Ow ok sorry.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Whahaha. Nee omdat je zo kortaf deed.
Dat is irritant
Wat was dan de bedoeling? Wat was dan het nut van die achterlijke opmerking?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was ook helemaal niet mijn bedoeling.
Ik ook niet, nog nooit gekots van drank of drugs.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef DonRaja het volgende:
Nog nooit moeten kotsen van drank. Ben ook nog nooit echt dronken geweest. Volgens mij.
Ik ben vorige week al genezen van de alcohol.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef DonRaja het volgende:
Nog nooit moeten kotsen van drank. Ben ook nog nooit echt dronken geweest. Volgens mij.
Van mij ook een hele tijd geleden.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef DonRaja het volgende:
Zodat jij mad wordt.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat was dan de bedoeling? Wat was dan het nut van die achterlijke opmerking?
Ik heb een keer pikzwart gekotst door maagbloeding na teveel speed en drankquote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ook niet, nog nooit gekots van drank of drugs.
Dat willen vrouwen toch altijdquote:Op zondag 5 januari 2014 23:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, ik zou ook geen oude vent willen
Nou nou nou wat ben ik boos. Ik zeg alleen dat jij achterlijk bent. Idioot!quote:Op zondag 5 januari 2014 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zodat jij mad wordt.
Hahahaha xd.
quote:Op zondag 5 januari 2014 23:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een keer pikzwart gekotst door maagbloeding na teveel speed en drank
M'n vader kwam ook de badkamer opgelopen omdat het 10 uur sochtends ofzo was, laat thuis.quote:
Ja kijk dit bedoel ik.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou nou nou wat ben ik boos. Ik zeg alleen dat jij achterlijk bent. Idioot!
Ooh jij domineert graag?quote:Op zondag 5 januari 2014 23:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uh nee
Al mijn vriendjes waren altijd jonger
die moet ook hebben gedacht, 'wat heb ik verkeerd gedaan?'quote:Op zondag 5 januari 2014 23:29 schreef Saind het volgende:
[..]
M'n vader kwam ook de badkamer opgelopen omdat het 10 uur sochtends ofzo was, laat thuis.
Ik had een interessant examenjaar
Een vriend van mij heeft een keer in zijn slaap pikzwart gekotst over mijn bank. Dat avondje alleen thuis was erg kut geëindigd. We waren ook nog geen 16quote:Op zondag 5 januari 2014 23:28 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een keer pikzwart gekotst door maagbloeding na teveel speed en drank
En dan scoort hij ook nog eens met Feyenoord v SC Heerenveen.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als hij het daar nog redelijk doet ook.
Ik welquote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef DonRaja het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |