SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
Oke die is wel grappig jaquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:02 schreef Nikmans het volgende:
Ok sommige zijn wel leuk
[ afbeelding ]
Een tatta is een blankequote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dankzij die plaatjes weer ik dat Tatta's niet 'vrouwen' betekent, maar 'Nederlanders'.
Bedankt Facebook, voor deze broodnodige aanvulling op mijn straattaalskills!
https://www.facebook.com/TattasBeLikequote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:06 schreef klawie het volgende:
Ik vindt alleen de nigga be like pagina
Beetje jammer wel de invasie van staattaal in klb, google me helemaal suf naar straatwoordenboek.nl.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dankzij die plaatjes weer ik dat Tatta's niet 'vrouwen' betekent, maar 'Nederlanders'.
G watte jij wettuh over die straattalluh? Jquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje jammer wel de invasie van staattaal in klb, google me helemaal suf naar straatwoordenboek.nl.
Moet de eerste nog tegenkomen waar ik om kan lachen hoor.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:12 schreef Nikmans het volgende:
Ongeveer 1% is grappig, toch maar even geliked
Ja, dat is 'm.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:19 schreef Nikmans het volgende:
Is dit fusionfreak? Volgens mij wel he
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:
Post eens screenshots dan van reacties van mensen die het racistisch vinden.
Overigens vind ik "tattas" een beetje suf klinken.
Thnx.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:21 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar zijn dat blanke mensen die klagen, normaal klagen donkere mensen veel sneller over dit soort dingen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:21 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:24 schreef porsche1 het volgende:
Alle negers van Facebook af aub.
Gore racisten.![]()
Ik eis dat mevrouw Verdonk een onafhankelijk onderzoek gaat starten in belang van het volk!quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Idd.
Tijd voor kamervragen. Dat dit kan!
?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:22 schreef eend112 het volgende:
[..]
Maar zijn dat blanke mensen die klagen, normaal klagen donkere mensen veel sneller over dit soort dingen.
jij bent geen NLder?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:26 schreef klawie het volgende:
Als nederlander is het denk ik moeilijk om hier de humor van in te zien omdat het voor jullie normaal is maar als je met andere normen en waarden bent opgegroeid dan zie je hier echt wel de humor van in
Mee eens, voor Nederlanders is dit gewoon minder grappig dan voor een allochtoon.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:26 schreef klawie het volgende:
Als nederlander is het denk ik moeilijk om hier de humor van in te zien omdat het voor jullie normaal is maar als je met andere normen en waarden bent opgegroeid dan zie je hier echt wel de humor van in
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:35 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Ik ben van mening dat het wel racistisch is maar dat doet me niet zoveel, wees blij dat de nakomelingen van onze slaven ( die toch geen hogere functies bekleden dan vakkenvuller bij de action ) eens een lolletje ten koste van ons kunnen maken.. Ik bedoel maar.. Als je van je kutbaantje terugkomt in je achterstandswijk moet je toch iets om de welvarende blanken een beetje voor lul (proberen) te zetten..
Juist niet. De hele kern van humor (in het algemeen) is om herkenbare dingen in een andere context te plaatsen of de context te ridiculiseren. M.a.w, hoe herkenbaarder iets is, hoe makkelijker het is om de humor ervan in te zien.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:26 schreef klawie het volgende:
Straattaal is voor het overgrote gedeelte Surinaams, maar al die schoffies doen alsof ze een eigen taal in elkaar knutselen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Beetje jammer wel de invasie van staattaal in klb, google me helemaal suf naar straatwoordenboek.nl.
ja wanneer je een uitkering moet aanvragen of kinderbijslag of w.a.o. of bijstand of of of ofquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:28 schreef klawie het volgende:
[..]
Op papier wel in de praktijk alleen als het uitkomt
racistquote:Op zaterdag 4 januari 2014 19:24 schreef Abed het volgende:
tattas be like als ik niet werk verveel ik me na een tijdje.
Ik ben van mening dat het wel racistisch is maar dat doet me niet zoveel, wees blij dat de nakomelingen van onze slaven ( die toch geen hogere functies bekleden dan vakkenvuller bij de action ) eens een lolletje ten koste van ons kunnen maken.. Ik bedoel maar.. Als je van je kutbaantje terugkomt in je achterstandswijk moet je toch iets om de welvarende blanken een beetje voor lul (proberen) te zetten..
Ik heb er ook moeite mee deze termen. Wie weet kunnen we samen naar een jaren 70 party. Misschien wat meer ons ding.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:05 schreef HaywoodJablome het volgende:
haha u mad.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:35 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Dan hoef ik me ook niet schuldig te voelen dat ik het niet grappig vind.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:28 schreef ntm het volgende:
Mee eens, voor Nederlanders is dit gewoon minder grappig dan voor een allochtoon.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:21 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:19 schreef Nikmans het volgende:
Is dit fusionfreak? Volgens mij wel he
[ afbeelding ]
Gelukkig heb ik de koffie opquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wist tot het topic niet eens wat het betekende dus vatte het ook niet racistisch op. Nu ik het wel weet ook niet, lekker belangrijk die kutplaatjes.
Op een neger kan je harder trappen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:02 schreef IPA35 het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen een neger en een fiets?
Zonder ketting werken ze niet.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Op een neger kan je harder trappen?
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:21 schreef ntm het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Racist!quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:59 schreef Diemux het volgende:
Die "memes" zijn stuk voor stuk slecht... totaal geen humor.
Degene die gebaseerd zijn op stereotypen en waar dus een kern van waarheid inzit zijn altijd wel leuk.quote:
try mequote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:30 schreef Drakire het volgende:
[..]
Degene die gebaseerd zijn op stereotypen en waar dus een kern van waarheid inzit zijn altijd wel leuk.
Je maakt onderscheid op huidskleur. Dat is net zo erg als een neger een zwartjoekel noemen.quote:
Alleen blanke mensen kunnen racisten zijn. Dat weet toch iedereen?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je maakt onderscheid op huidskleur. Dat is net zo erg als een neger een zwartjoekel noemen.
lol, just lolquote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:35 schreef BeavisnKutthead het volgende:
Deze racistquote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:32 schreef Abed het volgende:
EN ZWARTE PIET IS VAN ONS DAAR BLIJVEN JULLIE MET JE FIKKEN VANAF!
Tattas
Ja maar blank zou ook een duitser kunnen zijn zeg maar...maar tatta is wel specefiek gericht op NL mensen. Zelfde als kaaskop maar dan net iets minder als scheldwoord.quote:
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:24 schreef IPA35 het volgende:
Tevens zijn allochtonen die bang zijn voor honden ook klachtwaardig.
"Oeehhhh hij gaat me bijten!11!11quote:
nee nog erger! likken!!!quote:
high five is ook aardig tatta's be likequote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:37 schreef Nikmans het volgende:
Degene die een plaatje van maikuuul maakt met tattas be like "check die G-star truitje" trakteer ik op een high five
ja dat zijn de blanke nuquote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:48 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik dacht dat alleen ethnische minderheden huilie huilie deden om racisme
Guilty of being white.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 20:34 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Alleen blanke mensen kunnen racisten zijn. Dat weet toch iedereen?
Dat was tegen de islam en niet tegen moslims. Blijft grappig hoe mensen dat toch altijd als één zien (dat is ook meteen de kern van het probleem).quote:Op zaterdag 4 januari 2014 21:44 schreef TheMagnificent het volgende:
Recentelijk nog Wilders met zijn trieste stickertjes.
Leuk en wel, maar de Islam bepaalt grotendeels wel de identiteit van diezelfde moslims. Op die fiets kun je ook zeggen dat bovenstaande memes gericht zijn op de Nederlandse cultuur en niet op Nederlanders an sich.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat was tegen de islam en niet tegen moslims. Blijft grappig hoe mensen dat toch altijd als één zien (dat is ook meteen de kern van het probleem).
Leuk en wel, maar hij valt dus niet direct moslims aan, punt. Wat hun identiteit ook moge zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Leuk en wel, maar de Islam bepaalt grotendeels wel de identiteit van diezelfde moslims. Op die fiets kun je ook zeggen dat bovenstaande memes gericht zijn op de Nederlandse cultuur en niet op Nederlanders an sich.
wilders teert op haat, gaat dus nooit gebeurenquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:59 schreef wenfer2 het volgende:
inb4:
Geert Wilders/PVV/moslim/islam -bashing![]()
Stop the hate!
Dat is slechts jouw mening en tevens een onjuiste constatering.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
wilders teert op haat, gaat dus nooit gebeuren
pipo doet huilie huilie over haatbaarden, maar is zelf de grootste handelaar in haat in nederlandquote:Op zaterdag 4 januari 2014 23:17 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat is slechts jouw mening en tevens een onjuiste constatering.
Zo veel waarheid, gelukkig heeft niet iedere tatta het incasseringsvermogen van een kleuter inderdaad. Veel "tatta's" van mijn vriendengroep hebben die pagina ook geliked en vinden er veel ook grappig.quote:Op zondag 5 januari 2014 02:03 schreef VeniVidiViciV het volgende:
Tattas zijn (autochtone blanke) Nederlanders.
Sws mensen die alles te serieus nemen. Zoveel nigger jokes en allochtonen maar als het een keer over jullie gaat huilie huilie (een paar dan, ik weet dat niet iedereen een incasseringsvermogen van een kleuter heeft)
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:06 schreef klawie het volgende:
Ik vindt alleen de nigga be like pagina
Gastquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat was tegen de islam en niet tegen moslims. Blijft grappig hoe mensen dat toch altijd als één zien (dat is ook meteen de kern van het probleem).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2014 11:03:24 ]
Dit raakt kant noch wal.quote:Op zondag 5 januari 2014 10:50 schreef SunTzu het volgende:
Tattas be like net wasje gedraaid, frituurpan aangezet en nu wachten tot mijn mannetje thuis in ons kasteeltje komt.
Het was een Turk die dat zei op PowNews.quote:Op zondag 5 januari 2014 00:21 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
moccies be like:
"ik neuk jullie allemaal de moeder'
Welk verband is er tussen humor en IQ waarde? Misschien heb je wel een primeur.quote:Op zondag 5 januari 2014 11:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moest niet een keer glimlachen, vraag me dus eigenlijk af wat het gemiddelde IQ is van de niet-blanken..
quote:Op zondag 5 januari 2014 11:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gast!!!
Zeg het eens, knul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
En dit inderdaadquote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:44 schreef o.us2.0 het volgende:
Mensen die die pagina DISCRIMINATIE!!!!111 vinden en maar wel keer op keer andere volkeren belachelijk makenTypisch weer.
Onmogelijk te meten natuurlijkquote:Op zondag 5 januari 2014 12:07 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Lol wel grappig
[..]
Welk verband is er tussen humor en IQ waarde? Misschien heb je wel een primeur.
Gewoon allebei doen, lekker bashen op alles en iedereen maar ook niet huilen als je zelf aangepakt wordt.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 22:44 schreef o.us2.0 het volgende:
Mensen die die pagina DISCRIMINATIE!!!!111 vinden en maar wel keer op keer andere volkeren belachelijk makenTypisch weer.
Die Marokkaanse Nederlanders die stoer pochen met hun "dure" auto's als ze op vakantie naar Marokko gaanquote:Op zondag 5 januari 2014 13:58 schreef MagicIsland1 het volgende:
https://www.facebook.com/AllochtoonBeLike
[ afbeelding ]
Ik vind ze beide goed
Wat is rasistisch.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef HalveZware het volgende:
Racisme kan ik het niet noemen, Nederlandders zijn inderdaad wel een erg typisch volk.
en daar kun je uren lang stereotypen uit nemen en die proberen te projecteren op een "grappige" manier.
Wat ik echter WEL kwalijk vind is, dat wij dit dan maar goed moeten vinden, maar als ik vraag "Weet je de overeenkomts tussen een auto met airo en een turk met botkanker?" dat het rasistisch is.
terwijl dit ook niet meer is dan het uitlichten van een stereotype.
Dus ik zeg, jullie mogen de blanke best beetje afzeiken, maar dan wil ik ze ook niet meer horen over zwartepiet, de negerzoen, de jodenkoek etc etc etc
Lees me post nog een keer?quote:
Tatta als in blank wel. Maar tata is in het marokkaans aardappel.quote:
Grappig. In het Surinaams betekend tata ook aardappel.quote:Op zondag 5 januari 2014 20:27 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Tatta als in blank wel. Maar tata is in het marokkaans aardappel.
quote:Op zaterdag 4 januari 2014 17:59 schreef Diemux het volgende:
Die "memes" zijn stuk voor stuk slecht... totaal geen humor.
Maar dit vind ik echt kei cool.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:08 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Grappig. In het Surinaams betekend tata ook aardappel.
Die autoquote:Op zondag 5 januari 2014 14:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Die Marokkaanse Nederlanders die stoer pochen met hun "dure" auto's als ze op vakantie naar Marokko gaanZo waar die meme.
De rijke locals in Tanger doen het beter.
[ afbeelding ]
En ja, dit is in Tanger.
Die auto is echt geniaal. Zou zo in een science fiction film kunnen.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:32 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Die Marokkaanse Nederlanders die stoer pochen met hun "dure" auto's als ze op vakantie naar Marokko gaanZo waar die meme.
De rijke locals in Tanger doen het beter.
[ afbeelding ]
En ja, dit is in Tanger.
Zeer onterecht vooroordeel dit. Mijn collega's die van oorsprong uit het buitenland komen,zoals bijvoorbeeld Duitsland, hadden het er laatst over dat ze het gek vonden dat het in Nederland ongebruikelijk is om de bon op te splitsen, terwijl ze dit in het thuisland wel doen.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 18:03 schreef Marsenal het volgende:
Die apart afrekenen foto is wel echt hilarisch. Typisch nederlander ding ook. Met zn vieren uit eten voor 300 euro en dan na afloop vragen of de bediening even alles op aparte bonnetjes zet.
En daarna janken dat er een capuccino teveel op je bonnetje staat.
Zoals zoveel van die plaatjes. Allemaal leuk en aardig, maar 'typisich Nederlands'? Niet echt.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:27 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Zeer onterecht vooroordeel dit. Mijn collega's die van oorsprong uit het buitenland komen,zoals bijvoorbeeld Duitsland, hadden het er laatst over dat ze het gek vonden dat het in Nederland ongebruikelijk is om de bon op te splitsen, terwijl ze dit in het thuisland wel doen.
Stereotype? Leg eens uit? Ik vind het meer een doodsverwensing naar alle Turken. Dat is wat anders dan het uitlichten van zuinigheid.quote:Op zondag 5 januari 2014 14:39 schreef HalveZware het volgende:
Wat ik echter WEL kwalijk vind is, dat wij dit dan maar goed moeten vinden, maar als ik vraag "Weet je de overeenkomts tussen een auto met airo en een turk met botkanker?" dat het rasistisch is.
terwijl dit ook niet meer is dan het uitlichten van een stereotype.
Inderdaad, in Duitsland vraagt de bediening voor het opmaken van de rekening of het apart of samen moet/mag.quote:Op maandag 6 januari 2014 09:27 schreef NietDoen het volgende:
[..]
Zeer onterecht vooroordeel dit. Mijn collega's die van oorsprong uit het buitenland komen,zoals bijvoorbeeld Duitsland, hadden het er laatst over dat ze het gek vonden dat het in Nederland ongebruikelijk is om de bon op te splitsen, terwijl ze dit in het thuisland wel doen.
Sommigen zijn idd te makkelijk bedacht, maar de memes die leuk genoeg zijn zetten je wel aan het denken. Dingen van vroeger, zoals je ouders zich gedroegen, daar wordt nu een spiegel voorgehouden.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het wel komisch, maar het is 99% gewoon de oude "kaaskoppenmoppen" van de belgen natuurlijk.
dan is het geen memequote:Op maandag 6 januari 2014 15:50 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Sommigen zijn idd te makkelijk bedacht, maar de memes die leuk genoeg zijn zetten je wel aan het denken. Dingen van vroeger, zoals je ouders zich gedroegen, daar wordt nu een spiegel voorgehouden.
Ik ben een Rotterdams binnenstadsprodukt, blond, blauwe ogen, blank... En bij ons waren de verjaardagsfeestjes van de schaaltjes kaas, worst en een toefje mosterd, zaten we 'gezellig' op een rijtje bij een verjaardagsfeestje, lieten we uitstapjes afhangen van het besteedbaar bedrag...
Juist die herkenbaarheid is grappig.
toen het over blanke ging was het slecht en bij de plaatjes over de allochtonen vondt je het goeie grappenquote:Op maandag 6 januari 2014 07:08 schreef de_boswachter het volgende:
Slechtste humor ooit.!!!!!!!
Doe het dan goed als je het blanke superieure ras te kakken wil zetten...
Haha preciesquote:Op maandag 6 januari 2014 20:21 schreef klawie het volgende:
[..]
toen het over blanke ging was het slecht en bij de plaatjes over de allochtonen vondt je het goeie grappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
quote:Op maandag 6 januari 2014 20:43 schreef jogy het volgende:
ff kijken of ik hem begrijp hoor
Jij snapt hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Of '30% is goed genoeg'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zag net op ned3 stukje van de social club, daar hadden ze op het eind lucille(van lingo) be like plaatjes, was leuk maar kan er geen 1 vinden.[b]Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:[/b]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders. :(
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
Wat doe ik niet?quote:Op maandag 6 januari 2014 20:16 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dan is het geen meme
want jij doet het niet
Je hebt gelijk, eigenlijk doen we een swingerfeestje. Vrouwen die op tafel dansen en een beetje tieten flashen. De heren rennen bloot rond en roepen naar de vrouwen: "ik kom je pakken, ik kom je pakken". Ik werd wakker met een tot nu nog onbekende vrouw naast mij. Wegwezen, want ze weegt minstens zoveel als mijn motorfiets.quote:
Ga terug mijn plantage op, hup hup, nu.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:56 schreef Saartje1989 het volgende:
Zoooo geweldig dit! Nu de rollen zijn omgedraaid zijn alle "Hollanders" beledigd en is het opeens discriminatie hahaha. Totaal geen zelfspot.
Ik ga hier eens even lekker op in:
1. Tatta staat idd voor witte. Nee nee nee NIET voor blanke. Wij (suri's, anti's, Afrikanen) worden ook altijd zwarte genoemd ipv bruin. Jullie zijn dus wit.
2. Hoe ironisch dat je Hollanders nu hoort klagen dat ze tattas geen mooie benaming vinden. ahahahahaha deal with it B*tch. wij dealen al jaaaaren met jullie walgelijk bedachte benaming "Neger/negerin". En daar smijten jullie maar al te graag mee. Nu is het onze beurt!
3. De facebook pagina "Niggas be like" bestond al veel langer voor "Tattas be like". Hoor je ons zo erg klagen?? Daar kunnen jullie met z'n allen toch ook allemaal zo hard om lachen? ;-) En andersom mag dan zeker niet he? Nee want dan is het discriminatie haha. Dat blijkt aan de link hieronder:
4. Tattas be like: Laten we een Facebook pagina aan maken tegen de Tattas be like page. Dit is discriminatie. https://www.facebook.com/Petattatitie
5. Nu moeten jullie maar eens een keer je mond dicht houden en maar accepteren wat er gebeurd. Net als wij dat elk jaar moeten met het domme sinterklaasfeest en voor de rest het gehele jaar met jullie grapjes.
Groetjessss Kusjesss!
Haha, is dat typisch voor Nederlanders? Hoe doen Surinamers/Antillianen dat dan? Dit zijn over het algemeen toch niet de meest kapitaalkrachtige groepen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:07 schreef Voszje het volgende:
Het boeit me echt geen ruk, ik vind sommige plaatjes nog best grappig.
[ afbeelding ]
Dit zie je toch tijdens ieder dagje Efteling, Walibi of wel park dan ook.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ga terug mijn plantage op, hup hup, nu.
Geen idee of het alleen typisch voor Nederlanders is, maar ik vind het wel passen. In Rusland heb ik het nog nooit in een (pret)park gezien verder. Toen ik in Disneyland Parijs was stond er een Nederlands gezin achter me in de rij. Die hadden gewoon een kuipje boter, een zak brood en messen mee om in de rij nog even broodjes te gaan smeren. Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:11 schreef Ludd het volgende:
[..]
Haha, is dat typisch voor Nederlanders? Hoe doen Surinamers/Antillianen dat dan? Dit zijn over het algemeen toch niet de meest kapitaalkrachtige groepen?
Die gaan nooit naar een pretpark want die mensen zijn daar te lui voor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:11 schreef Ludd het volgende:
[..]
Haha, is dat typisch voor Nederlanders? Hoe doen Surinamers/Antillianen dat dan? Dit zijn over het algemeen toch niet de meest kapitaalkrachtige groepen?
Tegen wie heb je het eigenlijk? Of ben je gewoon aan het roeptoeteren?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:56 schreef Saartje1989 het volgende:
Zoooo geweldig dit! Nu de rollen zijn omgedraaid zijn alle "Hollanders" beledigd en is het opeens discriminatie hahaha. Totaal geen zelfspot.
1. Tatta staat idd voor witte. Nee nee nee NIET voor blanke. Wij (suri's, anti's, Afrikanen) worden ook altijd zwarte genoemd ipv bruin. Jullie zijn dus wit.
2. Hoe ironisch dat je Hollanders nu hoort klagen dat ze tattas geen mooie benaming vinden. ahahahahaha deal with it B*tch. wij dealen al jaaaaren met jullie walgelijk bedachte benaming "Neger/negerin". En daar smijten jullie maar al te graag mee. Nu is het onze beurt!
3. De facebook pagina "Niggas be like" bestond al veel langer voor "Tattas be like". Hoor je ons zo erg klagen?? Daar kunnen jullie met z'n allen toch ook allemaal zo hard om lachen? ;-) En andersom mag dan zeker niet he? Nee want dan is het discriminatie haha. Dat blijkt aan de link hieronder:
4. Tattas be like: Laten we een Facebook pagina aan maken tegen de Tattas be like page. Dit is discriminatie. https://www.facebook.com/Petattatitie
5. Nu moeten jullie maar eens een keer je mond dicht houden en maar accepteren wat er gebeurd. Net als wij dat elk jaar moeten met het domme sinterklaasfeest en voor de rest het gehele jaar met jullie grapjes.
Groetjessss Kusjesss!
En als je klaar bent kun je bij mij katoenplukken.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
haha prachtig. Echt prachtig om te zien dit ook weer! ;-)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:09 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Uh uh, jij hoort achterin de bus, niet voorin.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:16 schreef Saartje1989 het volgende:
[..]
haha prachtig. Echt prachtig om te zien dit ook weer! ;-)
Besef je eventjes dat de meeste bruine mensen aan de top staan in: de muziekindustrie, politiek, sport. Ooh en besef daarnaast ook eventjes dat wij als bruine mensen de eerste mensen waren. Dus dat jij een afstammeling van mij bent? Werk jij maar op mijn plantage bitch! En poets gelijk even m'n auto. hahaha
Tis maar net welke tak van sport je bekijkt of welk muziek genre. Verder is de politiek nog een vrij blanke aangelegenheid.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:16 schreef Saartje1989 het volgende:
[..]
Besef je eventjes dat de meeste bruine mensen aan de top staan in: de muziekindustrie, politiek, sport.
Evolutionair gezien is er een zijsprong ontstaan, daar in de gebieden waar pigment van minder belang was 'verdween' het. Verder stammen we met zijn allen, planten en dieren, van een stukje oer dna.quote:Ooh en besef daarnaast ook eventjes dat wij als bruine mensen de eerste mensen waren. Dus dat jij een afstammeling van mij bent? Werk jij maar op mijn plantage bitch! En poets gelijk even m'n auto. hahaha
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:25 schreef Keukendrol het volgende:
Ik realiseer me opeens dat er ook negroïde FOK!ers zijn.
Best een openbaring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Niet om heel lullig te doen en verder interesseren mij die plaatjes geen hol zoals 90% van het gezemel over rassen mij geen reet interesseert en ik op onzinnigheden gebaseerd vind maar je komt tamelijk gefrustreerd over. Alsof jij je jaren en jaren en jaren en jaren hebt zitten te verbijten en nu eindelijk je kans ziet om ook even 'los' te gaan.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:56 schreef Saartje1989 het volgende:
Groetjessss Kusjesss!
Die hebben hier de overhand juist, samen met de zuiderlingen (Brabant/Limburg).quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:25 schreef Keukendrol het volgende:
Ik realiseer me opeens dat er ook negroïde FOK!ers zijn.
Best een openbaring.
Nee niks lulligs aan beste Frank. Klopt helemaal! Kun je het me kwalijk nemen? ;-)quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Niet om heel lullig te doen en verder interesseren mij die plaatjes geen hol zoals 90% van het gezemel over rassen mij geen reet interesseert en ik op onzinnigheden gebaseerd vind maar je komt tamelijk gefrustreerd over. Alsof jij je jaren en jaren en jaren en jaren hebt zitten te verbijten en nu eindelijk je kans ziet om ook even 'los' te gaan.
dumb troll is dumbquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:16 schreef Saartje1989 het volgende:
[..]
Besef je eventjes dat de meeste bruine mensen aan de top staan in: de muziekindustrie, politiek, sport. Ooh en besef daarnaast ook eventjes dat wij als bruine mensen de eerste mensen waren. Dus dat jij een afstammeling van mij bent? Werk jij maar op mijn plantage bitch! En poets gelijk even m'n auto. hahaha
Waar pigment van minder belang was "verdween" het? Je bedoelt waar het minder van belang was voor de blanke die de boel gewoon uitroeide? Halve waarheid he wat je nu zegt. Blijft een feit dat de donkere/bruine mens, de eerste mensen op aarde waren.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:23 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Tis maar net welke tak van sport je bekijkt of welk muziek genre. Verder is de politiek nog een vrij blanke aangelegenheid.
[..]
Uhmm...in Nederland is de politiek nog een vrij blanke aangelegenheid ja. Maar dat verbaasd mij ook niks. Ik kijk naar Amerika dat 100 keer machtiger is dan ons kikkerlandje. En wie staat daar aan de top? Juist. Obama.
Als ik kijk naar het meeste populaire muziek genre. En dat is pop. Dan staan Beyonce en Rihanna daar al jaren aan de top. Als ik kijk naar hiphop staan daar Jay-Z, kanye west etc etc. Als ik kijk naar dance muziek is Afrojack toch wel het populairst momenteel. Dusja...is maar net hoe je het wilt zien natuurlijk ;-)
Evolutionair gezien is er een zijsprong ontstaan, daar in de gebieden waar pigment van minder belang was 'verdween' het. Verder stammen we met zijn allen, planten en dieren, van een stukje oer dna.
Jij vergelijkt jullie negers nu met apen?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:39 schreef Saartje1989 het volgende:
[..]
Waar pigment van minder belang was "verdween" het? Je bedoelt waar het minder van belang was voor de blanke die de boel gewoon uitroeide? Halve waarheid he wat je nu zegt. Blijft een feit dat de donkere/bruine mens, de eerste mensen op aarde waren.
En dan toch het traagste zijn met vormen van beschavingquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:39 schreef Saartje1989 het volgende:
[..]
Waar pigment van minder belang was "verdween" het? Je bedoelt waar het minder van belang was voor de blanke die de boel gewoon uitroeide? Halve waarheid he wat je nu zegt. Blijft een feit dat de donkere/bruine mens, de eerste mensen op aarde waren.
Neger met kleine lul gespot.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:41 schreef Saartje1989 het volgende:
Deze was nog voor @ Pharkus bedoelt. haha ging ff wat fout ;-)
Uhmm...in Nederland is de politiek nog een vrij blanke aangelegenheid ja. Maar dat verbaasd mij ook niks. Ik kijk naar Amerika dat 100 keer machtiger is dan ons kikkerlandje. En wie staat daar aan de top? Juist. Obama.
Als ik kijk naar het meeste populaire muziek genre. En dat is pop. Dan staan Beyonce en Rihanna daar al jaren aan de top. Als ik kijk naar hiphop staan daar Jay-Z, kanye west etc etc. Als ik kijk naar dance muziek is Afrojack toch wel het populairst momenteel. Dusja...is maar net hoe je het wilt zien natuurlijk ;-)
Die paginaquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:56 schreef Saartje1989 het volgende:
Groetjessss Kusjesss!
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:56 schreef Saartje1989 het volgende:
Groetjessss Kusjesss!
Wauw, dit is mijn eerste keer op FOK en moet inderdaad zeggen dat niet iedereen even slim is. Geeft niks, kun jij ook niets aan doen Chai ;-). Als je goed om je heen kijkt is het vrij dom wat je nu zegt. Je ziet steeds meer getinte kinderen. Nederland word steeds multicultitrailer. En over een aantal jaren zal de blanke Nederlander in de minderheid zijn of zal het gelijk staan aan het aantal van de bruine Nederlanders.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:41 schreef Chai het volgende:
[..]
En dan toch het traagste zijn met vormen van beschaving_!
ik ben blij dat ik blank ben, anders zou ik mij kapot schamen als ik ooit over staat ga en iemand zou mij verwarren met jouquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:41 schreef Saartje1989 het volgende:
Deze was nog voor @ Pharkus bedoelt. haha ging ff wat fout ;-)
Ja ze gaan nu teren op de beschaving die anderen hebben opgebouwd.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:47 schreef Saartje1989 het volgende:
[..]
Wauw, dit is mijn eerste keer op FOK en moet inderdaad zeggen dat niet iedereen even slim is. Geeft niks, kun jij ook niets aan doen Chai ;-). Als je goed om je heen kijkt is het vrij dom wat je nu zegt. Je ziet steeds meer getinte kinderen. Nederland word steeds multicultitrailer. En over een aantal jaren zal de blanke Nederlander in de minderheid zijn of zal het gelijk staan aan het aantal van de bruine Nederlanders.
Tja en je kent ons he. Wij anti's hebben nooit zo'n haast. Komt allemaal vanzelf goed ;-) haha
trailertrash is inderdaad de goede benamingquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:47 schreef Saartje1989 het volgende:
[..]
Wauw, dit is mijn eerste keer op FOK en moet inderdaad zeggen dat niet iedereen even slim is. Geeft niks, kun jij ook niets aan doen Chai ;-). Als je goed om je heen kijkt is het vrij dom wat je nu zegt. Je ziet steeds meer getinte kinderen. Nederland word steeds multicultitrailer. En over een aantal jaren zal de blanke Nederlander in de minderheid zijn of zal het gelijk staan aan het aantal van de bruine Nederlanders.
Tja en je kent ons he. Wij anti's hebben nooit zo'n haast. Komt allemaal vanzelf goed ;-) haha
dat zijn geen tattas dus die nikkers staan aan onze kant, jwtzallahquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:48 schreef Chai het volgende:
[..]
En dat is boeiend omdat?
Uiteindelijk zijn de Aziaten toch wel in de meerderheid, globaal gezien.
Dit wat jij beschrijft heeft niets met beschaving te maken hoor.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:47 schreef Saartje1989 het volgende:
Treurige bedoeling ook die petattatitie, lees daar net dat ze zelfs meldpunt van discriminatie hebben ingeschakeldquote:Op dinsdag 7 januari 2014 19:56 schreef Saartje1989 het volgende:
Groetjessss Kusjesss!
Stond ook een niggas be like plaatje opquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:51 schreef ntm het volgende:
[..]
Treurige bedoeling ook die petattatitie, lees daar net dat ze zelfs meldpunt van discriminatie hebben ingeschakeldEcht typisch dat soort mensen die wel keihard lachen om grappen over buitenlanders maar zodra het zichzelf betreft is het niet meer leuk
Ja vreselijke man zeg. Helemaal met je eens schat.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:43 schreef porsche1 het volgende:
Saartje, wat vindt jij van Nelson Mandela?
Je weet wel, die vieze man die een racist en een terrorist was en tevens bloed aan zijn handen had.
Nee, waar het klimaattechnisch niet relevant meer was om energie te stoppen in het aanmaken van pigment daar werd het door de evolutie op een lager pitje gezet.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:39 schreef Saartje1989 het volgende:
[..]
neger zonder lulquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:55 schreef Saartje1989 het volgende:
[..]
Nou ben ik even blij dat ik geen lul heb!
fuck hoe kan ik zon post nou gemist hebben, wat een userquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:58 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee, waar het klimaattechnisch niet relevant meer was om energie te stoppen in het aanmaken van pigment daar werd het door de evolutie op een lager pitje gezet.
Ditoquote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik blank ben, anders zou ik mij kapot schamen als ik ooit over staat ga en iemand zou mij verwarren met jou
Dit vroeg ik niet, even terug naar de vraag:quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:58 schreef Saartje1989 het volgende:
[..]
Ja vreselijke man zeg. Helemaal met je eens schat.
zal ik elke keer als je wat post eventjes op jou niveau gaan zitten? Vind je dat prettiger?![]()
makkelijker communiceren voor je? aaahw! Ja he? Nou dat doen we dat toch lieve Tatta van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |