Precies hetzelfde hier.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:24 schreef Saind het volgende:
[..]
Bij mij de zomervakantie dat ik naar de brugklas ging, lopen kotsen als een zotte
Ja wat wil je dan?quote:
1,2 jaquote:Op zondag 5 januari 2014 23:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij was toch al voor 1,5 miljoen gekocht halfjaar terug?
Nou nou nouquote:Op zondag 5 januari 2014 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan?
Dat ik zeg neuken? Zodat ik je piemeltje kan checken
Dat wil ik niet namelijk
Gefeliciteerdquote:Op zondag 5 januari 2014 23:18 schreef Tyron het volgende:
Transfer voltooid
Kopieer je download-link:
jr kan wel wat jongers en strakkers krijgenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan?
Dat wil ik niet namelijk
20 jaar jonger.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:26 schreef Adames het volgende:
[..]
jr kan wel wat jongers en strakkers krijgen
Whahaha. Nee omdat je zo kortaf deed.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja wat wil je dan?
Dat wil ik niet namelijk
Nee hoor. Ik ben nuchter en ik heb trek. Ik ga zo slapenquote:Op zondag 5 januari 2014 23:26 schreef Smoofie het volgende:
Tering charmed, heb je gedronken of ben je gedumpt?
ik dit jaar nog nietquote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef DonRaja het volgende:
Nog nooit moeten kotsen van drank. Ben ook nog nooit echt dronken geweest. Volgens mij.
Kom een keertje langs danquote:Op zondag 5 januari 2014 23:27 schreef DonRaja het volgende:
Nog nooit moeten kotsen van drank. Ben ook nog nooit echt dronken geweest. Volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |