Dat bepaal ik nog altijd zelf hoorquote:Op zondag 5 januari 2014 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat valt dus reuze mee. Maar goed ik wens je nog een fijne avond! Niet teveel bekkenstoten hé?
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap ik. Kleine meisjes ook.
Helaas is onder de elf voor pappa zelf.
Ik vond het wel geloofwaardig eigenlijk, maar dat zout dat blijf je proevenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja dat zei ik destijds ook, tegen degene die het mij vertelde. Nooit geprobeerd, maar goed dat je bevestigt wat ik dacht.
Hopelijk trappen je ouders je de deur uit.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik nog altijd zelf hoor.
Ik zal het even melden aan mijn ouders dit bericht. Ze zullen wel luisteren naar een 13-jarige Fries.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hopelijk trappen je ouders je de deur uit.
Nee, die kijkt thuisquote:Op zondag 5 januari 2014 23:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gaat je man weleens mee naar Feyenoord?
Dit is weer een mislukte poging tot grappig zijn Jr. Maar ik hoop je weer goed gelachen hebt om mij dan je morgen weer met veel moed terug naar school waar je het sukkeltje van de klas bent. Nogmaals een fijne avond.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal het even melden aan mijn ouders dit bericht. Ze zullen wel luisteren naar een 13-jarige Fries.
een shotje zelfs en het dan nog niet proevenquote:
Waar zijn jouw posts eigenlijk een poging toe?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit is weer een mislukte poging tot grappig zijn Jr. Maar ik hoop je weer goed gelachen hebt om mij dan je morgen weer met veel moed terug naar school waar je het sukkeltje van de klas bent. Nogmaals een fijne avond.
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee, die kijkt thuis![]()
Hij is vandaag wel geweest
Maar hij weet met wie ik gaat, en hij zei: voor Kapi en Sjaak moet je wel een beetje oppassen
Ik moest lachen
Actie -> reactie Stinho.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zijn jouw posts eigenlijk een poging toe?
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit is weer een mislukte poging tot grappig zijn Jr. Maar ik hoop je weer goed gelachen hebt om mij dan je morgen weer met veel moed terug naar school waar je het sukkeltje van de klas bent. Nogmaals een fijne avond.
Oppassen voor Sjaakquote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee, die kijkt thuis![]()
Hij is vandaag wel geweest
Maar hij weet met wie ik ga, en hij zei: voor Kapi en Sjaak moet je wel een beetje oppassen
Ik moest lachen
ok Caland je hebt gelijkquote:Op zondag 5 januari 2014 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
een shotje zelfs en het dan nog niet proeven
zoals ik al zei
kuthoeren
Oh ja klopt. Was chick van HMF die helemaal weg was hoorde ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarna in de kuip nuchter geworden (ietsie) En pas weer in Murphy's wat bier gedronken
Rens wil ons toch duidelijk maken hoe stoer hij is?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar zijn jouw posts eigenlijk een poging toe?
Die moet voortaan meer zuipenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja klopt. Was chick van HMF die helemaal weg was hoorde ik.
Ik heb de stille hoop dat hij daadwerkelijk het beroep van 'stoer persoon' uitoefent in de openbare wereld.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Rens wil ons toch duidelijk maken hoe stoer hij is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |