quote:Op zondag 5 januari 2014 23:46 schreef Smoofie het volgende:
Oh, ik haat vrouwen, dat moet nog even gezegd worden.
Ja, ze zijn ook erg inelastisch, maar niet altijd hé, met het huidige vertrouwen, eigenlijk het gebrek eraan en de economie die maar niet aantrekt en telkens slechte berichten kan de tijdelijke puntelasticiteit zeker boven 2% liggen.quote:
Kijk bij je huisgenoten.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik was aan het zoeken naar drank, heb niks meer.
Denk dat ik zo maar naar bed ga
Wat een paupers.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:14 schreef Smoofie het volgende:
Als ik mij heenkijk hoor ik steeds vaker mensen dat ze de auto maar niet nemen of de tank wat minder vol gooien, die trend zal door de accijnverhoging ,die in deze tijd ook weer wordt uivergroot alleen maar groter geworden
Best zuinig nog voor op de tractor.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik zorg er voor dat mijn verbruik minimaal 10l op 100km is. Ik support de economie.
ja dat is wel debielquote:Op maandag 6 januari 2014 01:41 schreef Mansjester het volgende:
Wtf is dat scam city ?
Die gast wil laten zien dat Amsterdam zwaar onveilig is.Wat een nep programma
Hij liet eigenlijk alleen maar zien dat Amsterdam een junkiehol is waar je beroofd of opgelicht wordt en matige drugs kan scoren. Stating the obvious.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:41 schreef Mansjester het volgende:
Wtf is dat scam city ?
Die gast wil laten zien dat Amsterdam zwaar onveilig is.Wat een nep programma
kwark, tonijn, banaan, boterham, pot bruine bonen, stuk kaas, toastjes, muesli met melkquote:Op maandag 6 januari 2014 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb honger. Wat kan ik eens eten?
Bedankt. Het wordt een pot bruine bonen.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:43 schreef Adames het volgende:
[..]
kwark, tonijn, banaan, boterham, pot bruine bonen, stuk kaas, toastjes, muesli met melk
Groene thee met biologische rijst. Ofzo.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb honger. Wat kan ik eens eten?
had net honger, pot bruine bonen samen met zo'n blik tomaten en een zooi kruiden gekookt, stukje brood erbij, vulde goed.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt. Het wordt een pot bruine bonen.
groene thee eet je nietquote:Op maandag 6 januari 2014 01:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Groene thee met biologische rijst. Ofzo.
Groene thee is ongezond. Met biologische rijst is niks mis.quote:Op maandag 6 januari 2014 01:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Groene thee met biologische rijst. Ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |