Waarom ben je gestopt?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee daar verbaasde ik me over. Maar er zal wel hulp zijn daar. Zovaak kijk ik het ook weer niet
[..]
Ik heb 4,5 jaar op voetbal gezeten ja. En een jaartje op basketbal.
Waarom niet?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kwam in een kutteam terecht. Voelde me er totaal niet in thuis.
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ik had van jou wel een meer genuanceerde mening verwacht, fysiek is het niet minder dan basketball. alleen is het een oerhollandse sport en geen sport voor coole negers van 2 meter 20
Ik heb wel eens dromerig nog in buitenspelpositie over matrassen gedroomd toen ik opeens een bal kreeg. Ging iedereen me afzeiken maarja.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij snapte niet wat buitenspel is
ja is wel een beetje raar. vind het toffe wel weer dat de korf niet op het einde van het veld staat, maar dat je veel meer ruimte hebt om te gooienquote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Maar om toch mijn gal te kunnen spuwen.
Vooral leuk dat je het aanvallende/verdedigende vak niet uit mag en daarom de helft van een wedstrijd stil mag staan
Niets met je fysiek te maken?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
daarom wordt je normaal keeperquote:Op zondag 5 januari 2014 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die jongens daar mochten me niet en ik hen ook niet. Toen gingen ze me soms wat rellen.
ja vet manquote:Op zondag 5 januari 2014 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
ja is wel een beetje raar. vind het toffe wel weer dat de korf niet op het einde van het veld staat, maar dat je veel meer ruimte hebt om te gooien
Toen nog niet. Wel paar jaar later toen ik het weer ging proberen. Maar als ik van buiten de zestien schoot haalde die bal op snelheid net de doellijnquote:
Dat heeft bij mij niet veel zin als kleintje.quote:
Tja dat talent mis ik helaas.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat hij totaal niet kon voetballen natuurlijk.
Weegt je chickie meer dan jij?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen nog niet. Wel paar jaar later toen ik het weer ging proberen. Maar als ik van buiten de zestien schoot haalde die bal op snelheid net de doellijn
Owquote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal niet veel schelen.quote:
Dat is spijtig. Ik denk dat ik het in een leuk team best kan volhouden namelijk. Maar ik heb totaal niets van die macho-cultuur die in de kleedkamers heerst.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Oké truth be told, dat vind ik wel vet
Is dat zo erg bij de mannen?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal niet veel schelen.
[..]
Dat is spijtig. Ik denk dat ik het in een leuk team best kan volhouden namelijk. Maar ik heb totaal niets van die macho-cultuur die in de kleedkamers heerst.
Bij darts hoef je wel minder te rennenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een sport, maar net zo zwaar als darten.
Ik denk dat darters meer meters maken dan de gemiddelde honkballer.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij darts hoef je wel minder te rennen
Zet een groep mannen bij elkaar en er heerst altijd een macho cultuur met wie de grootste heeft.quote:
Maar darts is meer op het mentale gericht.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij darts hoef je wel minder te rennen
Vereist meer techniek dan je denkt.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een sport, maar net zo zwaar als darten.
Dat was softbal.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd kut om te doen tijdens gym. Ik miste altijd die bal 30x
En jij had de kleinste??quote:Op zondag 5 januari 2014 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zet een groep mannen bij elkaar en er heerst altijd een macho cultuur met wie de grootste heeft.
En dat is voor wijvenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vereist meer techniek dan je denkt.
[..]
Dat was softbal.
Tsjah, hij is klein en licht, het moet ergens naartoe zijn gegaan toch?quote:
Wat voor techniek dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Dat was softbal.
Ga jij maar eens goed proberen te slaan en gooien, lukt je niet zomaar héquote:
Dat boeit niet zoveel met die andere mannen. Die hoeven er toch niks mee te doen.quote:
Timingquote:Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga jij maar eens goed proberen te slaan en gooien, lukt je niet zomaar hé.
1...2..3quote:Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef Tyron het volgende:
98%
Versturen...
1272,4 MB van 1296,9 MB voltooid
Ongeveer 2 minuten resterend
Aftellen jongens.
Vooral pitchenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De gemiddelde middelbare scholier slaat een bal al de wijk uit.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ok.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit niet zoveel met die andere mannen. Die hoeven er toch niks mee te doen.
Vrouwen mogen dat testen ja.
Zolang je een enorme pens kunt hebben en toch professioneel tot de top kan behoren, heb ik m'n twijfels.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[..]
Dat was softbal.
Bij honkbal?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zolang je een enorme pens kunt hebben en toch professioneel tot de top kan behoren, heb ik m'n twijfels.
Niet alleen timing.quote:
Pitchen heb je of heb je niet, beetje zoals dat je met voetbal ook maar zoveel kunt leren door te trainen.quote:
Daarom zeg ik. Verschilt niet zoveel met darten.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zolang je een enorme pens kunt hebben en toch professioneel tot de top kan behoren, heb ik m'n twijfels.
Bij schaken of dammen kan je zo dik als ma flodder zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 23:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De gemiddelde middelbare scholier slaat een bal al de wijk uit.
Flodderquote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij schaken of dammen kan je zo dik als ma flodder zijn
Yep. Goed kunnen hitten en je hoeft nooit te rennen. Catchers zijn ook vaak bollies.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef Tyron het volgende:
Transfer voltooid
Kopieer je download-link:
Catchers zijn bijna nooit bollies. En ja, ik kijk genoeg MLB wedstrijden om dat te wetenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Yep. Goed kunnen hitten en je hoeft nooit te rennen. Catchers zijn ook vaak bollies.
Bier?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Soms verlang ik naar die avonden op de camping dat we met 30 man "rond de tafel" deden.
Dat vind ik dan ook in de categorie 'gezelschapspelletjes voor gevorderden' vallen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bij schaken of dammen kan je zo dik als ma flodder zijn
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Godver wat leek dat op een Rens-post zeg
Dus? Tegenwoordig ben je al op je 12e.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was 12.
En nee, tafeltennis met zoveel man. Geweldig.
Die ik in NL zag wel. Bijna allemaal dikkige figuren.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Catchers zijn bijna nooit bollies. En ja, ik kijk genoeg MLB wedstrijden om dat te weten.
Zo, dan is 's nachts met je vriendin in bed liggen al een sport.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat vind ik dan ook in de categorie 'gezelschapspelletjes voor gevorderden' vallen.
Ik ben mijn eerste keer dronken geweest op mijn 20e. Mijn eerste keer stoned ook. Mijn ontgroening ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus? Tegenwoordig ben je al op je 12e.
Die krijgen ook niet zo'n topsalaris dat je ervoor gaat rennen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die ik in NL zag wel. Bijna allemaal dikkige figuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |