wat is nu weer mis met groene theequote:Op maandag 6 januari 2014 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Groene thee is ongezond. Met biologische rijst is niks mis.
Tomatenblokjes? Ik kan nog wel iets in elkaar flansen, maar er is niet echt iets waar m'n smaak naar staat. Eens denken wat ik kan maken.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:44 schreef Adames het volgende:
[..]
had net honger, pot bruine bonen samen met zo'n blik tomaten en een zooi kruiden gekookt, stukje brood erbij, vulde goed.
Ik kijk het voor het eerst.Nu durf ik niet naar de grote ene stad Amsterdam.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij liet eigenlijk alleen maar zien dat Amsterdam een junkiehol is waar je beroofd of opgelicht wordt en matige drugs kan scoren. Stating the obvious.
Ik eet noodlesquote:Op maandag 6 januari 2014 01:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tomatenblokjes? Ik kan nog wel iets in elkaar flansen, maar er is niet echt iets waar m'n smaak naar staat. Eens denken wat ik kan maken.
nee, was ook echt 700 gram oid samen. dat staat je na een tijd wel tegen. gelukkig is dragon wel een leuk kruidquote:Op maandag 6 januari 2014 01:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tomatenblokjes? Ik kan nog wel iets in elkaar flansen, maar er is niet echt iets waar m'n smaak naar staat. Eens denken wat ik kan maken.
eigenlijk is elke stad wel een beetje hetzelfde. Al was zo'n stad in India wel tof waar je je overlijdensakte kon kopen al ben ik nu niet zeker of dat scam city wel was.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kijk het voor het eerst.Nu durf ik niet naar de grote ene stad Amsterdam.
Je krijgt wel echt goede, pure drugs bij de junkies
Ik vind het vrij krachtig.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:47 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, was ook echt 700 gram oid samen. dat staat je na een tijd wel tegen. gelukkig is dragon wel een leuk kruid
zoals een wijs man ooit zeiquote:Op maandag 6 januari 2014 01:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee, ooit eens gelezen dat 't ook nadelige effecten heeft.
als je genoeg tijd blijft dat heerlijkquote:Op maandag 6 januari 2014 01:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb m'n sucadelappen uitgelegd. Morgen stoofvleesje maken.
Je klinkt als een huisvrouw. In de jaren 90.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb m'n sucadelappen uitgelegd. Morgen stoofvleesje maken.
Ah oké.Ik kijk het nu voor het eerst.Maar echt, wat een dramatisch neppe zooiquote:Op maandag 6 januari 2014 01:47 schreef Caland het volgende:
[..]
eigenlijk is elke stad wel een beetje hetzelfde. Al was zo'n stad in India wel tof waar je je overlijdensakte kon kopen al ben ik nu niet zeker of dat scam city wel was.
quote:Op maandag 6 januari 2014 01:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Je klinkt als een huisvrouw. In de jaren 90.
Want tegenwoordig kunnen die hoeren ook al niet meer koken. Drie hoeraatjes voor het feminisme.
Heb heel de dag. Om 10 uur 's ochtends erin en dan om 7 uur 's avonds heerlijk zacht vlees. Vond die riblappen van de vorige twee keer toch wat te vet. Hoop dat dit beter is.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:50 schreef Adames het volgende:
[..]
als je genoeg tijd blijft dat heerlijk
goedkoop en toch heel lekker
Als je goed kunt koken is dat tegenwoordig een enorme troef als man.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Je klinkt als een huisvrouw. In de jaren 90.
Want tegenwoordig kunnen die hoeren ook al niet meer koken. Drie hoeraatjes voor het feminisme.
dat geloof ik best jaquote:Op maandag 6 januari 2014 01:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je goed kunt koken is dat tegenwoordig een enorme troef als man.
Indo mie mi gorengquote:Op maandag 6 januari 2014 01:48 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ja tuurlijk, altijd een goed idee.
duck flavor van yum yum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |