't is allemaal wat héquote:Op zondag 5 januari 2014 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof het een sport is. Beetje jammer dit.
Inderdaad. Maar ik denk dat hij die fout niet nog een keer maakt.quote:
Ik vind het wel meer een sport dan darten, dat dan weer welquote:Op zondag 5 januari 2014 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof het een sport is. Beetje jammer dit.
Je post op je verkeerde account.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind het wel meer een sport dan darten, dat dan weer wel
Darten is een spelletje.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik vind het wel meer een sport dan darten, dat dan weer wel
Maar jij haat toch ook van mijquote:
Moet je daarvoor trainen?quote:Op zondag 5 januari 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moet ik maar wat meer trainen met darten, kan ik nog lakeside winnen ook.
Dat kan ik zelfs als ik achterin de zaal ga staan.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien moet ik maar wat meer trainen met darten, kan ik nog lakeside winnen ook.
bowlen ookquote:Op zondag 5 januari 2014 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sjoelen is ook een sport.
En patiencen.
Verschilt enorm, moet eerst eens een constant niveau bereiken.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoeveel gooi jij gemiddeld? ik tussen de 50 en 60 meestal
Dat rekenen wordt al voor je gedaan volgensmij.quote:Op zondag 5 januari 2014 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
1. Worp
2. Tactisch rekenen
3. Dubbels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |