't is allemaal wat héquote:Op zondag 5 januari 2014 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof het een sport is. Beetje jammer dit.
Inderdaad. Maar ik denk dat hij die fout niet nog een keer maakt.quote:
Ik vind het wel meer een sport dan darten, dat dan weer welquote:Op zondag 5 januari 2014 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof het een sport is. Beetje jammer dit.
Je post op je verkeerde account.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind het wel meer een sport dan darten, dat dan weer wel
Darten is een spelletje.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind het wel meer een sport dan darten, dat dan weer wel
Maar jij haat toch ook van mijquote:
Moet je daarvoor trainen?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moet ik maar wat meer trainen met darten, kan ik nog lakeside winnen ook.
Dat kan ik zelfs als ik achterin de zaal ga staan.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moet ik maar wat meer trainen met darten, kan ik nog lakeside winnen ook.
bowlen ookquote:Op zondag 5 januari 2014 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sjoelen is ook een sport.
En patiencen.
Verschilt enorm, moet eerst eens een constant niveau bereiken.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoeveel gooi jij gemiddeld? ik tussen de 50 en 60 meestal
Dat rekenen wordt al voor je gedaan volgensmij.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. Worp
2. Tactisch rekenen
3. Dubbels
dat tactisch rekenen zal nog aardig moeilijk voor ze zijn als je die koppen zo zietquote:Op zondag 5 januari 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. Worp
2. Tactisch rekenen
3. Dubbels
Na iedere beurt ja, maar tijdens beurten is nog belangrijker.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat rekenen wordt al voor je gedaan volgensmij.
quote:Op zondag 5 januari 2014 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat hoofdrekenen is wel fucking lastig denk met darten. Zeker met hoge getallen.
Nee joh als je t zo vaak doet word t op een gegeven moment 1 + 1 =2quote:Op zondag 5 januari 2014 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat hoofdrekenen is wel fucking lastig denk met darten. Zeker met hoge getallen.
Niet zo moeilijk hoor, gewoon simpele trucjes doen zoals +... - 100quote:Op zondag 5 januari 2014 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee joh als je t zo vaak doet word t op een gegeven moment 1 + 1 =2
Ja maar ik kan totaal niet rekenenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk hoor, gewoon simpele trucjes doen zoals +... - 100
Meer het afvoerputje. Als je in niks echt uitblinkt kan je altijd nog gaan korfballen.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Korfbal is pure aids verpakt in een sport.
Ik wil hem best wel zien eigenlijkquote:Op zondag 5 januari 2014 23:01 schreef Tyron het volgende:
87%
Versturen...
1135,7 MB van 1296,9 MB voltooid
Ongeveer 18 minuten resterend
Maar zelfs ik ben nog nooit gaan korfballen...quote:Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meer het afvoerputje. Als je in niks echt uitblinkt kan je altijd nog gaan korfballen.
Het is een ruwe versie, dus alleen mijn docenten en klasgenoot zien hem.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil hem best wel zien eigenlijk
Honden zijn soms zulke vieze beestenquote:Op zondag 5 januari 2014 22:57 schreef Dven het volgende:
Mijn hond laat de hele avond al zulke vieze windjes dat ik mezelf in m'n slaapkamer ga opsluiten![]()
Tot later!
Dat is na een tijdje geen hoofdrekenen meer. Of dacht jij dat al die tokkies daar echt zo goed in zijn?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb je wel gesport dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zelfs ik ben nog nooit gaan korfballen...
En de uiteindelijke versie? Mag ik die wel zien?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is een ruwe versie, dus alleen mijn docenten en klasgenoot zien hem.
ik had van jou wel een meer genuanceerde mening verwacht, fysiek is het niet minder dan basketball. alleen is het een oerhollandse sport en geen sport voor coole negers van 2 meter 20quote:Op zondag 5 januari 2014 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meer het afvoerputje. Als je in niks echt uitblinkt kan je altijd nog gaan korfballen.
Nee daar verbaasde ik me over. Maar er zal wel hulp zijn daar. Zovaak kijk ik het ook weer nietquote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is na een tijdje geen hoofdrekenen meer. Of dacht jij dat al die tokkies daar echt zo goed in zijn?
Ik heb 4,5 jaar op voetbal gezeten ja. En een jaartje op basketbal.quote:
Fysiek niet minder zegt iequote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ik had van jou wel een meer genuanceerde mening verwacht, fysiek is het niet minder dan basketball. alleen is het een oerhollandse sport en geen sport voor coole negers van 2 meter 20
Fysiek niet minder zegt iequote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ik had van jou wel een meer genuanceerde mening verwacht, fysiek is het niet minder dan basketball. alleen is het een oerhollandse sport en geen sport voor coole negers van 2 meter 20
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |