PSV kampioenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan scoort hij ook nog eens met Feyenoord v SC Heerenveen.
Wat wil je nog meer?
Hij was wel enigszins verbaasd iigquote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef Adames het volgende:
[..]
die moet ook hebben gedacht, 'wat heb ik verkeerd gedaan?'
Dan lach je toch nog eens. Of is je depressie alweer voorbij?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja kijk dit bedoel ik.
Rens wat weet je me toch altijd weer aan het lachen te brengen
dat in het drankje hebben gedaan is toch altijd zo'n slecht excuusquote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wel
Ik dacht laatst dat ik dronken was, tot ik hoorde via via dat ze wat in me drankje hadden gedaan.
Nu snap ik waarom de brunette en ik de weg kwijt waren
Dat was dus die avond van die foto
Je weet dat die verhalen 9 van de 10 keer verzonnen zijn door kuthoeren uit schaamte.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wel
Ik dacht laatst dat ik dronken was, tot ik hoorde via via dat ze wat in me drankje hadden gedaan.
Oi. Jij was tegen PEC ook al best wel weg hoor...quote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wel
Het grappige is dat je nog echt denkt mij hiermee te kwetsen ookquote:Op zondag 5 januari 2014 23:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan lach je toch nog eens. Of is je depressie alweer voorbij?
Wtf manquote:Op zondag 5 januari 2014 23:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een keer pikzwart gekotst door maagbloeding na teveel speed en drank
moet je toch ook wel een beetje proevenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet dat die verhalen 9 van de 10 keer verzonnen zijn door kuthoeren uit schaamte.
Snap ik. Kleine meisjes ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heeft daar helemaal niks mee te maken hoor
Maar ik vind jongere mannen gewoon leuker
Haha leuk ja. Echt geniaal. Ik zit me nu zo te verbijten achter mijn laptop mienjong.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het grappige is dat je nog echt denkt mij hiermee te kwetsen ook.
Ja dat dacht ik ook.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:31 schreef Adames het volgende:
[..]
dat in het drankje hebben gedaan is toch altijd zo'n slecht excuus
Volgens mij heb je die laptop ondertussen al in je bek.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Haha leuk ja. Echt geniaal. Ik zit me nu zo te verbijten achter mijn laptop mienjong.
Nee moppie het was wel de tequilaquote:Op zondag 5 januari 2014 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.
Ik heb een totale black out gehad. Echt zo vaag, nog nooit gehad.
Ik gaf de schuld aan de tequila. Maar dat was het dus niet.
Ik let voortaan wel op in die bar. Dit gaat niet nog een keer gebeuren
blablablaquote:Op zondag 5 januari 2014 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.
Ik heb een totale black out gehad. Echt zo vaag, nog nooit gehad.
Ik gaf de schuld aan de tequila. Maar dat was het dus niet.
Ik let voortaan wel op in die bar. Dit gaat niet nog een keer gebeuren
Dat hoorde ik ook ja, blijkt onzin te zijnquote:Op zondag 5 januari 2014 23:33 schreef Smoofie het volgende:
HEt schijnt dat je GHB niet proeft met meer dan normaal zure jus d'orange.
Dat valt dus reuze mee. Maar goed ik wens je nog een fijne avond! Niet teveel bekkenstoten hé?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je die laptop ondertussen al in je bek.
Ja dat zei ik destijds ook, tegen degene die het mij vertelde. Nooit geprobeerd, maar goed dat je bevestigt wat ik dachtquote:Op zondag 5 januari 2014 23:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook ja, blijkt onzin te zijn
Ik schaam me nergens voor. Ik heb nog nooit ergens spijt van gehad.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet dat die verhalen 9 van de 10 keer verzonnen zijn door kuthoeren uit schaamte.
Ow maar dat was aangeschotenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oi. Jij was tegen PEC ook al best wel weg hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |