen kotsen als een zotte
Dat zou kunnen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het uitdelen is ook een probleem als ik zijn comebacks zo zie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |