Zal niet veel schelen.quote:
Dat is spijtig. Ik denk dat ik het in een leuk team best kan volhouden namelijk. Maar ik heb totaal niets van die macho-cultuur die in de kleedkamers heerst.quote:
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Oké truth be told, dat vind ik wel vet
Is dat zo erg bij de mannen?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal niet veel schelen.
[..]
Dat is spijtig. Ik denk dat ik het in een leuk team best kan volhouden namelijk. Maar ik heb totaal niets van die macho-cultuur die in de kleedkamers heerst.
Bij darts hoef je wel minder te rennenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een sport, maar net zo zwaar als darten.
Ik denk dat darters meer meters maken dan de gemiddelde honkballer.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij darts hoef je wel minder te rennen
Zet een groep mannen bij elkaar en er heerst altijd een macho cultuur met wie de grootste heeft.quote:
Maar darts is meer op het mentale gericht.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij darts hoef je wel minder te rennen
Vereist meer techniek dan je denkt.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een sport, maar net zo zwaar als darten.
Dat was softbal.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd kut om te doen tijdens gym. Ik miste altijd die bal 30x
En jij had de kleinste??quote:Op zondag 5 januari 2014 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zet een groep mannen bij elkaar en er heerst altijd een macho cultuur met wie de grootste heeft.
En dat is voor wijvenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vereist meer techniek dan je denkt.
[..]
Dat was softbal.
Tsjah, hij is klein en licht, het moet ergens naartoe zijn gegaan toch?quote:
Wat voor techniek dan?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vereist meer techniek dan je denkt.
[..]
Dat was softbal.
Ga jij maar eens goed proberen te slaan en gooien, lukt je niet zomaar héquote:
Dat boeit niet zoveel met die andere mannen. Die hoeven er toch niks mee te doen.quote:
Timingquote:Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga jij maar eens goed proberen te slaan en gooien, lukt je niet zomaar hé.
1...2..3quote:Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef Tyron het volgende:
98%
Versturen...
1272,4 MB van 1296,9 MB voltooid
Ongeveer 2 minuten resterend
Aftellen jongens.
Vooral pitchenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ga jij maar eens goed proberen te slaan en gooien, lukt je niet zomaar hé.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |