Waarom ben je gestopt?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee daar verbaasde ik me over. Maar er zal wel hulp zijn daar. Zovaak kijk ik het ook weer niet
[..]
Ik heb 4,5 jaar op voetbal gezeten ja. En een jaartje op basketbal.
Waarom niet?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kwam in een kutteam terecht. Voelde me er totaal niet in thuis.
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ik had van jou wel een meer genuanceerde mening verwacht, fysiek is het niet minder dan basketball. alleen is het een oerhollandse sport en geen sport voor coole negers van 2 meter 20
Ik heb wel eens dromerig nog in buitenspelpositie over matrassen gedroomd toen ik opeens een bal kreeg. Ging iedereen me afzeiken maarja.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hij snapte niet wat buitenspel is
ja is wel een beetje raar. vind het toffe wel weer dat de korf niet op het einde van het veld staat, maar dat je veel meer ruimte hebt om te gooienquote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]![]()
Maar om toch mijn gal te kunnen spuwen.
Vooral leuk dat je het aanvallende/verdedigende vak niet uit mag en daarom de helft van een wedstrijd stil mag staan
Niets met je fysiek te maken?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
daarom wordt je normaal keeperquote:Op zondag 5 januari 2014 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die jongens daar mochten me niet en ik hen ook niet. Toen gingen ze me soms wat rellen.
ja vet manquote:Op zondag 5 januari 2014 23:09 schreef Adames het volgende:
[..]
ja is wel een beetje raar. vind het toffe wel weer dat de korf niet op het einde van het veld staat, maar dat je veel meer ruimte hebt om te gooien
Toen nog niet. Wel paar jaar later toen ik het weer ging proberen. Maar als ik van buiten de zestien schoot haalde die bal op snelheid net de doellijnquote:
Dat heeft bij mij niet veel zin als kleintje.quote:
Tja dat talent mis ik helaas.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat hij totaal niet kon voetballen natuurlijk.
Weegt je chickie meer dan jij?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen nog niet. Wel paar jaar later toen ik het weer ging proberen. Maar als ik van buiten de zestien schoot haalde die bal op snelheid net de doellijn
Owquote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |