Fucking aids he, drank duurder gewordenquote:
Wat wil jij dan duidelijk maken? Meneertje heeft al zijn privé problemen hier al op tafel gegooid en alsnog vind je dat je te weinig aandacht krijgt. Ga gerust verder. Want ik zit hier nog aardig rustig te genieten van mijn laatste dagje vakantie hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens wil ons toch duidelijk maken hoe stoer hij is?
Sjaakquote:Op zondag 5 januari 2014 23:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat nou
Ik heb er niet bij gezegd dat hij wat jonger was
Kabinet valt toch weer binnenkort.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fucking aids he, drank duurder geworden.
Overheid.
Met hun kanker lastenverzwaring, niet zien dat het averechts werkt.
Reageer niet overal op manquote:Op zondag 5 januari 2014 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat wil jij dan duidelijk maken? Meneertje heeft al zijn privé problemen hier al op tafel gegooid en alsnog vind je dat je te weinig aandacht krijgt. Ga gerust verder. Want ik zit hier nog aardig rustig te genieten van mijn laatste dagje vakantie hoor
Krijg je van die Zweedse toestanden hier straks. Alleen nog sterke drank in overheidswinkels...quote:Op zondag 5 januari 2014 23:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Fucking aids he, drank duurder geworden.
Overheid.
Met hun kanker lastenverzwaring, niet zien dat het averechts werkt.
Aldus jij.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
alsnog vind je dat je te weinig aandacht krijgt.
Ooh ik heb morgen nog een dagje vakantiequote:Op zondag 5 januari 2014 23:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat wil jij dan duidelijk maken? Meneertje heeft al zijn privé problemen hier al op tafel gegooid en alsnog vind je dat je te weinig aandacht krijgt. Ga gerust verder. Want ik zit hier nog aardig rustig te genieten van mijn laatste dagje vakantie hoor
Sowieso, ze kunnen het wel weer lekker met 2% verhogen, de kans zit er in deze tijd dik in dat er meer dan 2% minder wordt gekocht nu, dus werkt totaal averechts.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Krijg je van die Zweedse toestanden hier straks. Alleen nog sterke drank in overheidswinkels...
Rens leert het profvoetbal kennen ...quote:Op zondag 5 januari 2014 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
Vitesse overigens____!
Club zonder principes.
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:44 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga richting bed. (zonder vriendin)...
ik ookquote:Op zondag 5 januari 2014 23:44 schreef DonRaja het volgende:
Ik ga richting bed. (zonder vriendin)...
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:44 schreef TwenteFC het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ae_wan.html#comments
Wat een slappe hap van een medespelers heb je dan. Ik zou dan ook thuis blijven.
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:42 schreef RensAjacied het volgende:
Vitesse overigens____!
Club zonder principes.
Jammer ditquote:Op zondag 5 januari 2014 23:46 schreef Smoofie het volgende:
Oh, ik haat vrouwen, dat moet nog even gezegd worden.
Maar meisjes...quote:Op zondag 5 januari 2014 23:46 schreef Smoofie het volgende:
Oh, ik haat vrouwen, dat moet nog even gezegd worden.
Awwwquote:Op zondag 5 januari 2014 23:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow nog even hoi zeggen
KnutIk heb je gemist
Aparte ui stijnquote:Op zondag 5 januari 2014 23:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knut, grote steunpilaar van de SC.
nee, daarvoor is drank toch te veel een primaire levensbehoeftequote:Op zondag 5 januari 2014 23:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sowieso, ze kunnen het wel weer lekker met 2% verhogen, de kans zit er in deze tijd dik in dat er meer dan 2% minder wordt gekocht nu, dus werkt totaal averechts.
Whiskyquote:Op zondag 5 januari 2014 23:51 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, daarvoor is drank toch te veel een primaire levensbehoefte
Ja bier , wijn en de populaire zooi, de kleinere slijterijen met een breder assortiment zullen er last van ondervinden.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:51 schreef Adames het volgende:
[..]
nee, daarvoor is drank toch te veel een primaire levensbehoefte
ze zeggen ook dat laagste inkomens erop vooruitgaan, maar dat verwaarloos je met de verhoogde accijnzen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:54 schreef Smoofie het volgende:
Net zoals met tanken, die 2% verhoging kan er echt wel voor zorgen dat men meer dan 2% minder tankt, vooral gezien het consumentenvertrouwen als zo laag is en men al erg laat op het geld.
Maar goed mensen blijven toch wel benzine nodig hebben.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:54 schreef Smoofie het volgende:
Net zoals met tanken, die 2% verhoging kan er echt wel voor zorgen dat men meer dan 2% minder tankt, vooral gezien het consumentenvertrouwen als zo laag is en men al erg laat op het geld.
Ja dus? Daarom stort de vraag nooit in, maar er kan heus wel een daling van 2% zijn, het is niet dat mensen niet meer gaan tanken, maar dat ze hun tank minder vol gooien en minder gaan rijden waardoor ze ook weer minder vaak hoeven te tanken.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar goed mensen blijven toch wel benzine nodig hebben.
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:57 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dus? Daarom stort de vraag nooit in, maar er kan heus wel een daling van 2% zijn, het is niet dat mensen niet meer gaan tanken, maar dat ze hun tank minder vol gooien en minder gaan rijden waardoor ze ook weer minder vaak hoeven te tanken.
nee, die producten erg inelastischquote:Op zondag 5 januari 2014 23:54 schreef Smoofie het volgende:
gesubsidieerde brandstof, wat een genotquote:
fapfapquote:Op zondag 5 januari 2014 23:59 schreef Adames het volgende:
[..]
gesubsidieerde brandstof, wat een genot
Syrië gaat los.quote:Op maandag 6 januari 2014 00:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is er nog iets gebeurd in het nieuws saind? Vertel me alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |